Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
SMÍŘENÝ (MOŽNÁ NE) z kolekce Kam míří kameny
Autor: Petr (Občasný,Redaktor) - publikováno 30.9.2002 (08:21:16)
další ve sbírce>

SMÍŘENÝ

(MOŽNÁ NE)

 

Možná se život

opíjí nade mnou

A když zbyde - přiloží

aby to plaché TAM

nevyhaslo

 

A já, to polohlasné TAM

pak zahraju podle daných not

a někdy podle sebe

 

Ale když přijde na to

jsem voják osudu -

tou suchou nohou

hrdě vpřed

a prázdným naruby

 

Třeba se jednou z bitvy vrátím

možná, však víte … možná ne

(To je ta obracená mince víry)

A kdybych snad

vám už víckrát nezahrál

Neplačte

vždyť tančit …

se stejně nepřestane



Poznámky k tomuto příspěvku
Ema (Občasný) - 30.9.2002 > No tedy... to je moc dobrý! líbí!!!
Body: 5
<reagovat 
korunka (Občasný) - 30.9.2002 > Smířený??? No mě to moc smířené nepřipadlo, spíš takové bezmocné, ale určitě né smířené. Zprvu mi to připadlo jako dvě různé básničky, s různým motivem,které spojuje jenom nálada. To bych pak řekla, že ta druhá je lepší a první část ji zbytečně narušila. Ten voják osudu se mi zdá už ohraný, takový jako pěst na oko, takový výrazný. Bože, nejen že mi nejde psát poezii, už mi nejde ji ani hodnotit... nemůžu se vymáčknout. A tak jen závěrem.. raději hraj, hraj, ikdyby nikdo netančil. Hraj pro sebe, hraj z nevyřčených not, hraj a vyhraj.
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 30.9.2002 > První tři strofy jsou pro mě mírným dotykem prostoru (čehož si cením); ta poslední mi ho pak trochu krade. Ale "objektivně" je to dobře napsané a vyjádřené obratně. Líbí...
Body: 5
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 30.9.2002 > Emo ... děkuji :o)

egil ... jak to myslíš s tim prostorem? jako že je to abstraktní "nadprostor"? ...

korunko ... slunéčko moje roztomilé :o)
děkuji za rýpání :o) smířený ... no ... jak bych to ... že jsem smířen s tím, že ... se to tady beze mě taky nepo... :o) stim rozděleni básně máš asi pravdu ... už když jsem to psal, cítil jsem to ...
a s tim vojákem ... hmmm ... ach jo, asi máš taky pravdu :o) se polepčim :o)
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 30.9.2002 > Toho si nevšímej; je to takový můj soukromý problém - "básničky utopené v obecnosti"... takové mě vždycky dostanou, nicméně jsem Ti dal za jedna a vím proč.
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 30.9.2002 > :o) děkuji :o) ...

<reagovat 
Michelle (Občasný) - 30.9.2002 > Jak si tu tak čtu o tom vyhasínání, tak mi málem vyhasl krb :o)) Ale jinak píši za jedna, nějak mě tvá báseň zaujala.
Body: 5
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 1.10.2002 > Prostě mě to oslovilo. Nebudu to rozebírat. Dnes večer nemám ani na hodnocení poesie ani na hodmocení životní filosofie. Ale jako zamyšlení mi to přijde fakt dobrý.
Body: 5
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 2.10.2002 > Miško i Naty, děkuji :o)
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 5.10.2002 > Mírně patetické, ale moc pěkné.
Body: 5
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 6.10.2002 > KSTK ... děkuji :o)
možná máš pravdu ... ale já to myslel upřímně ... dyť se to tady beze mě fakt nepo ... :o)
<reagovat 
Terka (Občasný) - 9.10.2002 > líbí se mi to...zvláště poslední sloka
Body: 5
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 9.10.2002 > Terka děkuji :o)
<reagovat 
Pomatená (Občasný) - 13.10.2002 > Mě asi děkovat nebudeš...
Body: 1
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 14.10.2002 > děkuji, i když jseš taková ... Pomatená :o)
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 25.10.2002 > ...takové ty klišé o tančení...nezlob se Petře, ale máš hezčí, byť to není třeba nejhůř složeno...
Body: 1
<reagovat 
Lian (Občasný) - 27.11.2002 > Neboj Péťo, my tančit nepřestanem, klidně i na Tvém hrobě.......dyť mě znáš :-))
Jinak mi to přijde takové rozházené...rozhárané......no jo, dyť si to taky psal Ty...:-)) A souhlasím s Korunkou, voják osudu je ohraný. Ale jinak jo.....líbí :-)
Body: 3
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 3.12.2002 > :o) si klidně rejpej kotě :o) mě jen tak nedostaneš :o)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Redaktor)  
 
(1) 3 4 5 6
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter