Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 28.6.
Lubomír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
The Lord of The Rings
Autor: zu_zík (Občasný) - publikováno 3.9.2002 (00:13:53)


Kajman (Občasný) - 3.9.2002 > Rozhodně máš pravdu, že jakmile člověk vidí film, zažere se mu podoba míst a osob do hlavy a už je nikdy nedostane pryč, je mu ukradnuta vlastní možnost imaginace, ale tak už to u filmu chodí. Výtky, o kterých píšeš, jsou na místě, proti tomu se asi nedá nic namítnout a už byly proprány stokrát a zřejmě právem. Srovnání jakékoliv předlohy s filmem je vždy diskutabilní, přeci jen film je samostatné umělecké dílo, ač dle předlohy. Myslím, že Jackson udělal v mezích lidských možností maximum a ač knihu a vlastní fantazii může kterýkoliv film ztěží překonat, výsledek je, myslím, více než důstojný. Já osobně jsem byl nadšen a to jsem šel do kina pln obav, kterak mi zničí mého Aragorna (,což se jediné celkem podařilo :o) atd. a zklame. Už se těším na druhý díl! První už jsem si objednal na DVD. Mimochodem, Pán Prstenu je asi první film, který ma na Totemu hned 3 recenze  (viz pro porovnání: http://www.totem.cz/enda.php?a=18983 a http://www.totem.cz/enda.php?a=19507, jedna z nich je, čirou náhodou ode mě o) Čau.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kajman
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter