Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 19.5.
Ivo
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Úvod diplomové práce věčné studentky PdF
Autor: Janele z Liků (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Janele z Liků (Občasný) - 26.6.2009 > Je to jen ochutnávka z cca 80 stran. Abych zjistila, zda se v té práci dopouštím očividné hysterie (viz včerejší fórum).
<reagovat 
jafa (Občasný) - 26.6.2009 > To je příjemný, je v tom spousta zaujetí a energie. Zvláštní esejistický styl (co o tobě říkal dědeček v samoobsluze, tvé emoce, myšlenková rozvolněnost, trochu chaoticky vybírané ukázky), ale usuzuju, že takhle se asi dá (tj.: smí) diplomka taky psát a že hbitá (sic) analýza bude následovat. Myslím, že práce bude moc dobrá a přávidím ti to. Uveřejňuj nám dál!
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 26.6.2009 > jafa> toho dědečka ze samoobsluhy jsem raději vymazala, zdálo se mi to moc subjektivní, podobných příběhů jsem plná, ale nechci působit jak Hrabal
<reagovat 
JDiviš (Občasný) - 26.6.2009 > S tím atavismem muže (eneolit) bych až tak nesouhlasil, protože je mladší, než matriarchát (paleolit). Společenské konvence nejsou proto, že si je nějaký muž vymyslel, ale jsou odkazem evoluce (která nekončí), a čisté adaptace na prostředí. Je sice pěkné, jak přikládáme všechny ty kladné, jemné a čiré vlastnosti lásky, pochopení a citu ženám (všeobecně) - ale možná je to tím, že tu špinavou práci odvedl muž. Ale to je jen poznámka pro mě. - Nijak zvlášť tomu nerozumím, je tam hodně jmen, ale je to pořád o tobě - měla jsi psát o chlapech nebo o zvířatech, ale i tam by ses vložila citací nebo odkazem. (vtip)
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 26.6.2009 > Máš pravdu, je to časově neohraničené s tím patriarchátem. Každá diplomová práce bude vždy zapáchat člověkem, který je jejím zpodobnitelem, chtě nechtě, říká se tomu autorksý rukopis. A to se u této práce mimořádně krotím, dělá mi velké potíže dělat to, co se ode mě očekává a včas.Děkuji za komentář.
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 26.6.2009 > Janele z Liků> Diplomová práce by měla hlavně zapáchat diplomem. Věřím, že je ti toto théma hodně blízké, ale je těžké, zanesené - proto se neubráníš potřebám rvát ze sebe. Ale je to látka jako každá jiná - ušiješ kabát. Nijak zvlášť si moji poznámku neber, hovno tomu rozumím - ale nemyslel jsem to zle.
<reagovat 
čtenář Rudolf - 26.6.2009 > Janele, úvod práce je výborný. Má šťávu a spád, ale mám obavu, že se nedá udržet zvolené čtivé tempo u celé práce. Jen jsem to přelítl, ještě se k práci vrátím, mám moc práce, přijede Kamča, jen tak dál. Už jsi aspoň v půli na hotovo?
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 26.6.2009 > čtenář> V pondělí musí být hotovo. Budu pokračovat v korektuře, mám na to ještě dva dny a dvě noci. Ten Kamil se má, dnes (nebo zítra) je na programu Načeva, že? Ty nám oběma dlužíš Bělohradského, tak se taky čiň!
<reagovat 
anae (Občasný) - 27.6.2009 > zatím jsem to jen trochu přelétla, sem tam trochu archaický jazyk .., statutu?, druhá půle ochutnávky mi přijde jako jakási změť myšlenek nebo citací bez většího logického sledu .. :-) .. a s tím Krylem, nevim .. na kolik stránek tu diplomku musíš minimálně mít? (někdy méně je více ..), upřímně H.
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 27.6.2009 > anae> sociální status/(gen.) -su...to mě vždy dokonale splete podobné slovíčkaření...děkuji za komentář...Taky přemýšlím nad tím, zda citace z děl filozofů mám narovnávat do dnešní pravopisné normy.
<reagovat 
Lamarski (Občasný) - 30.6.2009 > Je to hezky napsané. Líbí se mi tvé úvahy a že do toho dáváš především sebe a svůj názor, jediné, co si myslím, že ti bude vyčteno, je ta rozmáchlost. Pojímáš mnoho témat najednou. Mluvím ze své zkušenosti, před pár lety mi můj vedoucí diplomky, vyškrtl celou kapitolu s pohledem, který se nedá popsat. Při obhajobě se mi nepublikovaná (vyškrtnutá) část hodila jako argumenty.
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 30.6.2009 > Lamarski> Uvidíme, nejsem teď ve stavu něco kloudného k tomu říci, mám stádium "opařenosti" a vyspávání. Potřebuji odstup.
<reagovat 
Čtenář - 1.7.2009 > Podle citace výše je nasnadě si spojit myšlení jedinců na pokraji společnosti s jistými formami patologického myšlení a animálnosti.

A tady na tom místě je opravdu ošklivý šev, myšlenkový zkrat, bájení.

1. naše 3 holky žily tak nějak na kraji společnosti
2. šílenci byli od osvícenství (?) vytlačováni na okraj spolešnosti
3. nebyly ty naše holky trochu šílený?
tak to ne, to nebrat :))
<reagovat 
čtenář g morr - 1.7.2009 > 1. s tímhle rozmachem neuhlídáš rozsah

2. s tímhle rozmachem neuhlídáš sebe




je to, jak už padlo, esejistické. podle mě je dost nestandardní výběr tématu, jeho osekávání na základě dost zvláštních kritérií, která pramení spíš z jakéhosi "mravního pocitu" a vnějškových, neliterárních kritérií -- proč ne sebevražednice, např. tuhle zvláštní selektivnost pak musíš okecávat... a mně je to opět protivné. Kdybych ti měl dělat konzultanta, radil bych ti seškrtat na polovičku a naordinovat si uzdu. Nejlépe gramatickou, uříznout ego "vědeckým" plurálem.

Každopádně to bude hodně nestandardní, už podle toho začátku.



Pár mušek z letmého čtení, ať je to aspoň hladší:

☼ Katedra malé k, zvlášť českého jazyka.

☼ Během sumarizace poznatků a hlubším vhledu do problematiky -- vazba či co?

☼ zobecnění na základě vlastní, nejen čtenářské a osobní zkušenosti -- logika: vztah mezi vlastní a osobní?
☼ Stejně výmluvně by mohl ilustrovat jejich životní leitmotiv text skladby od Karla Kryla „Děkuji“, kterou zazpíval těsně po Sametové revoluci na Václavském náměstí. -- druhá půlka souvětí je irelevantní, václavák té písni, jejímu textu ani tvé práci už nic nepřidává, význam, který sem nepatří

☼ jednoho dne během semináře věnovaném České literatuře 19. století -- vazba. a malé č, boha!

Cvetajevová, ne Cvj...
☼ Hospodin Jóbovi žehnal ke konci více než na začátku, zmnožil jeho stáda, měl další potomky a zemřel v požehnaném stáří a „sytý dnů“. -- bacha na to, já to četl tak, že hospodin měl další potomky (vím o jednom, ale nebyl další) a že umřel.

☼ Tyto autorky tvoří z nejvnitřnější nutnosti, pod tlakem, kterému se nedá odolat, především pro osobní potřebu, pro svůj růst a vnitřní historii – a ne proto, aby podali obstojnou ukázku své prstové obratnosti a hbytosti. -- 1. shoda, 2. hby(!)tost, 3. ty prsty jsou tam nějaké nepatřičné

☼ Senzitivní člověk s literárními sklony, který by nezpracovával svá myšlenková vnuknutí v systematické literární práci, by se jistě mohl ocitnout dříve nebo později ve stavu duševního přetlaku, který by se bez proměny myšleného slova ve slovo zaznamenané projevil i patologicky vně. Tyto stavy by mohly hraničit až se „šílenstvím“. -- to je foucault, na kterého odkazuješ o 2 řádky níý, nebo ty? tak jako tak: jistě by se mohl octnout ve stavu přetlaku, ale proč by měl? to je takové líbivé tvrzeníčko bez valné ceny.

☼ je hezké, že nám povíš, co si myslíš o knize jób, ale měla bys taky říct, z jaké bible cituješ

atd.
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 1.7.2009 > čtenář> hbitost, ano, vím, že tam jsou gramatické chyby, které jsem pak opravovala...České literatuře...ten předmět se tak jmenoval, měla jsem to napsat jinak, je to tam nešťastně řečeno, nevyplývá z toho, že jde o předmět...tu nadbytečnost jsem pak také osekala-viz vlastní, osobní...Děkuji, g morre, jsem Mazal Mazalovič...
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 1.7.2009 > Janele z Liků> i přírodopis se jmenuje přírodopis.
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 1.7.2009 > ve svém živlu, co?
<reagovat 
kalais (Občasný) - 29.6.2009 > hele mně se to líbí, jsem momentálně taky ve stavu psaní, jen je to možná až moc esejistické a řekla bych, že je tam citátů a citací na úvod docela hodně

ale asi je to o povaze:)
já sem v tomhle střízlivější, ty jsi megaloman ;)
hodně štěstí
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 29.6.2009 > kalais> Správně, někdy chrlím a nit porozumění se ztenčuje. Díky, Evo. Ať se daří při práci i tobě. O čem píšeš ty?, klidně hoď pár slov do vzkazu.
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 1.7.2009 > Janele z Liků> no... (revised) :-)
<reagovat 
cit-i-zen (Občasný) - 2.7.2009 > To budeš psát jenom o ženských? Když máš vedoucího Igora Fice, zeptej se na Karla Jana Čapka a Michala Čapka. Poezie obou je docela uhrančivá, především K.J. Čapka, a dalo by se říct,že i chorobná. Oba v odstupu tří let spáchali sebevraždu.
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 2.7.2009 > cit-i-zen> Zaměřila jsem se jen na ty ženy. O K.J. Čapkovi od něj vím.
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 2.7.2009 > Janelko, a nebude to takhle kolektivní práce? nepíše se v úvodu, že jsi diplomku vypracovala sama?
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 2.7.2009 > wandalka> Ano, ale těch 120 s. (když jsem pak s hrůzou ještě nastavila okraje, pěkně to narostlo) mi přeci nikdo nenadiktoval, tady se řeší formální věci a spekuluje se nad formou.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter