Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 29.6.
Petr a Pavel
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
OPERACE COBRA: Dobytí St. Ebremont
Autor: philip08 (Občasný) - publikováno 3.3.2009 (07:47:17)


Lamarski (Občasný) - 4.3.2009 > Myslím, že se v těch postavách trochu ztrácíš;):
v prvním díle: "Vedle poručíka Creeka ležel na lavici náklaďáku vojín Jack Stanfield. "
v druhém: "To už tě pustili, nebo jsi raději zdrhnul," Joe Stanfield se zasmál a zahodil ohořelou sirku, jíž si připálil cigaretu.

Možná jsou bratři;) ale to jsem si jen tak rýpla. To vojenské prostředí není špatné na čtení, trochu mi to připomíná Na západní frontě klid.
Jinak ty vojenský serepetičky (tanky, zbraně, BVP aspol.) máš zmáknutý, jen ta dlouhá souvětí a jakési opakování situací. Přiznám se, že jsem nedočetla do konce, protože mi to přišlo stejné, akce, výbuchy, hořící tanky, počítání padlých, klidová fáze, přechod na další stanoviště, akce, výbuchy... V dialozích mi chybí černý humor, drsné a sprosté vtípky a taky tradiční rozdělení charakterů postav. Nevidím rozdíl mezi Parkerem, Stanfieldem nebo Sandersem. Jsou plochý. V hudebních skupinách mají na to fígl: romantik, drsňák (s duší romantika), vtipálek (ne moc hezký), benjamínek (mladší bratr romantika) a nakonec charakterní intelektuál :))))
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Lamarski
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter