Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 24.5.
Jana
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
******
Autor: Věza (Občasný) - publikováno 15.4.2010 (00:37:57)


 sempull tampush (Občasný) - 15.4.2010 > Věza> Ty si fakt myslíš, že moji kamarádi jsou chudáci, co potřebujou moje zastání v hádkách na internetu, fakt mě máš za takovýho blbce, že bych něco takovýho sám měl zapotřebí? Heh...
Jinak ale tyhle a podobný věci zmiňuješ až podezřele často u různých lidí, kteří ti v minulosti napsali pod dílo něco, co se ti nelíbilo (a zdaleka ne vždy to bylo sprostý nebo útočný), což není nezajímavý.
Pod tvýma fotkama mě skoro není vidět, protože je v podstatě marný cokoliv ti pod ně psát a moje názory na ně jsme si ujasnili už kdysi dávno.
Moje podrážděnost přesto z tahanic pod tvou básničkou opravdu částečně pramení, asi tě překvapí, že mi nejde o nějaký kamarádšofty, ale o tenhle prostor jako takovej: došlo ti třeba, že tím svým obhajovaním naivního fajnlidičkování zabíjíte vy fajnlidičkové tenhle prostor pro lidi, kteří MAJÍ ZÁJEM se OPRAVDU něco dovědět, naučit, zdokonalit se v tom, co dělají? Všimla sis, kolik lidí se ti to tam snažilo nějakým způsobem naznačit? Mluvíš pořád dokola o bezohlednosti, hulvátství a intrikářství. Nepřijde ti bezohledný dělat z místa, kde by se mělo umění (byť amaterskýmu) dařit, klubovnu pro fajnlidičky, kde se sice totální sračky stávají výkvětem, ale 'to přece neva, hlavně když se máme všichni rádi a těšíme se z toho, co - špatně - děláme'? Nepřijde ti hulvátský odsuzovat jedny jako sprosťáky, ale u druhých to brát jako "přiměřenou obranu"? Mně osobně je navíc tohle ohánění se podobně silnýma hodnotama, jako je morálka apod., bytostně odporný, mnohdy to signalizuje, že ten problém vychází z úplně jinýho směru, než kterým je prstem ukazováno.

Víš, že jsem horká hlava a když mě něco štve, dřív nebo později to musí ven. Názor na útoky, o kterých jsi mi psala, samozřejmě neměním a odsuzuju je - byl bych nerad, kdybys mě začala házet do jednoho pytle s těmahle lidma jen za to, že sem napíšu svůj názor.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli sempull tampush
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter