Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 21.9.
Matouš
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Mouřenec Annín
Autor: Rony Rubinek (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Lamarski (Občasný) - 24.2.2009 > Mohli by ti zaplatit za osvětový letáček:))) historie je celkem zajímavá, ty bys z toho asi spíš vytěžila nějaký strašidelný příběh, námětů je hned několik. Jen se obávám, že ti na to nikdo nic moc nenapíše:(
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 24.2.2009 > Lamarski> 

Je to jen půlka článku. Právě že mě to zajímá. Pod Mouřencem máme chajdu:-)Je tam hřbitov a kostnice, ty kosti jsou záhadný. Nikdo neví, odkud se vzaly. Kostnice byla založena v osmnáctém století, tehdy měla ta osada zhruba 2000 obyvatel. Koster je zhruba 5000. Říká se, že jde o pozůstatky ze švédské války, ale nenesou žádné řezné rány nebo jiná poranění. A pikantnost je, že v noci údajně svítí.:-)

Já tam byla, přesně o púůl noci. Ale udělala jsem třikroky vpřed a dala se na zběsilý úprk. Jenom jsem tam s "kamarádem" vyryla svoje jméno do dřeva:-)))Romantika to byla, holka, ale nepadla anipusa.Nelíbil se mi:-))))Ale byl jedinej svolnej že tam se mnou půjde:-)Byla jsem to ale rajda vypočítavá...


<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 24.2.2009 > Rony Rubinek> Tedy, to je odvaha! hele a nenapadlo tě, že když byl svolnej jít s tebou na takové místo, tak asi sám bude divnej? Sejdeme se na hřbitově:)))))
ty kosti se tam taky mohly dostat zrusenim jineho hrbitova, to proste vykopou cely hrvitov a někam to svozej, ale mě bys tam nedostala ani pro inspiraci....;)

<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 25.2.2009 > Lamarski> Vždy´t to říkam,pálí ti to! A napadá tě proč svítěj? Fosfor v půdě,nebo nějakej ten sajrajt jako v Jihlavských katakombách?
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 26.2.2009 > Rony Rubinek> To samozřejmě nemění nic na tom, že to je tajemné. A to sviceni opravdu muze být fosforem, otázkou zůstává, jak ten se tam dostal. Chemická továrna, nebo nějaký způsob balzamovaní? Ale vidět to svítit v noci na vlastní voči, no to bych si asi "kápla" do kalhotek:))))))
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 26.2.2009 > Lamarski> 

Já taky:-))Je to tam dost strašidelný. Ale chodím tam skoro denně,když jsme na chatě,miluju to.Nádhernej les, nahoře kostel s hřbitovem,louka a na ní stojí stará německá škola, která vypadá jak z toho filmu Psycho. Jednou jsem ze zvědavosti otevřela takovou skříňku na jednom z hrobů nějakého faráře. Zafoukal vítr..a fuj! Ještě teď je mi zle. Byla to urna:-)))

Pardon, trocha černýho humoru:-))

Dneska budu mluvit s učitelkou chemie, fosfor je vkostech a záleží na způsobu zvětrávání, tj. na půdě. Pak by možná mohl za určitých podmínek svítit. ještě jsem napsala na fyzickou fakultu. Už to skoro mam, pak sem dam článek celej. Jde o čtyři pověsti, které se snažím i potvrdit, i vyvrátit.


<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 26.2.2009 > Rony Rubinek> ...a zafoukal vítr a mělas toho plný zuby:))))))No já skláním, madame, ty ses do toho obula, fakulta fyziky, hm:) Ještě dobrým zdrojem informací bývá někdo jako pamětník, třeba starý farář, nebo nějaký kronikář... a pak to prosímtě nezapomeň nabídnout vašim místním novinám, časopisům a tak.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter