Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 19.5.
Ivo
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Sedmý světadíl I - Setkání (3) z kolekce Sedmý světadíl I
Autor: Anitta (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Lamarski (Občasný) - 16.6.2009 > Jak Michele věděl o Cindyině sestřenici? Jsou tam taková nelogická místa. Jak Lilly věděla do kterého auta má nastoupit, zvlášť když tam sedí cizí člověk /Theodor/, později tedy vyplyne, že tam asi jede i pan Banner, ale to se všichni vešli do jednoho auta? Možná jeli minibusem... Tady je kámen úrazu všech příběhů, které mají mnoho hlavních postav, těm plyne život souběžně, až se v nějakém bodě sejdou. Ale ty to nemáš vůbec ohlídané. Doporučuji si udělat časovou osu všech postav, ať vidíš, kde ti to utíká. Z tohodle dílu jsem poměrně dost zmatená, výměnou míst, zemí a propletencem lidí se naprosto nedokážu zorientovat. Těžko bych prošla testem, kdo je čí syn, sestřenoce, či strýc.
<reagovat 
 Anitta (Občasný) - 17.6.2009 > Lamarski> Michel věděl o Cindině sestřenici Lilly díky e-mailu, který si napsali v první kapitole. Lilly mu sdělovala, že se stěhuje, Michel zas nadšeně odepsal, že se můžou konečně setkat, protože i on odjíždí na pár týdnů do Anglie.
Tu větu s autem jsem zkusila trochu poupravit, nevím jestli je to tak lepší:
"Bez rozmýšlení se chopila nejbližšího zavazadla a zamířila k autu, kam ji poslal pan Banner. Za volantem seděl velice usměvavý muž a vypadalo to, že zrovna narychlo večeří."
U toho případu "minibusem" :D jsem se nějak zapomněla zmínit o tom, že Adriana se svým otcem se ubytuje v hotelu, Theodor odváží pouze rodinu Bannerových (4 lidi). Možná jsem tam taky měla připsat, že vlastní větší auto :D
Právě na tuhle kapitolu si hodně lidí stěžovalo, že je nepřehledná a mezi lidmi e nedá moc orientovat. Mám pocit, že to je asi nejhorší kapitola. Pokusm se to teda ještě nějak vylepšit, aby to bylo přehlednější.

<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 17.6.2009 > An!tta> Hlavně nezáplatuj, jinak to celé bude ještě zmatenější. Děje se v ní příliš mnoho věcí, ale celkově skoro nic. Taková trošku omáčka. Jak už jsem psala, chce to zjednodušit pro čtenáře. Tím, že tenhle příběh píšeš už dlouho, tak přesně víš, co se kde děje a nedokážeš reálně vidět, že hrneš příběh před sebou jako kobereček, který je jasný pouze autorovi. To se prostě stává:) Takže předěláat se musí ne jen kousky ale celek, aby se ti ty linie ještě víc nepomotaly.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter