Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 19.5.
Ivo
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Smutný zvíř z kolekce Ze skleníku
Autor: Janahe (Občasný) - publikováno 30.8.2009 (01:17:15)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
ataner (Občasný) - 30.8.2009 > parada
Body: 5
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 30.8.2009 >  už zvykám :-)
Body: 5
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 30.8.2009 > jaxxana> 

 Však jsi holka přizpůsobivá.

A jako skutečný člověk hodný toho jména, setrváváš v imprintačním období po celý život.


<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 30.8.2009 > vzhledem k tomu,že setrvávání už nebude dlouhý tak žádný " vpečeťování " už nestihnu :-)
<reagovat 
Balcarka (Občasný) - 30.8.2009 >
Body: 5
<reagovat 
Věza (Občasný) - 30.8.2009 >
Body: 5
<reagovat 
buryzon (Občasný) - 30.8.2009 > umyj si čočku

Body: 5
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 30.8.2009 > buryzon> To nejde, zbyly by tam jen ty pruhy
<reagovat 
JDiviš (Občasný) - 30.8.2009 > takové dostat na papír ...
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 30.8.2009 > Buran> Fakt? A nemyslíte to (jak se ptával můj syn, když byl malý) ironicky?
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 30.8.2009 > Janahe> 

dovedu si tu situaci ve vaší rodině představit. na základě tvých komentářů a na zakládě svých zkušeností. myslíš, že to synkovi prospělo, uškodilo, nebo to na něm nezanechalo významějších stop?

 

díky za odpověď, nemusí ani být veřejná.


<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 30.8.2009 > Janahe> Ironicky ne - pro mě jsou fotografie (čisté nebo různě upravované) velmi málo, jako médium, forma projevu - jak říkal děda Erdd "vypnout proud, a je to všechno v prdeli" - raději ten papír pro fotografie, a ještě lépe - bez fotoaparátu. Třeba "piňdírky".

http://www.pinhole.cz/
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 30.8.2009 > Buran> Naprosto souhlasím. Ale u mě je to focení východisko z nouze. A následné upravování jakbysmet.
<reagovat 
 rohe (Občasný) - 30.8.2009 > Buran> já bych se fotografie zastal, protože dokáže mít větší transcendeci, ve snaze reflektovat svět je ten mrtvý stroj - aparát dál než uzavřená subjektivita člověka, Ve fotce je jistá dávka mystiky tím že je za ní mýtus objektivity, .. jde to dokonce tak daleko, že  objektivní je až to co je na fotografii ne ve skutečnosti....
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 30.8.2009 > Janahe> 

to jsem zase já. je to tak protože neumíš kreslit apod.?

já mám jako východisko z nouze poezii. jinak bych psal symfonie.


<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 30.8.2009 > Janahe> A děda ještě říkal "východisko z nouze bude bída" - snad je to tím, že bohatství posuzujeme dle toho, co sami vlastníme (vlastnosti, schopnosti). Věřím, že dnes je zlodějina (pozn. pořád se pohybujeme v úrovni tvorby) posvěcena na obchod "zaplatím za stroj, který mi umožní brát si, tvořit" . Ale je zde tolik podmínek, které značně podrážejí soběstačnost ve tvorbě (platit žold armádě, která bude bojovat na mé straně) ... Dostat takové na papír, rukou, je vlastností, schopností, která se ve svém projevu zdá bídnou, neumělou (tři čáry stačí) - ale přímou, osvobozenou od žoldu. Neberte to jako hodnocení příspěvku - spíše jen jako povrchní všeobecné zamyšlení.
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 31.8.2009 > rohe> Nenapsal jsem nic proti fotografii, ale proti "fotoaparátům" - samozřejmě, pokud budeme vycházet z faktu, že je fotografie "působení světla na světlocitlivý materiál" - Louis Daguerre, daguerrotypie, několik minut (v minulosti několik hodin expozice atd) - proto ten odkaz na pinhole - to je řádný příklad mystiky - objektivita se skutečností, která se objeví na papíře.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 30.8.2009 > ariel> No vidíš, můžeme si notovat. (Teda notovat asi není v tomto případě zrovna vhodně zvolené slovo, já bych sice asi symfonie nepsala, kdyby ... , ale to je druhá oblast, ve které jsem velmi nespokojena s přidělenými schopnostmi.)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 30.8.2009 > Buran> Říká se tomu "sypat sůl do rány"
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 30.8.2009 > Janahe> To bych si nedovolil - kdybych dostal na papír (uhlem, tužkou, barvou) "smutný zvíř", tak jsem spokojený - tak to bylo myšleno hned na začátku. Od Vás je záslužné, že adoptujete obrazy / děje kolem Vás.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 30.8.2009 > Buran> Takhle se mi to líbí  
<reagovat 
Her Man (Občasný) - 30.8.2009 > Proč je zvíř smutný? Mně připadá dobře naladěn.
Body: 5
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 30.8.2009 > Her Man> Není v tobě kouska empatie. Ten má takovou depku, že už vůbec neví, jak dál.
<reagovat 
 Her Man (Občasný) - 31.8.2009 > Janahe> Ale kdepak. Zvíř právě optimisticky vykročil na novou cestu, jen o tom zatím neví ;-)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 31.8.2009 > Her Man> Možná zdrhá od svých rodičovských poviností?
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 5.9.2009 >

"

 

."


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter