Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 21.9.
Matouš
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Sedmý světadíl I - Klíč (1) z kolekce Sedmý světadíl I
Autor: Anitta (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Lamarski (Občasný) - 11.6.2009 > V úvodu píšeš, že na tomhle pracuješ od jedenácti let, hned mě napadlo, kolik i tedy asi je dnes.
Fantasy příběhů je hodně, hodně dobrých fantasy příběhů málo. tady si člověk musí dávat pozor, aby se příběh neopakoval jen v jiném kabátě, měl originální zápletku/schopnosti hrdinů-světů apod., zaujal první kapitolou a jistě se najdou další, ale tohle je třeba pro mě dost sůležité při výběru knihy.
jestli jsi věkově pod osmnáct, pak věty jsou pěkně postavené, přímé řeči poměrně realistické. Dospělejšímu psavci bych vytkla, že mě to jako čtenáře nevtáhlo moc do děje, svět mi přišel trochu jako na plakátu (proč se to musí odehrávat po celém světě, nemůže existovat fantasy příběh v ČR?) trochu mi vadila ta jména. Paní Bannerová... to jsem se i usmála. jako romantik pochopím krásná jmína jako Lilly, Legittka a spol. ale když k tomu přidáš ta krkolomná příjmení je čtenář ztracen.
Chápu, že jsi chtěla přiblížit osudy těch sedmi vyvolených, ale možná to bylo trochu příliš zbrklé. Přelétání z jedné rodiny do druhé si může dovolit film. Ale asi tak v polovině jsem byla už zmatená z těch osob a podivných "nezvukomalebných" jmen.
Poslední připomínka, rozhodně bych se vyvarovala některých literárních klišé typu:
...oči se zalily slzami
...svýma hluboce hnědýma roztomilýma očima se mu zahleděla do těch jeho, smutných modrých očí.
Zvlášť ty zalité oči se tam opakují asi pětkrát.
Tedy shrnu to, pro náctiletého je to dobrý výkon, pro dospělého příliš naivní.
<reagovat 
 Anitta (Občasný) - 12.6.2009 > Lamarski> Je mi právě 15.:)
Toho, že čtenář bude z těch všech jmen zmaten, jsem docela čekala. Budu se snažit to ještě vylepšit, možná zkusím vymyslet lepší příjmení :)


<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 12.6.2009 > An!tta> Rozhodně na tom pracuj, protože jedině tím se budeš zlepšovat:) Ono ani tak nejde o ta jména, nakonec člověk si zvykne. Jde o ten prvotní pocit. Budu číst dál - nebudu? Chce to tu bombu na začátku, která přitáhne, pak už víme o co jde a čteme a čteme protože chceme vědět jak to dopadne. Takže, vyhraj si se zápletkou a bude to fajn:)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter