Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci ..CHIQUITA.. z kolekce my art
Autor: viktor peří (Občasný) - publikováno 26.1.2009 (02:22:39)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
Parsifal (Občasný) - 26.1.2009 > Horní polovina je super, ta spodní už tolik ne... Ta mince na obličeji vypadá trochu nepřirozeně, přesto celkový dojem dobrý.
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
Petr Pivař (Občasný) - 26.1.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
pelvis (Občasný) - 26.1.2009 >
Doporučil 
<reagovat 
pelvis (Občasný) - 26.1.2009 >
<reagovat 
Pidi (Občasný) - 26.1.2009 > Ta mince se mi tam také moc nepozdává, ale celkově líbí
Body: 5
<reagovat 
Petr Měrka (Občasný) - 26.1.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
surma (Občasný) - 26.1.2009 > proporoce a perspektiva hodne spatná, bricho a spodek katastrofa... mince vypadá prohnutá jak z gumi... no fakt nic moc... hlava ujde...
Body: 3
<reagovat 
Urea (Občasný) - 26.1.2009 > Skutečně luxusní!!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
davidhuge (Občasný) - 26.1.2009 > vyborna malba!Hlavne pohled je uzasny!
Doporučil 
<reagovat 
davidhuge (Občasný) - 26.1.2009 >
Body: 5
<reagovat 
zxy (Občasný) - 26.1.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Věza (Občasný) - 26.1.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Marquise des Anges (Občasný) - 26.1.2009 > Je to krásné, tu známku bych možná umístila jinam.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 viktor peří (Občasný) - 26.1.2009 > Marquise des Anges> Děkuji. Předloha měla stejný postoj i s prstem na tváři..a když už mne napadla tahle myšlenka...nebyla jiná možnost:)
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 26.1.2009 > pobavila mě ta nálepka na banány na její tváři
<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 26.1.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
bída (Občasný) - 26.1.2009 > skvělé
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jxr (Občasný) - 26.1.2009 >
Body: 5
<reagovat 
R.Mareček (Občasný) - 26.1.2009 >
Body: 5
<reagovat 
zoefakt (Občasný) - 26.1.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Dani (Občasný) - 26.1.2009 >
Body: 5
<reagovat 
Tomasino mesino (Občasný) - 26.1.2009 > chybí tomu práce s formátem a s rozvržením pojet možná trošku volnosti
Body: 3
<reagovat 
 viktor peří (Občasný) - 26.1.2009 > Tomasino mesino> Ano,máš pravdu a..díky za radu.V.
<reagovat 
majkusa (Občasný) - 26.1.2009 >
Body: 4
<reagovat 
kukulkan (Občasný) - 26.1.2009 >
Body: 5
<reagovat 
Petr Pivař (Občasný) - 26.1.2009 > Teď ještě kritiku:o) Tohle je opravdu povedená malba hodná mistra a kdo to nedoporučí, tak buď špatně vidí, nebo suše závidí. Nabubřelých patlalů, jenž svůj antitalent víceméně úspěšně schovávají v abstrakci, je všude tolik, že by je vidlema mohl přehazovat:o) Ovšem takhle kvalitní realismus se vidí hodně málo. Těžko najít chyby, když nevidím originál, zdá se mi to v pořádku. Když jsem viděl náčrt, nevěřil jsem, že z toho něco dobrého vzejde:o) Nakonec jsem příjemně překvapený. Jsem rád, že sis odpustil stupidní texty - jako třeba u Tvého obrazu "Bazén" Vypadá to tam příšerně kýčovitě a grafikům z toho bylo určitě strašně. Asi jako pěst na oko. Kýčovitý amerikanismus, strašné písmo... Pokud chceš jít mermomocí cestou plakátotvůrce (Tvůj obraz Peta), namaluj obraz, ten vyfot alespon 12Mpix zrcadlovkou a text tam přidej v nějakém grafickém editoru (Photoshop, Indesign, Ilustrátor, Corel Photopaint, atd.) Protože jinak ten text od ruky pokazí celý obraz. To je můj názor k Tvé Tvorbě. Přeji hodně zdaru a budu se těšit na další "kousky":o)
<reagovat 
mademoiselle secret (Občasný) - 26.1.2009 >
Doporučil 
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 26.1.2009 > nemá nohy :(
<reagovat 
Rafana (Občasný) - 26.1.2009 > Ten pohled je tam !
Body: 5
<reagovat 
SatyamJ (Stálý) - 26.1.2009 > do paasa sa mi to velmi paci, ale tie stehna.. strasne uzke voci sirke trupu.. uplne mi to pokazilo dojem.. pozorovatel sa nema zamyslat pri realistickej malbe, ci to tak ma byt, ci je to vobec mozne takto... radsej nehodnotim bodovo.
<reagovat 
 viktor peří (Občasný) - 26.1.2009 > SatyamJ> Děkuji za pochvalu:) A ty stehna můžu vysvětlit.Je to jednoduchý,opravdu.Snad mne to obhájí:))) Jde jen o gravitaci.Ty ze své pozice před obrazem vidíš jen část nohou. Nevíš co je dál.Ona buď sedí na kraji a tím pádem stehna povislá. A nebo je má opřeny o sedačku a tím pádem se rozšíří... tady jasně sedí na kráji a je to vidět..ona je prostě rozvalená..a stehna šup dolů.:))) V.
<reagovat 
Axxa (Občasný) - 26.1.2009 >
Body: 5
<reagovat 
denyx (Občasný) - 27.1.2009 > very nice:)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
magie_esence (Občasný) - 27.1.2009 >
Body: 5
<reagovat 
MírZemi (Občasný) - 27.1.2009 >
Body: 4
<reagovat 
JaBu (Občasný) - 26.1.2009 > Mě se krásná "exportní" dívka moc líbí, jako ženská můžu říct, že kyčel je přesně jak  má být, když jí nezakrývá sádlo. Bříško je pěkné, faldíky opravdové, mají je i tenké dívky v určité poloze. Jen na vyretušovaných fotkách nejsou.  Kolínko by mohlo být o něco výš, jinak chybí stehno. Nálepka mě taky nenapadla- nedostatek fantazie. Barva pleti mě fascinuje, protože se snažím pleťovku mixnout už asi týden a furt vypadá jak blbej make-up. Umět takhle malovat deru se dopředu jak drak.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 viktor peří (Občasný) - 26.1.2009 > JaBu> Děkuju,jsi milá.:)) Jo a to kolínko. To vůbec neni. To co se jím zdá,to je stín na vnitřní straně právě stehna.
<reagovat 
 JaBu (Občasný) - 26.1.2009 > viktor peří> No jo, vidim. Tím líp, pak pro mě perfekt.
<reagovat 
 surma (Občasný) - 27.1.2009 > viktor peří> kdyz si to tak obhajujes jak je to dokonalé... tak se podivej jak si namaloval malicek, a ze stín palce neodpovidá skutecnosti, spodní ret ti trochu ujízdí doprava, podle levého ucha ti jde svetlo z hora podle pravého prsa presne z boku,ulození pravého oka je bud víse nebo más trochu deformovanou spodní cast tváre pod okem... a od prsou dolu je to fakticky deformace... já bych to nenamaloval, lépe ani ti to nezavidím jen pisí co vidím... sám vím ze kdyz domauji obraz tak potrebuji jeste cas a odstup abych ho byl schopen sám hodnotit... protoze se stím clovek hodne ztotoznuje kdyz jej maluje tak je nekdy dobrý i pri procesu slyset názor nezasveceného co který má od obrazu odstup... a pokud se bavíte o realismu, tak by se museli ty veci o kterých se bavím namalovat trochu lépe... toto je uz smrclé lehkou impresí... nic vezlém at se ti darí v tvé tvorbe...
<reagovat 
 JaBu (Občasný) - 26.1.2009 > JaBu> Jo a nebyl účel bejt milá, ale neznamená, že když umím ještě houby, tak že musim bejt zapšklá, slepá nebo zblblá předechozím názorem. Zdravím všechny....
<reagovat 
 viktor peří (Občasný) - 27.1.2009 > surma> Že obhajuji své dílo je logické. Je to mé dítě,které vedle mne rostlo a dokrmovat ho do doby než dospěje bylo fajn.Nicméně nikdy jsem nenapsal, že je dokonalým a ani si nic takového nemyslím. S pusou máš pravdu,ale o té jsem od tebe "slyšel" až teď.Je v pořádku,když si někdo dokáže všímat.Ale.. Uložení pravého oka je výše,protože hlava celá je nakloněna.A za stínováním si stojím,stejně jako za tím,že to co považuješ za stín palce stínem neni,ale je to palec samotný. Jinak děkuji za tvůj,jak píšeš názor nezasvěceného,který nemůže nic jiného než obohatit a souhlasím se vším ostatním.:) Viktor
<reagovat 
 viktor peří (Občasný) - 26.1.2009 > JaBu> Možná to nebyl účel,nicméně mě to tak přišlo a potěšilo. Napsala jsi to prostě a jednoduše hezky. A už vubec si nemyslím,že umíš houby. Naopak!:) V.
<reagovat 
 JaBu (Občasný) - 26.1.2009 > viktor peří> Sorry, nejsem naježená kvůli tobě.
<reagovat 
magnet (Občasný) - 27.1.2009 > super
<reagovat 
magnet (Občasný) - 27.1.2009 > dobrá práce
<reagovat 
magnet (Občasný) - 27.1.2009 > dobrá práce
Body: 5
<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 27.1.2009 >
<reagovat 
BELA1 (Občasný) - 27.1.2009 > krása..
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
fix.a (Občasný) - 27.1.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
point (Občasný) - 27.1.2009 > ty oči,ach oči jako živé nemůžu se vynadívat, velmi velmi povedené !!!!
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 10 11 12 (14) 16 17 18 19 20 21 22 23 24
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter