Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
..............
Autor: Věza (Občasný) - publikováno 30.5.2010 (00:35:14)


Poznámky k tomuto příspěvku
atreb (Občasný) - 30.5.2010 > maly bojovnik...
<reagovat 
Navždy už bez tebe (Občasný) - 30.5.2010 >

slaďounký kuřátečka

 

Zdařilé foto


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ČertíkB (Občasný) - 30.5.2010 > pěkné
Body: 5
<reagovat 
step (Občasný) - 30.5.2010 >
Body: 1
<reagovat 
sikatka (Občasný) - 31.5.2010 > parádní rodinka
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
sédy (Občasný) - 31.5.2010 >
Body: 3
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 31.5.2010 > starostlivé
Body: 5
<reagovat 
ewinn (Občasný) - 31.5.2010 >
Body: 5
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 1.6.2010 >

"

 

."


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
rybizus (Občasný) - 30.5.2010 > cca. nekolikata na stejne brdo ... slepice s mladyma ... o nicem (kdyby byla jedna nejpovedenejsi pochopim) ... tusim ze i me fotky jsou "o nicem" ale snazim se publikovat to co si myslim ze aspon za neco malo stoji a ma to jaks takz obsah... netusim co je na drubezi fascinujiciho ... a to malo co na ni je, myslim ze vyjadrila dostatecne prvni fotka s touto slepicí a jejimi parchantiky... podle zdi bych tipoval ze kruty jsou hned vedle... no nic no ...
Body: 1
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 31.5.2010 > rybizus> Podle tvých slov vidím, že ty nechápeš mnohé. Škoda, ale tvoje. Je mi docela líto lidí, kteří právě tohle nedokážou pochopit. No nic.....
<reagovat 
 rybizus (Občasný) - 31.5.2010 > Věza> nechápu mnohé??? jako třeba??? :-D apropo jedno nechápu, a to kde bereš tu odvahu a ten kredit napsat že někoho lituješ. měla bys milá zlatá začít u sebe... ...
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 1.6.2010 > rybizus> Ano, dostal jsi mě. Jdu zahodit foťák do kanálu a vrhnu se pod kola jedoucího vlaku.
<reagovat 
Čtenář - 1.6.2010 > Věžo ty jsi ale blbka - trapka !
<reagovat 
cvakal (Občasný) - 30.5.2010 > Krásná fotka, líbí se mi starostlivý výraz kvočny, jak se dívá kuřátko vpravo dole. Pěkná kompozice i barvy, je dobře, že fotíš své bezprostřední okolí a "každodenní" život .
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 rybizus (Občasný) - 30.5.2010 > cvakal> souhlasim ... z vyrazu kvočny mam spis pocit ze ji trapí existencni potize ci neco opravdu vazneho ... ani naznak usmevu ci pohody ... jen takovy tupy skoro az apaticky vyraz  ... mozna ji trapi ta indianska povera ze kazda fotografie ukrade kousek duse... ... nikdo by prece nechtel byt slepici bez duse...  
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 31.5.2010 > rybizus> Myslím, že ji žádná pověra netrápí :-).
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 31.5.2010 > rybizus> Je vidět že toho o zvířatech moc nevíš. Ten výraz pouze napovídá o starostlivosti mámy, která musí uhlídat kupu dětí..
<reagovat 
 rybizus (Občasný) - 31.5.2010 > Věza> máš pravdu, výraz vyloženě nepovídá, povídají ústa. (a drůbež nemá příliž smysl pro mimiku)... lol ... jinač je to slepice a mládě od slepice se nazývá kuře ... a co se týče starostlivosti - Velmi častý kloakální kanibalismus je odůvodňován také tím, že zvětšená a zduřelá kloaka vypadá na těle slepice zajímavě a některé slepice do ní ze zvědavosti klovnou. Poté, co zjistí, že je kloaka dobrým a chutným zdrojem potravy v klování pokračují a nápodobou se to od ni naučí i ostatní slepice, čímž kanibalismus v hejnu rozšíří (wiki). Jesli je to máma a kolem její děti, tak máš opravdu problém.tipoval bych emoční labilitu ...(o významové váze slova matka/máma a jeho užití u slepice se raději vyjadřovat nebudu) ... az si opět budeš plést slepici s mámou volej linku krizové intervence/non stop (284 016 666).
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 1.6.2010 > rybizus> Každá samice mající mladé je mámou a nemusíš s tím souhlasit. Jinak výraz u slepic se moc nemění, přesto člověk který tomuto tématu trochu rozumí umí i tak mnohé vyčíst. Tady jsi prostě vedle jak ta jedle. Nevím proč sem mísíš kanibalismus slepic? Mnohem častějším jevem (a myslím že si to pleteš), je vyzobávání a požírání peří - často právě ve zmiňovaných místech. Slepice to dělají většinou když jim chybí minerály. Pak se to opravdu může stát zvykem, který přebírají i další jedinci. Předchází se tomu právě vhodnou pestrou stravou doplňovanou mierálními látkami...
<reagovat 
 rybizus (Občasný) - 1.6.2010 > Věza> vyčíst a domýšlet si je celkem rozdíl no (vycist neco z vyrazu slepice ... nejde to ... vycist neco z projevu /chovani, pohyb, reakce atd./ slepice by vzhledem k jeji inteligenci nemel byt problem ... psala jsi neco ve smyslu ze toho o zviratech moc nevim tak jsem se snazil najit nejake nove informace o slepicích a doplnit si mezery. O slepicích jsem pár věcí věděl ale že se žerou navzájem jsem netušil ... tak jsem se chtel podelit o cerstve nabyte vedomosti ...
<reagovat 
polhrad (Občasný) - 28.8.2010 > Vydařená fotka. Líbí se mi barevnost a i ta malá drobná stvoření. Je to taková oslava rodícího se života.
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter