Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Točíme II.
Autor: Věza (Občasný) - publikováno 15.5.2010 (00:33:33)


Poznámky k tomuto příspěvku
Vasil (Občasný) - 15.5.2010 > tak tohle je opravdu pecka :-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Navždy už bez tebe (Občasný) - 15.5.2010 > zdařilé!
Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 15.5.2010 > prima moment
Body: 5
<reagovat 
step (Občasný) - 15.5.2010 >
Body: 1
<reagovat 
huwik (Občasný) - 15.5.2010 >

Věza se vrhla na dokument? :o) Pár věcí... pozor na kompozici - nahoře je místa, že by se tam vešlo dalších 5 vrtulníků - proč? Ty 4 cm bych klidně dala pryč, pokud ten prostor nemá nějaký význam pro tebe. Naopak více prostoru by si vedle sebe přál ten kameraman (zleva mi tak 2 cm chybí) působí to pak hodně napjatě, ale ne příjemně napjatě, jak to někteří dokážou. Tak to je pár důležitých věcí, co jsem chtěla. Jinak se mi v něčem zdá lepší ta předchozí i když tam furt zápasíš s kompozicí.

Pošlu ti jeden článek, mohl by tě s tou kompozicí inspirovat a pomoct, mě docela pomohl, není to ani moc dlouhé

http://www.fotoroman.cz/techniques2/photo_tips.htm

obzvlášť to popředí a pozadí, diagonály a linie a zlatý řez je důležité. Ne všem pravidlům se dá věřit (hlavně ta pasáž - Použijte blesk, či Zarámujte to bych jim omlátila o hlavu :o)))...) ale když o nich člověk ví, tak jich využije, kde je potřebuje a kde se to hodí a kde nějaké dodržování pravidel ruší, tak tam se třeba na ně člověk úplně vykašle.


<reagovat 
 xmark (Občasný) - 16.5.2010 > huwik> > hlavně ta pasáž - Použijte blesk, či Zarámujte to bych jim omlátila o hlavu

To si dovolím nesouhlasit. Fakt, že většina lidí ty dvě zmiňované poučky nedovede správně aplikovat, ještě neznamená, že je na nich něco špatně.
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 21.5.2010 > huwik> Ahoj a díky za odkaz i na názor. Víš, co se týče toho prostoru nahoře, nechala jsem ho úmyslně, aby prostě bylo vidět že se vrtulník bude vznášet právě do toho prostoru. Kameramana jsem umístila taky úmyslně víc nalevo, aby nebyl na středu a dal lépe vyniknout samotnému vrtulníku...   :)
<reagovat 
 huwik (Občasný) - 16.5.2010 > xmark> No právě... blesk lidi použijou u kompaktu, co je zabudovaný ve foťáku ( u něhož se mi běžně stávalo, že mi nasvětlil jen půlku fotky... tam to chce ve většině případech opravdu dobrý blesk) ačkoliv nic proti kompaktům, sama jsem s tím fotila, když jsem neměla peníze na lepší foťák, ale na fotky s bleskem jsem mohla zapomenout. A rámečky... to je jeden velký příběh. Málokterý rámeček se opravdu hodí. Většinou to vypadá líp bez něho popř. maximálně nějaké neutrální pozadí.
<reagovat 
 xmark (Občasný) - 17.5.2010 > huwik> I zabudovaný blesk se dá použít, tedy alespoň u "lepších" kompaktů, u krabiček z nejnižší cenové třídy to asi zhusta vypadá tak, jak popisuješ. Já mám ale před očima fotky, kterých je plný Facebook, totálně černé obličeje nebo i celé postavy a za nima přepálená obloha - přitom "přiblejsknutí" by ten extrémní kontrast srovnalo a fotka by byla o třídu lepší. Ne umělecká, ale i paměťové konzervy z výletu se dají alespoň slušně řemeslně zvládnout.

S tím zarámováním nemyslel kolega Pihan rámeček z fotošopu, ale kompoziční zarámování, viz. ten ukázkový průhled podloubím, podobně lze použít třeba větve stromu nebo architektonické prvky v pozadí...
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 24.5.2010 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter