Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 26.6.
Adriana
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
srdce v kalhotech
Autor: jenensis (Občasný) - vloženo 3.8.2002

...srdce v gatích...

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Lucie (Občasný,Redaktor) - 7.8.2002 > možná spíš grafika ... odlehčená...
Body: 1
<reagovat 
majkytka (Občasný) - 9.8.2002 > Me se to teda libi......moc.......takovy lehoucky, letici, proste fakt skvely...... :)))
Body: 5
<reagovat 
Mari (Občasný) - 5.8.2002 > eh, nerozumím, nechápu souvislosti.........
<reagovat 
 jenensis (Občasný) - 11.8.2002 > Mari> ...tak, abych te kratce uvedla do deje a zabranila tak deficitu k tobe proudicich informaci: slo o to vytvorit kolekci v co nejkratsim celkovem case. Vysledny cas: 45 min. plus doba, kterou potreboval server, aby to spolkl...
<reagovat 
matta (Občasný) - 5.8.2002 > To srdce je teda hodně malý, to je z veverky???
Body: 5
<reagovat 
 jenensis (Občasný) - 11.8.2002 > matta> 

tady mas jedno trosku vetsi... pokud by nestacilo... ozvi se :)


<reagovat 
 matta (Občasný) - 11.8.2002 > jenensis> Děkuji stačilo :-))))
<reagovat 
Mari (Občasný) - 13.8.2002 > A jaký to mělo účel těch 45 minut?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
<reagovat 
 jenensis (Občasný) - 14.8.2002 > Mari> 

jde o to, jaky ucel ma vubec to vsechno, nejen tech 45 minut... ci 15 minut slavy...??? ma vecnost ucel???

ma TO ucel??? kdo rozhoduje o tom, co je ucel??? jaky ma treba ucel 79 otazniku v jedne rade??? efekt? sebeucel?

are you sure???

je ucelne ptat se na ucel???

 

  ... ONI vi co je ucelem, pravda je NEKDE tam venku ;) a veverka ma srdce v gatich...


<reagovat 
Mari (Občasný) - 15.8.2002 >

Takže to ůčel nemá :o(


<reagovat 
 jenensis (Občasný) - 19.8.2002 > Mari> 

viz má přechozí odpověď... ůčel URČITĚ ne, kdyžtak účel  


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter