Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
KAFE v Komedii vol.1
Autor: tichotam (Občasný) - publikováno 1.6.2009 (23:12:49)

undefined

autor ilustrace: Nikkarin

KAFE v Komedii vol.1

 

Zveme všechny písmáky na velkou kulturní akci, kterou pořádá nově vznikající časopis KAFE! Akce je určena široké veřejnosti, takže neváhejte a dostavte se. Čeká vás zajímavý večer ve společnosti příjemných lidí.


6.6.2009 od 19:00 v dolním foyer divadla Komedie v Praze

Na co se můžete těšit? Kromě prezentace prvního čísla časopisu KAFE doprovozené slovem šéfredaktorů, redaktorů a dalších zajímavých individuí jsme připravili také bohatý a poutavý program:

Promítání Vitexova filmu. Vitex je student režie na FAMU a působí i na Písmáku. Časopis KAFE se rozhodl, že pomůže tomuto mladému talentu na cestě ke hvězdám.

Ve Chvilce poezie uvidíte zfilmovanou báseň autora Printa. Večer nám příjemně a poeticky prokřičí Son of Saturn (S.O.S.) s kapelou La Phaléne... texty oblíbeného písmáckého básníka, sem tam nějaký ten Skácel, Reynek a jiní...

Další oblíbený básník a povídkář- Rimmer - pro nás připraví performance sobě vlastní. Suverénně nejlepší finalista Slam poetry 2008 se představí v neopakovatelné show, kterou si prostě nesmíte nechat ujít.

"...z Brna škodovkou až na sever Skotska a zpět... TO je daleko... tak nemel o nějakým chlebu!!..." Ano, papouch byl ve Spojeném království. A má spousty zážitků, o které se s námi podělí v osobité přednášce Týole vonitam fak jezděj vlevo.

V prostorách foyer bude možné popatřit fotografie a obrazy. Zájemci si mohou prohlédnout umělecké počiny Evy a Vaška- kresby na písmáku publikující pyšné princezny a fotky amatérského fotografa Jacka.


Změna programu možná!
V upoutávce je použita kresba Michala Menšíka doplněná o logo časopisu KAFE.
Hlavním partnerem akce je Pražské komorní divadlo s.r.o.- divadlo Komedie.
Časopis KAFE tvoří uživatelé serveru pismak.cz

- za časopis KAFE organizátor akce bílá místa v akvarelu


Poznámky k tomuto příspěvku
Hrdý (Občasný) - 1.6.2009 > super
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Hrdý (Občasný) - 1.6.2009 > jo a přijdu.) i když to je asi jasný
<reagovat 
mystikus (Stálý) - 16.5.2014 > Slíva je Slíva, tohle je také gradující...
Body: 5
<reagovat 
 tichotam (Občasný) - 22.5.2014 > mystikus> Kafe je gradujícně mrtvé. Texty, které by stály za to publikovat, stojí za to publikovat jinde, než v kafi - a taky byla činnost přerušena. My jsme se viděli na Slívovi? Nejsi ten Zajícův grafik? Jinak pochybuju, že by mě tam mohl někdo poznat.
<reagovat 
 mystikus (Stálý) - 22.5.2014 > tichotam> ne, ač je Jirka Slíva původem z Plzně a holduje kavárnám, tak já jsem Jirka původem z Plzně a holduji jeho vtipárnám, zahlédnutým jednou na dvojce v TV... myslel jsem nyní jen animaci na ukázce, že graduje, ač to není Jiřího Slívy... měj se.
<reagovat 
 tichotam (Občasný) - 22.5.2014 > mystikus> Tak to je sranda, já totiž včera byl na křtu básnické sbírky Víta Slívy, tak se mi to spojilo.
<reagovat 
mystikus (Stálý) - 22.5.2014 > wow, škoda že ten podnik nevydržel pětiletku (2009-2014)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter