Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Krůťata
Autor: Věza (Občasný) - publikováno 28.5.2010 (00:29:25)


Poznámky k tomuto příspěvku
Vasil (Občasný) - 28.5.2010 > super
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
boval (Občasný) - 28.5.2010 >
Body: 5
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 28.5.2010 > v náhledu to byla myš a vono hele
Body: 5
<reagovat 
patafyzik (Občasný) - 28.5.2010 >
Body: 5
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 28.5.2010 > vyplašení draci
Body: 5
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 28.5.2010 > vypadají, že jsou z tebe pěkně vyplašený :-)
Body: 5
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 28.5.2010 > sadaf> Ani ne tak mě, jako změny prostředí, byli to "nováčci".   :)
<reagovat 
rybizus (Občasný) - 28.5.2010 > no neeee, zustavam ochromen ... super vycvak ... uplne me to oslovilo ... nevim co na to napsat ... akorat doufam ze fotek krut bude aspon dvacet at je se jich dosyta nabažim ...
Body: 1
<reagovat 
step (Občasný) - 28.5.2010 >
Body: 1
<reagovat 
ČertíkB (Občasný) - 28.5.2010 >
Body: 5
<reagovat 
vorona (Občasný) - 28.5.2010 > pěkně barevně ladí s pozadím...:-)
Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 29.5.2010 >
Body: 5
<reagovat 
hlava pana Rampina (Občasný) - 28.5.2010 > Spíš jako by čekali na popravu. Hodně smutná fotka.
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 29.5.2010 > hlava pana Rampina> baže, ale la nebo ly...)
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 30.5.2010 > hlava pana Rampina> Opravdu působí smutně, krůty vůbec mají "smutný" výraz. Neboj na popravu nešly..
<reagovat 
čtenář ... - 30.5.2010 > Takovýhle fotek se dá udělat za 10 minut víc jak 100...nic zajímavého formou ani obsahem.
<reagovat 
dr. Wojtek (Občasný) - 7.6.2010 > hmm..
Body: 4
<reagovat 
ich (Občasný) - 29.5.2010 > Zvíře stresované změnou prostředí - jak píšeš - ještě fotit...to není moc srdíčkovské...
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 30.5.2010 > wisteca> Věř nebone, vůbec si toho nevšímaly...  ;-)
<reagovat 
 ich (Občasný) - 30.5.2010 > Věza> No jo, když byli vyděšený z tý změny prostředí...Ještě otázka: Proč fotíš vystresovaný mláďata krůt?
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 31.5.2010 > wisteca> Třeba právě proto, že ani mě a ani foťáku nevěnovaly pozornost, ale pomalu se rozkoukávali po novém prostředí. Tím pádem jsem ji svým focením "nepřekážela" v podstatě vůbec.
<reagovat 
 ich (Občasný) - 31.5.2010 > Věza> Na to se neptám, ptám se na to, k čemu vůbec je fotka vystresovaný drůbeže ?
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 31.5.2010 > wisteca> To už je na každém co si z fotky vezme či nevezme.
<reagovat 
 ich (Občasný) - 31.5.2010 > Věza> Takže cvak bez rozmyslu...? Já si něco beru z fotky i z rozhovoru.
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 31.5.2010 > wisteca> Proč bez rozmyslu jen je na tobě co si z ní odneseš. To je u každého individuální. Jinak já jsem opačného názoru. Fotka má vypovídat sama za sebe. Pokud ti nic neříká nedá se nic dělat. Myslím že jakékoli okecávání není k ničemu. Když chceš znát můj názor, jsou tam vidět emoce. Krůty jsou dost chytré a mají nesmírně smutné oči. Tady v tom případě je to podtrženo a zvýraazněno právě nastalou situací - byly v novém prostředí. Věřím že i dost městských lidí nemá mnoho příležitostí se často s podobnými zvířaty setkat (a alespoň takhle seznámit) - takže kdo má zájem má na mých fotkách příležitost. Vím že podobné záběry vkládám víckrát, ale myslím že každá může mít alepsoň pro někoho něco do sebe. A o náhodné cvaky nejde, fotím vždy hodně pokusů a pak vybírám pouze některé záběry.. Je to tématika mě blízká (proto se na ni zaměřuju), komu se nelíbí, nechť se nelíbí.
<reagovat 
 rybizus (Občasný) - 31.5.2010 > Věza> pouze některé záběry? to jsi snad ani nemohla myslet vážně... když ti vyrobím vlastní webové stránky, pokusíš se sem nevkládat tu nadmíru drůbeže a podobných minimum zajímavých cvaků? ... jako bonus zajistim aji chat aby sis mohla psát s ostatními srdíčkovými človíčky... ...
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 1.6.2010 > rybizus> Jsi tak milý. Ale pozdě, už jsem ti napsala že jdu praštit s foťákem do kanálu a vrhnu se pod rozjetý vlak.
<reagovat 
 hlava pana Rampina (Občasný) - 23.6.2010 > Věza> Fakt? Super!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter