Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Až jednou zemřu
Autor: Marthas (Občasný) - publikováno 8.4.2009 (13:01:20)
Až jednou zemřu,
nestrojte mi pohřeb,
chci létat s větrem
ztichlou krajinou.
Chci zpívat písně
jak vítr v stromech,
jenž prohání se
jejich korunou.
Chci doufat, snít
a mládnout
a širým světům vládnout.
Chci prohánět se
zas jak volné hříbě
pln života, než se sešeří,
a v temných nocích
zas jak orel vládnout
a ctít dobro, lásku a příměří.


Poznámky k tomuto příspěvku
jaspra (Občasný) - 9.4.2009 > Na malé chybičky v rytmu je to pěkný,ale záleží taky jak kdo si to přečtě.Líbí se mi tvůj moderní názor...nemám ráda hřbitovy..
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lyryk (Občasný) - 9.4.2009 > (Kk*)
<reagovat 
miroslawek (Občasný) - 9.4.2009 > A tys ještě nezemřel?
<reagovat 
Leviathan (Občasný) - 21.4.2009 > nuda

Body: 1
<reagovat 
Marthas (Občasný) - 20.4.2009 > To miroslawek: Ha, ha, velmi vtipné!! Jak bych mohla umřít a publikovat?
<reagovat 
 miroslawek (Občasný) - 21.4.2009 > Marthas> asi úplně stejně, jak dokážeš reagovat na mou poznámku a přitom mi to (zřejmě pro jistotu) nedat vědět...
<reagovat 
měděnobradý (Občasný) - 29.4.2009 > No jo, tak jo. A orel v noci? Já myslel, že v noci vládnou sovy. Průměrné, s rytmickými nedostatky.
Body: 2
<reagovat 
Marthas (Občasný) - 4.5.2009 > To miroslawek: Proč pro jistotu??? Snad si nemyslíš, že z tebe mám strach. A pak já jsem měla pocit, že se ti to uloží do schránky, jako mě!!!
PS: Ty mi snad posíláš avízo, když o mě píšeš???
<reagovat 
Marthas (Občasný) - 4.5.2009 > to měděnobradý: Neslyšel jsi nikdy o básnické aliteraci, kdy si básník poupraví skutečnost,aby mu zapadala do verše!!!
PS: Někdo musí být průměrný, ne? A žádný učený z nebe nespadl!!!
<reagovat 
 měděnobradý (Občasný) - 12.5.2009 > Marthas> ... mé představy fungují nezávisle na pojmu aliterace; představa orla v noci mi evokuje rozhodně něco jiného než jakousi uvolněnost, kterou popisuješ předchozími slovy.

Ano, žádný učený z nebe nespadl, ale pokud se vymlouváš na svou průměrnost, vždycky tím neučeným zůstaneš.

A na závěr bych podotknul: aliterace = opakování shodných hlásek na začátku po sobě následujících slov nebo veršů (neoháněj se pojmy, kterým nerozumíš)
<reagovat 
Marthas (Občasný) - 15.5.2009 > No, tak jsem průměrná, já jsem s tím smířená. Můj názor je, že lepší je být průměrný než naprostá nula.
PS: To s tou aliterací mě fakt mrzí, asi mi už neslouží paměť. :)
<reagovat 
 měděnobradý (Občasný) - 16.5.2009 > Marthas> S tvým názorem na průměrnost nikdy souhlasit nebudu, je lepší být úplná nula, která se může/chce dostat výše, než průměrná šeď, která má klapky na očích. Konec diskuze, šlus, adieu :)
<reagovat 
Marthas (Občasný) - 18.5.2009 > to měděnobradý:Kdo řekl, že se nechci dostat trochu výše. Jen se nezblázním, když o mě někdo napíše, že jsem průměr. To kdybys napsal, že jsem bez špetičky talentu, to bys mě fakt naštval!!!
PS: Schodnem se aspoň na tom, že ten orel v temných nocích, je paradox? Já jsem tam původně chtěla napsat tu sovu, ale nějako ve mně neevokovala volnost a vůbec mi to tam nesedělo!
<reagovat 
Marthas (Občasný) - 21.5.2009 > To měděnobradý: To je fuk. Jen jsem chtěla podotknout, že jsem si už vzpomněla, s čím jsem si spletla tu aliteraci. Měla jsem samozřejmě na mysli básnickou licenci (i když faktickej odborník na tom jistě něco najde).
PS: Konec diskuze je až teď! :)
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 2.6.2009 > Už to to jednou bylo.Buď více svůj a neboj se.
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter