Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci +++ z kolekce Magie prostoru
Autor: stínostín (Občasný) - publikováno 15.1.2009 (20:36:56)

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Aine (Občasný) - 16.1.2009 > docela zima z toho jde - asi jako když je Jeníček s Mařenkou v pěkným průšvihu
Body: 5
<reagovat 
zxy (Občasný) - 18.1.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář gogo - 27.4.2009 > Nech toho hńupe.
<reagovat 
Couperfield (Občasný) - 18.12.2009 > Nic mi to neříká... fotka bez kontrastu, kresby i světla. Hraješ si na velkého kritika a umělce, ale flákáš to jak se dá.
Body: 2
<reagovat 
 stínostín (Občasný) - 19.12.2009 > Couperfield> ale, ale, já nejsem zadný kritik jen písi svůj názor
a pokud nejsem kritik, tak je to osobní názor a není založen na nejakých technických pravidlech, ale na pravidlech hloubky, vnímaní prostoru neceho nehmatatatelného toho neceho co protupuje nasi myslí a my nevíme proc.... to musís zít, tak jak magové carují , buddhisté meditují ci basníci pisi poeziii, ale myslím tím básniky jako byl Picasso, ci Toyen ne chlapecky co si zkladaj basnicky, tato fotka nesplnuje tvé technické ocekávaní proto ze jses na tom jak jses estetika, normy, celá spolecnost se z toho muze posrat, ja jdu proti proudu... seru ti na tyto laciná pravidla konvece skol a zdravého rozumu... v te fotce je muj pocit a ten nemusí byt dokonalý ci krasný a vubec né uchopitelný podle nejakých norem, muze být i hnusný, smutný, nedokonalý... vse je mysl, tvoje mysl s tebou hraje hru ty si myslis ze jsem to já, ale není tomu tak ...
tvoje mysl se zastavila u mého názoru, a na to reagovalo tvé ego které si u tebe delá tak i tak co chce, protoze nejses schopen kontrolovat a ovladat mysl tak si ego reklo co ten si tu dovoluje tak psát o mých fotkách, a pak tva mysl dala pokyn, aby slo ego na mé fotky at se ukaze co to je zac ten co to psal... at ukaze co delá... ale ty jsi npsal kritiku jen k 2 fotkám kde jsi nasel chyby takzvané chyby podle norem co jsou zakorenené v tvé mysli a ego si reklo tak nejsem tak spatný on delá také chyby, ale to vubec nic neresí... ego je trochu spokojenejsí, ale to neznamená ze to je lepsí ... psal jsi i o nenávisti... trochu se tvá mysl mýlí... mám rád kazdou bytost i tebe protoze vím ze to co se v tobe deje je nevedomost, kdyby jsi vedel ze to jde líp a jinak tak by jsi to tak udelal... neríkám ze jsem dokonalí dělám stejné veci jako ty ale ja si je na rozdíl od tebe cím dál víc uvedomuji... je lepsí vedet proc a na jakém zakladě se rozciluji ci konám to a to... je to vetsí moudrost a svoboda a tam vase zakony esteticnosti nebo to co jste se ve skole naucili neprostoupí... já neumím ani porádne psát, klidne udelám gramatickou chybu, ale ta chyba muze zasahnout jen tvou mysl a tvé ego si rekne blbec vzdyt delá chyby neumí ani porádne psát... a je spokojené...
kdyz na to prijdes a budes na sobe pracovat pochopis ze to je jedno jaké fotky deláme a co píseme ze to je jeden velký sen co zijeme... s tím rozdílem ze nekterí ho berou vazne jako realitu a nekterí ne jako já... at uz napisi cokoliv je to jedno... aspon me... a kdyz by jsi se podíval do své mysli nasel by jsi tam ze také to ze se ti nekteré mé fotky líbili ale tvé ego nenapsalo ze jsou dobré...radeji se bude zaobírat jak vysnerit gejsu tak aby byla super a lidi rekli ze to je super a ego bude spokojené nez prijde frustrace a to si pis ze kdyz je spokojenost frustrace prijde je to jen otazka casu... a takle to je porád dokola radost frustrace... a o tokm lidé ríkají ze to je dobrý zivot a na základe toho vytvarí estetická a spolecenská pravidla nemluve o podstate skolství atd.
tato fotka je krásná, ale tvé ego na ni naslo chyby které si vytvorilo protoze není schopno rozpustit koncepty v kterých zije a toto je klic ke stestí ci spokojenosti...
<reagovat 
 Couperfield (Občasný) - 19.12.2009 > stínostín> Mílý Stínostíne,

jsem rád, že prostředí Totemu je do té míry anonymní, že tě ani nevidím, protože lidi, kterým nezáleží na ničem vypouštím... ještě lépe, ignoruji jejich existenci. Co si o mně myslíš jsi řekl a je to dobře, já ti zase mohu povědět, co si myslím o tobě.
Jsi řvoun bez inteligence, vzdělání, humoru, nadsázky a jakékoliv životní energie, která by byla pro někoho vedle tebe v pozitivním významu zajímavá. Tvoje deprese, frustrace z vlastní bezvýznamnosti, kterou nedoženeš nějakou mazaninou tě stíhají a stínají.
Nezáleží ti na ničem, protože nemáš chuť a vůli se ani naučit pravopis, jak sám podotýkáš. Ukazuješ tedy ostatním jak na ničem nezáleží, všechno je šedivé, ošklivé, bez barvy, struktury, tvaru, názoru a vůně.
Tvá tvorba, kterou jsem si prohlédl mě uklidnila (ano, moje ego, jak píšeš) a přesvědčila, že tvé cinty a výlevy nedospělého mozečku je sice užitečné projít a na čas si je zapamatovat, ale jediné poučení, které si z tvého příspěvku mohu vzít je to,
že lidé, kteří si hrají na umělce a performery a obvykle končí v protialkoholní léčebně zlomení a bez života se prostě objevují a objevovat budou. Možná nejsem umělec nebo něco za co ty umělce vydáváš, ale mám svou cestu.
A ta je jiná než tvoje. Pokusy změnit svět od základu a vnuknout lidem úplně jiný (nezajímavý) pohled na svět jsem také činil a dobře, že jsem se jich vzdal. Nejsem Picasso ani Toyen, ale to co dělám dělám rád, mám to rád, mají to rádi lidi okolo mě,
co se týká psaní, mám za sebou knihy a desítky prací, které lidi měli rádi a které se i po deseti, patnácti letech vydávají znova, co se týká fotek, denně několik lidí prostřednictvím agentur moje fotky koupí (což sice není žádné potvrzení kvality), ale ve velké konkurenci milionů podobných fotek ti lidé potvrzují, že ty fotky za něco stojí a že mají na věc stejný názor jako já nebo že fotka splnila jejich požadavky.
Víc od sebe nečekám, učím se, snažím se zlepšit, ale ne vnucovat lidem představu, že něco ošklivého, hnusného, beztvarého, šedého, nekresebného, na čem oko nijak nespočine, nenajde ani motiv, ani myšlenku, jen mlhu mazanin, cosi nekontrastního neostrého, bez nápadu, grácie a neotřelosti je fotka, natož dobrá fotka.
Ty konvence a pravidla nevznikly samy. Každý trouba ti řekne, že jsou výsledkem "destilace" lidského ducha, vědomí i podvědomí, toho, jak se to lidem líbí, jak to mají rádi, jak to vnímají prostřednictvím psychiky, podvědomí a dalších nevědomých i vědomých procesů.
Rozdíl mezi námi je, že ty takhle nikam nepostoupíš (aspoň podle tvých nanicovatých fotek jsem o tom přesvědčen) a já se možná něco naučím, postoupím a budu mít šanci se učit dál, což je pohledem mého názoru přesný opak toho, jak to vidíš ty.

Nazdar, Stínostíne

P. S. Ano, taky jsi vyfotil nějakou tu hezkou fotku, ale máš jich tam ošklivých a takových, kde jsi se ani o slušnou fotku nepokusil tolik, že mi stačilo okomentovat ty dvě, zbytek je stejný, ty řvoucí dekadentní rozvrácený egopropagátore :-) A pokud mluvíš o vnímání hloubky,
tak u té poslední fotky se zataženou oblohou, lesem, sluncem a sněhem jsi žádnou hloubku, talent, myšlenku a schopnost ukázat svět lidem jinak neprokázal.

<reagovat 
 stínostín (Občasný) - 19.12.2009 > Couperfield> ...vidís a takle funguje mysl na základe mysli (myslenek v tobe) se ozve ego (SNAZÍ SE RÍCI JA JSEM LEPSI JA JSEM DOKAZAL TO A TO) a tak to budes mít dokud neumres..
<reagovat 
 Couperfield (Občasný) - 20.12.2009 > stínostín> kdyby sis už vymyslel alespoň nějakou inteligentnjší výmluvu než poučku o mysli opsanou z učebnice psychologie pro první ročník gymnázií...
<reagovat 
 stínostín (Občasný) - 21.12.2009 > Couperfield> co ti mám napsat na tu odu, jak jsi dobrej a co jsi vse dokazal... uplne cizímu cloveku vyblijes jak te lidi maji a tvou praci rádi a jak jsi se ucil, vzdelaval a ze jsi dokonce napsal knizku... proc toto pises cizím lidem protoze jsem se te dotknul (tvého ega) tak se bez hlave vyblujes a tím obhajujes sam sobe jak si dobrý... abych ti rekl pravdu, tak se bavím na tvuj ucet az me to je blbé... proto jsem radeji ani moc neodepisoval... ty nechápes ze i ta první provokace je jen to ze se bavím a melu neco a cekám jak budou lidi reagovat... je sranda jak to lidé berou vazne... tak si to uzij a neber veci vazne... ja funguji na totemu i pod svou lepsí identitou...
<reagovat 
 Couperfield (Občasný) - 25.12.2009 > stínostín> tak funguj dal, vlastne jsem nic psat nemusel ale tve neustale vmestnavani lidi ktere jsi nikdy nevidel do nejakeho klise o egu me ponouklo. Diskutovat a argumentovat je moje prirozenost, s egem to nemelo nic spolecneho. Uzivej si sveta a sve lepsi identity, tahle za nic nestoji :-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 (2)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter