Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 13.11.
Tibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
večírek Psího Vína
Autor: Ondrej Kern (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Ondrej Kern (Občasný) - 9.3.2009 > Zdaliž kdo toužíte po publikaci, napište. Redakce je otevřená lecčemu. Lyrika, epika, próza, kritika... na prvním místě jde o dobré texty. Nic víc, nic míň. Což je dost.
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 9.3.2009 > Ondrej Kern> Kolik se platí za takové toužení po publikaci?
<reagovat 
Ondrej Kern (Občasný) - 10.3.2009 > 48 korun, ovšem je to včetně knížky, tentokrát debutu Jiřího Brože - Noční poslech. Včetně knížky je to vlastně pokaždé.
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 10.3.2009 > Ondrej Kern> myslel jsem spíše autorské příspěvky, formou vlastní poezie / grafik
<reagovat 
Ondrej Kern (Občasný) - 10.3.2009 > To jako myslíš, kolik ti zaplatí redakce, když bude smět otisknout nějaké tvoje texty nebo grafiky?
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 10.3.2009 > Ondrej Kern> Ne, to bych si ani nedovolil, brát peníze za svou misernou práci - otázka zní, jak moc dobré musí být, aby je redakce užila?
<reagovat 
Ondrej Kern (Občasný) - 12.3.2009 > Inu, odpověď je jednoduchá, nejlépe takové, že se autor nebojí je ukázat a bude si za nimi moct stát, i když je nějaká redakce odmítne. Jít s kůží na trh, i když třeba miniaturní, je něco jiného než intenetová anonymita. Jak musí být dobré? Co nejlepší... jak jen to relativita takového označení dovoluje. Promiň, nemůžeš ode mě chtít jinou odpověď než šalamounskou. Obávám se, že se ani lepší nevyskytuje. A jestli jo, pak by mě samozřejmě moc zajímala. Čistě sociologicky. PS: a také, jak praví klasik, kdo se bojí, sere v síni. Nebo chceš povzbuzovat? Jiný klasik (nebo tentýž?) - piš holoubku piš, brzy zcepeníš.
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 13.3.2009 > Ondrej Kern> Vidím, že jsem se toho moc nedozvěděl - napíšu přímo do redakce.
<reagovat 
Ondrej Kern (Občasný) - 13.3.2009 > Jo, to bude lepší.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter