Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Láska
Autor: Marthas (Občasný) - publikováno 6.4.2009 (12:46:28)
Bráním se lásce -
té jedovaté zmiji,
co mě pomalu tráví,
co mě zabíjí.

Zmijí jed do těla mi proniká
a život můj mi mezi prsty uniká.

Láska - nebezpečná je
jak černá vdova,
kousne tě do srdce
a pak se schová.

Černá vdova - nejnebezpečnější pavouk na světě
bůh nezachrání tě,
když kousne tě!!!


Poznámky k tomuto příspěvku
miroslawek (Občasný) - 6.4.2009 > ještě tomu schází - naše staré hodiny, bijí čtyři hodiny...
<reagovat 
Kiiki (Občasný) - 8.4.2009 > pěkné zajmavé, "bráním se lásce-té jedovaté zmiji" tohle se mi líbí ... takové dobré přirovnání :D
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Marthas (Občasný) - 8.4.2009 > To miroslawek: Jen kritizuj i za kritiku jsem ráda, ale příště to víc rozveď!!! Jestli jsem to správně pochopila, tak se ti nelíbí můj verš asi je moc jednoduchý co???? Já ale tvrdím, že v jednoduchosti je síla!!!!
<reagovat 
 miroslawek (Občasný) - 12.4.2009 > Marthas> 

Tvrď si co chceš, ale i tak si dovolím upozornit na několik maličkostí: a) by bylo dobré, hovoříš-li směrem ke mně, dát mi o tom vědět; b) nepodsouvej mi, co jsem neřekl; c) tvrdit můžeš ledacos, třeba že je země placatá, ovšem pravdivost a platnost se neurčuje počtem vykřičníků.

Tvůj text není ani tak jednoduchý, jako neumělý, trpí na většinu obvyklých začátečnických neduhů... že je to až trošku trapné "víc rozvádět". Místo sveřepých tvrzení by asi bylo dobré někde se něco přiučit o výstavbě verše, s nerozvinutou slovní zásobou a dalšími artikulačními nedostatky to bude horší - na to pomůže jen dlouhodobá četba, nejlépe pak kvalitní poezie či prózy.


<reagovat 
Leviathan (Občasný) - 21.4.2009 >
Body: 1
<reagovat 
Marthas (Občasný) - 17.4.2009 > to miroslawek:Nic ti nepodsouvám, jestli sis nevšiml mám tam jestli a asi, to znamená, že si svým tvrzením nejsem jistá!!! Stačilo by prostě napsat, že jsem se spletla!!! A jak bych ti proboha měla dát vědět, jestli sis nevšiml, jsem tu nová!!!!
To další pro jistotu nekomentuji, svůj názor už jsem dala najevo!!! I když jednu poznámku si neodpustím, chtěla bych si od tebe konečně něco přečíst, protože, jak jsem si všimla, neustále někoho kritizuješ a sám vůbec nepíšeš nebo jsem si zatím ničeho nevšimla!!!?
To, že se ti to zdá trapné, to komentovat nebudu, nerozvedl jsi to a já nejsem věštkyně!!!
<reagovat 
 miroslawek (Občasný) - 22.4.2009 > Marthas> 

Milá dámo, když se neumíš chovat, tak mi při vší úctě polib prdel

 


<reagovat 
Marthas (Občasný) - 4.5.2009 > Takže já se neumím chovat??? Já nevím, kdo se tady neudržel a je sprostý????
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 2.6.2009 > Tak toto už je o něčem a dovolím si tvrdit,že slovní zásobu máš.
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter