Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Byl to blues?
Autor: Lola (Občasný) - publikováno 18.9.2009 (17:55:26)

Byl to blues?

Poslední šance cítit nás,

Vidět, co cítíš.

Cítit, co si myslíš.

 

V koutě sprcha chčije,

Kapká, více slaná nežli sladká,

Po těle se točí

Moře slz, láska močí.

 

Šeptám ti něžně

Jako v noci v náruči,

Miluji Tě, ale vážně

Proč nemůžeš tu bolest ukončit?

 

Nebo to byl waltz?

Neměla bych se s tebou ploužit

Nebo by to nikdy nemělo skončit.

Jen tančit

Po zbytek života.

 

Prosím Tě klidně,

Řekni, že už nic necítíš.

Prosím Tě pevně,

Zalži a nech mě odejít.

 

Přála bych si chytit čas,

Zaškrtit ho právě včas

Uteče mi opět, znovu a zas.

Měla bych se přestat bát,

Chci se znova začít smát.

 

Nepouštěj mě, i když tanec skončil,

Nepouštěj mě, když na okamžik vidíš,

Co jsme měli,

Nepouštěj mě,

Když nejsi ochotný říct,

Že ke mně už nic necítíš.

 

 

Zkoušela jsem všechno víc než jednou,

Abych utekla před pravdou,

Jen abych na chvíli předstírala,

že člověk může dýchat bez kyslíku

Připadám si jako když chodím

Ale zároveň se nemůžu nikam pohnout.

Jako když jím hodiny

A stále mám hlad.

 

Nechci si to přiznat,

Vyhráli,

Vzali, co jsem měla,

Co jsem vždycky chtěla.

Oni tuhle hru s nenávistí umí.

Než-li já.

Ale už jen kvůli tomu, co dělají,

Nikdy nebudou mít svou hodnotu.

 

Nemůžeme hrát na přetrhané struny,

Ale přes tu všechnu bolest,

Přes to bláznovství,

Z kterého jsem asi zešílela.

Je mi jedno, co kdo řekne,

Je mi jedno, co kdo udělá.

Já Tě miluji

Protože jsi mi nedokázal říct,

Že ke mně nic necítíš,

I když vím, že o mě nestojíš,

I když vím, že mě ze všeho nejvíc nesnášíš,

Vím, že už nic dobrého si nemyslíš,

Je lepší mě nemít rád,

Když vím, že budeš beze mě šťastný,

Je lepší dělat, že k tobě nic necítím,

Abys nepochyboval o svém rozhodnutí.

 

Byl to blues? Poslední šance cítit nás?

Poslední šance pevně se sevřít,

A dívat se naposledy,

Jak jeden druhého má člověk rád?



Poznámky k tomuto příspěvku
Urvisu (Občasný) - 18.9.2009 > Neodolal jsem... tohle je moc dobré blues!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Lola (Občasný) - 18.9.2009 > Urvisu> dekuji, jsou to jen pocity a pravda..
<reagovat 
 Urvisu (Občasný) - 18.9.2009 > Lola> Jistě, právě proto, přesně o tom má být blues. Blues nemá vynikat brilantními lingvistickými konstrukcemi, v blues má být hluboce otištěno srdce autora, což ve tvém textu zcela jasně je.
<reagovat 
 Lola (Občasný) - 18.9.2009 > Urvisu> potom jsem rada, ze jsem to napsala tak aniz bych o tom vedela:) nevim proc, ale dneska si pripadam jeste mladsi nez jsem :)
<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 19.9.2009 >
Doporučil 
<reagovat 
GabrielRonay (Občasný) - 19.9.2009 >
Body: 5
<reagovat 
Věza (Občasný) - 19.9.2009 >
Body: 5
<reagovat 
moře (Občasný) - 19.9.2009 > nelíbí
<reagovat 
fúrie (Občasný) - 19.9.2009 > mě taky ne
<reagovat 
Přeslička (Občasný) - 20.9.2009 > váhám, zejména nad močící láskou a chčijící sprchou, zda to tam patří, zda je to nutné... ale přesah nad rekapitulaci prožitku to má!
<reagovat 
 Lola (Občasný) - 20.9.2009 > Přeslička> chtela jsem ukazat to lehke znechuceni nad tim vsim.. je tam spousta pocitu a tenhle tam take patri..
<reagovat 
g morr (Občasný) - 21.9.2009 > Ale houby. Tohle:

Body: 1
<reagovat 
Urvisu (Občasný) - 21.9.2009 > Já ti, Lolo, pustím taky jedno blues, ono je totiž ve svém pojetí velice blízké tvému projevu (vrážet pod tvoji bluesovou poezii linky na ortodoxní blues může jen totální knihomol a rádoby znalec bluesového cítění). Tenhle kousek jsem původně viděl jako poezii, pak přišla i kytara a blues dostalo hudební kabátek.

http://www.idstudio.cz/blues.mp3
<reagovat 
Urvisu (Občasný) - 21.9.2009 >
<reagovat 
Urvisu (Občasný) - 21.9.2009 > Ty poslyš, Lolo... jaký je vlastně Tvůj příběh, když píšeš, že jsi tak mladá, koho jsi to vlastně tak nešťastně milovala ve tvém věku?, co to bylo za zakázané ovoce? :o)

Piš piš...
<reagovat 
 Lola (Občasný) - 21.9.2009 > Urvisu> Můj příběh? Začalo to mým prvním vážnějším vztahem, kdy jsem bohužel chodila s klukem rok a něco, který mě dostal do nemocnice s nervama (mela jsem psychosomaticky bolesti hlavy, zavrate) a hrozne me to poznamenalo.. Po trech mesicich kdy jsem se to snazila skoncit a podarilo se mi to vzdy jen spola,protoze jsem hodne citlivej clovek, jsem potkala kluka, ktery mi zmenil zivot, bylo to uplne neco jinyho nez s moji prvni laskou najednou jsem si uvedomila ze vsechno predtim byli hormony.. z neho se stal muj nejlepsi kamarad, vsechno co jsem mela, dokazali jsme dvanact hodin jen lezet a mluvit, na vetsinu veci stejny nazory, stejny smysl pro humor...vkus.. Jsem mlada a okolo me je spousta kluku a vyrovnavam se s tim,i jsem si nasla kluka kteryho budu mit rada, ale ten predchozi.. Znicila to vsechno jedna slecna, ktera byvala mou kamaradkou, kdyz jsme se rozhodli, ze se nebudem bavit, odjela jsem na dovolenou a znicila to...lhala,postvavala proti me nase okoli.. az toho bylo na nas moc..nasledovala pauza.. a posledni blues,vsichni reknou, ze jsem mlada...proto taky se snazim moc nesmutnit.. napsala jsem si svuj rozlucny blues a jdu dal... clovek nemuze pit z rozbite sklenice..
<reagovat 
 Urvisu (Občasný) - 21.9.2009 > Lola> Jít dál po zlomení nešťastnou láskou dokáže ze všech nejmíň mladý člověk, trvá to léta, v mládí trvá léta, než se tvoje duše vrátí zpět do svého těla. Trochu ti závidím, pokud píšeš popravdě :o)
<reagovat 
 Lola (Občasný) - 22.9.2009 > Urvisu> nezbývá mi ale nic jinýho.. nic se nedá vrátit.. nemůžu přece celý dni zase jen plakat.. co můžu je psát.. a jít dál..:) vím, že on ví, že se málokdy stane, že dva lidi mají tolik společného..někdy se ani nepotkaji..tk můžu snad být ráda, že my se potkali.. na pár měsíců..:)
<reagovat 
 Urvisu (Občasný) - 22.9.2009 > Lola> Proč tě opustil? Tenhle příběh mi dost hodně říká, a rád bych znal alespoň základní okolnosti o rizchodu ve tvém vztahu, to skutečně stačily pomluvy tvojí kamarádky? Nechce se mi věřit.
Taky jsme měli hodně společného, dokonalé souznění... a pak se to vše zvrátilo v katastrofu, pochopitelně díky intervenci jiných závistivců do našeho vztahu. Dodnes toho lituji a... zůstal jsem už raději sám, hodně dlouho sám, ne že bych si stěžoval, nechci to jen prožít nanovo, a jen tak s někým pro srandu králíkům se párovat nebudu.
<reagovat 
 Lola (Občasný) - 22.9.2009 > Urvisu> Pomluvy, lzi,... vsechno, co nam dokazalo narusit nas vztah.. moje precitlivelost a obcas zarlivost kterou jsem krotila ae stejne se projevovala.. ztratila jsem tk to nejcennejsi co me potkalo.. jediny co mi zbylo je to, ze vim, ze citi to, co ja k nemu.. a dve hodiny tydne v tanecnich.. blues..
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter