Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 10.11.
Evžen
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Můj další román - ukázka
Autor: Rony Rubinek (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Lamarski (Občasný) - 19.2.2009 > Takže, dočetla jsem... ty víš, že tě mám ráda, ale nemohu si neodpustit pár dloubanců. Příběh je syrový. Neříkám, že špatný. Začátek mě zaujal, dialogy jsou živé, na ty já si potrpím, ALE, bacha na interpunkci, třeba při oslovení (jméno odděl čárkou), věty hlavní, věty vedlejší to samé, a pak ty přímé řeči ... končíš tečkou a začneš malým písmenem. Já gramatiku neovládám nijak bravůrně- musím se u svého psaní pekelně soustředit, nebo pak opravovat jak trubka, ale fakt mě to při čtení ruší. Vždycky mě o vytáhne z děje a mám chuť to opravit (asi mánie po mé máti - učitelce češtiny). Máš dar upoutat dobrou slovní zásobou, postřehy, zajímavými popisy a příměry, máš postavy, se kterými se žena (u mužů nevím, to by se musel někdo z nich vyjádřit) dokáže stopro ztotožnit, tak se na tyhle maličkosti koukni. A nový román bych nepsala dokud nevypiluješ ten předchozí, protože rozkládáš síly. Pac a nezlob se za kritiku ;)
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 20.2.2009 > Lamarski> Ahoj, jak bych se mohlazlobit má milá kolegyně?:-)Naopak, já souhlasím. Už delší dobu si říkám, že to musím vzít pěkně od začátku,opravit, proškrtat a hlavně upravit. Zatím si dám pauzu, přesně jak říkáš apo čase se do toho pustím. I když já workholik znáš mě..Píšu knížku Adélce, to by mohl být ten kýžený relax. Jenomže...:-((((
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 22.2.2009 > Rony Rubinek> :))))) Taky už mě napadlo napsat nějaké pohádky pro děti, znáš to, nechce se ti číst pořád dokola o Perníkové chaloupce a Červené Karkulce:))))
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 24.2.2009 > Lamarski> Jenomže to je problém.Pohádky sice vymyslíš,ale nejlíp se čerpá z legend a povídaček.A sesbírej to! Ale pro takovou včelku jakojsi ty,která pracuje pořád, by to možná nebyl takový oříšek. Pořád mám v merku ty šarlatové pohádky, ale ještě na ně nedozrál čas. Budu ráda, když zvládnu momentální situaci, vždyť víš..
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 24.2.2009 > Rony Rubinek> :)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter