Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 3.6.
Tamara
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky 18. kapitola z kolekce Z té noci mezi světy
Autor: Sakora (Občasný) - publikováno 3.8.2009 (21:23:59)
další>


Lamarski (Občasný) - 4.8.2009 > Pokud si pamatuju, tak jsi psala, že jsi nikdy nečetla žádné "harlekýnky". Jdeš ve stejném duchu, nebo vzorci. Tedy seznámení dvou většinou naprosto odlišných povah/národností/majetkových poměrů za podivných (válečných, mírových) okolností. Vzdor. První intimní sblížení. Odloučení. Opět shledání. Druhé intimní sblížení. Odmítání zamilovanosti. Vzdor, jiskření, zase vzdor, urážky, jízlivosti, smutek. Vstupuje na scénu jiná žena, muž či nedorozumnění (on mne přece nemůže milovat!). Útěk/sebeobětování. Muž většinou si uvědomí, že mu chybí (ona me nemůže milovat!). Zásah z vnějšího prostředí (válka, únos, nebezpečí, intriky). Dramatické hledání obou navzájem (oba už ví, že toho druhého milují), šťastné ale krátké shledání, třetí intimní sblížení (nebo čtvrté, páté...záleží na počtu a náruživosti obou). Nenadálý zvrat a další odloučení. na konci většinou muž jede zachraňovat svou milou a tu druhou/druhého pošle ke všem čertům. Vím, že to máš jako lehkou romanci, ale s takovým pěkným materiálem je škoda zabřednout mezi růžovou tresť mimo realitu.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Lamarski
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 (18) 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter