Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 13.11.
Tibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Chaos
Autor: Lola (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
skold (Občasný) - 13.2.2009 > K čemu tolik strof a zbytečných obrazů?
<reagovat 
 Lola (Občasný) - 15.2.2009 > Karel M. a Skold> pro mě nejsou zbytečné, to není tak, že bych nad tím přemýšlela, že bych se to urputně snažila vymyslet.. Je to jen moje mysl, která denně přemýšlí nad tím, co se stalo a zapisuje.. je to ten můj chaos
<reagovat 
skold (Občasný) - 15.2.2009 > Jsi docela zmatená. Na jednu stranu píšeš, že o tom nepřemýšlíš a hned nato píšeš, že denně přemýšlíš. Zamysli se nad prvním rozporem. Druhej rozpor je ve "vymýšlení"-vem si to už jen etymologicky-> vymýšlení vychází ze slova myslet a není to tedy žádný umělý konstrukt, nad kterým by člověk kalkuloval. spíš jsi měla na mysli konstrukt takového rázu, že neupravuješ, nezkoušíš varianty atd. To ovšem není nic špantého přece. Už jen to, že kupříkladu zvloíš slovosled ve strofě tak, jak se Ti líbí, se blíží tomu konstruktu, o kterým mluvíš, ale je to přirozenej konstrukt, kdy posuzuješ estetiku sama za sebe. To, že text proškrtáš o přebytečné blbosti neublíží ani textu, ani Tvojí realitě; naopak- proškrtáním textu dosáhneš většího zobrazení "pravdy" a dosáhneš tím i, mimo jiné, kvalitnějšího textu. Nepsal bych to, kdyby jsi to měla v deníčku, ale přece jen publikuješ, aby jsi někoho nějak esteticky zaujala (=předala poselství - estetické zaujetí nemusí být jen stránka formální), ne? Tím vším chci říct to, že je důležité věnovat čas básni, protože čas je drahý i pro báseň. Více čti třeba Skácela, Šiktance a další a uč se, jak ukločírovat verš tak, aby řekl vše, co jsi tady napsala, třeba jen jedním slovem.
<reagovat 
 Lola (Občasný) - 15.2.2009 > Karel M. a Skold> Skácel to ne..Šitkanc to už vůbec ne.. ja čtu tak akorád renesanční a antický básníky.. Vím, proč jsem neškrtala a vím, že jinak by to nešlo.. Chaos se nezobrazuje tím, že proškrtám každou myšlenku.. Chaos není přehledný..
<reagovat 
 skold (Občasný) - 16.2.2009 > Lola> Vůbec nevíš, co je to chaos- matematicky je chaos definován jako uspořádaná, sic velice složitě, jednotka, která má mnoho proměnných, nicméně stále uspořádaná je. To, že přebíráš hloupý názor, že chaos je neuspořádaná existence, je Tvá věc, ale nechápeš to. To, že jsi tenhle text neproškrtala je samozřejmě Tvá věc, nicméně ten text je totální mrdka...pak nepomůže i sebelepší rada....v tom případě nepublikuj ty "mrdky" a piš si do deníčku, protože na tak špatnou poezii, viz že se nikd zde nepodíval, není zvědavý...kor já ne a na další rady rezignuju ,.)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter