Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 13.11.
Tibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Klánovický les
Autor: cvakal (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
fúrie (Občasný) - 24.10.2009 > žel nejde zobrazit :(
<reagovat 
čtenář dddddddddddddddddd - 24.10.2009 > Ono to jde kromě "publikovat foto, obraz" i v "publikovat příspěvek" spíš to nechce používat mozzilu... ale hlavně se to potom chce kouknout, jestli to tam opravdu je! to je řek bych klíčový, ta zpětná kontrola
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 24.10.2009 > cvakale, fotky musíš vkládat do vlož foto, já jsem to zpočátku taky takhle mrvil :-)
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 24.10.2009 > sadaf> Jo díky, snad se to také naučím :-)).
<reagovat 
NEMINI (Občasný) - 25.10.2009 > njn viz. janahe... před novym pokusem to chce smazat ten starej...
<reagovat 
cvakal (Občasný) - 25.10.2009 > Díky za informaci :-).
<reagovat 
NEMINI (Občasný) - 24.10.2009 > hlavně to chce smazat a vložit znova, tady neustále strašej takovýhle příspěvky, sice je povoleno vložit jen jedno dílo za den, ale to neznamená že je povolen jen jeden pokus na vložení díla za den... tzn. vložim, je to v kelu, tak smažu a vložim znova, zase je to v kelu? tak zase smažu a vložim znova...atd. dokud se to nepovede a to pozor! mohu udělat během jednoho dne milionkrát... mám pocit že plno lidí to stále nechápe....
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 24.10.2009 > NEMINI> Díky, jdu na to :-)).
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 25.10.2009 > NEMINI> Zkoušel jsem to, ale nepovedlo se to. Zobrazí se to až 25.10.09 :-((.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 25.10.2009 > cvakal> 

Když vkládáš nový příspěvek, Totem ti automaticky nastaví datum na další den po posledním publikování, měl jsi tenhle paskvil smazat a pak u nově vloženého příspěvku změnit datum.

Mazání a změny se dělají v Tvoje příspěvky, zatrhneš vlevo příspěvek, který chceš změnit nebo vymazat, sjedeš dolů a v prvním řádku nabídky rozbalíš menu - na prvním místě je změna názvu, data, rubriky apod, poslední je mazání. Tak tohle teď smaž, ať to tu netrčí.


<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 25.10.2009 > Janahe> Díky za informaci :-).
Vlezl jsem do "Tvé příspěvky", zaškrtl jsem fotku, kteoru chci vymazat, ale nabídku, kde je mazání nemohu objevit.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 25.10.2009 > cvakal> 

 

To víš, samostudium je těžké a Totem není nováčkům nijak zvlášť přátelsky nakloněn.

Koukám, že jsi jen změnil datum na zítřek, to bude ostuda!


<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 25.10.2009 > Janahe> 

No, to datum se tam "změnilo samo". Rezignoval jsem, už se nebudu pokoušet s tím něco dělat. Zítra tam dám jinou fotku, jsem zvědavý co na mně nováčkům nijak zvlášť přátelsky nakloněný totem chystá .

Vzhledem k tomu, že takových expertů jako já je více, jak jsem vyrozuměl, měl by se totem chovat uživatelsky přívětivěji. Zcela určitě by stačila pořádná nápověda. O nováčky asi není žádný velký zájem .


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 25.10.2009 > cvakal> 

Kolik ti je, že tak rychle rezignuješ? Není na tom nic složitého, když ti někdo napoví, a já ti nápovědu napsala. Jestli ti nestačí, tak by ti nebyla k ničemu ani nápověda na Totemu.

Zítra sem nedáš novou fotku, zítra se ti zobrazí tohle.


<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 28.10.2009 > Janahe> 

Bezva . Není to nic složitého ...asi ne, ale museli bychom oba mluvit o stejné věci. Nechci se nijak přeceňovat, ale číst snad umím. Podle tvého návodu jsem zatrhl vlevo příspěvek a ... marně hledal "nabídku" či "menu". Během toho laborování se mi "samo" změnilo datum a stejná fotka, neboli paskvil , jak roztomile píšeš, se mi nechtěně naplánoval na druhý den. Proto jsem "rezignoval" .

Pokud jsi tou "nabídkou" myslela políčko "Editovat z vybraných příspěvků jejich základní data" (snad si název pamatuji dobře, ale určitě chápeš o čem mluvím), tak z tohoto slibně vyhlížejícího políčka jsem tebou slibovanou nabídku nevydoloval. Pouze mi Totem ochotně, aniž bych si toho byl nějak vědom, slíbil publikovat druhý den stejnou fotku, jak už jsem ti psal, tedy paskvil, abychom měli stejné názvosloví .

Prostě se domnívám, že se koukám na jiné okno, nebo jak bych to nazval, než ty. V tom je celý problém, podle mého názoru.

Kde je ten roztomilý modrý obličejíček, který´s mi slíbila? Určitě tady někde je , ale ňouma jako já ho neumí najít, že. S tupými lidmi je těžké pořízení .


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 28.10.2009 > cvakal> 

Nic se ti nezměnilo samo, změnil jsi to ty. Číst zřejmě neumíš, co je nesrozumitelného na:

Zaškrtnout příspěvek v Tvých příspěvcích, posunout se dolů na konec stránky, tam v prvním řádku rozbalit nabídku (tj. kliknout na modrou šipku vpravo) - zde je jako poslední nabízená možnost "smazat označený příspěvek"  ?

O žádném obličejíčku nic nepíšu, píšu o modré šipce, kterou důsledně ignoruješ. Tak ještě zkusím, jestli ti pomůžou obrázky (ale je to hanba!).

 

 

 









<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 28.10.2009 > cvakal> A jestli to teď nesmažeš, tak tě definitivně zavrhnu a neztratím s tebou už ani slůvko.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 28.10.2009 > Janahe> 

Nevím čím to je, ale nějak jsem tu šipku neviděl ... Slůvko "samo" jsem dal do uvozovek, které pro změnu zase nevidíš ty.

Ať je to hanba  jaká chce, nejsem sám, kdo se v tom tápe. Tento skvělý polopatistický návod by měl k dispozici každému nově příchozímu do Totemu. Ti bystří jen pohrdlivě ohrnou ret a ti méně bystří budou rádi, že se nemusí nervovat s jim neznámými formuláři. 

Něco neumět není žádná hanba. Hanbou by byla nechuť se něco (jednoduchého) naučit. Díky za pomoc.


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 28.10.2009 > cvakal> 

No ta nechuť z tebe přímo vyčuhovala. Tak se ještě nauč to ostatní, co jsem ti popisovala.

A znovu se ptám: Proč jsi smazal to správně vložené kopí?


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 28.10.2009 > cvakal> Uvozovky u "samo" jsem samozřejmě viděla, ale nejsou pro mě omluvou ani polehčující okolností.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 28.10.2009 > Janahe> Uvozovky jsi viděla? Proč tedy poznámka: "Nic se ti nezměnilo samo, změnil jsi to ty." Ta poznámky je buď nelogická anebo´s nechopila, že uvozovky jsemtam dal proto, abych dal najevo, že vím, že jsem to změnil sám, pochopitelně.

O žádnou omluvu ani polehčující okolnost nešlo.

<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 28.10.2009 > Janahe> 

Žádná nechuť ze mně nevyčuhovala. Tobě asi vždy jde všechno jako po másle. Mně ne! Když mi něco nejde, nelámu to přes koleno, vrátím se k tomu druhý den, nebo později. Když to stále nejde, vyhledám někoho schopnějšího, který mně to naučí. Mám samozřejmě na mysli běžné věci, o kterých vím, že jsem schopen je zvládnout. Kdybych byl současník Einsteina, nežádal bych ho, aby mně zasvětil do teorie relativity .

Ten paskvil jsem vymazal proto, že se zobrazoval pouze ve velikosti poštovní známky. Hlavně ale jsem se třásl strachy, aby´s se mnou nepřestala komunikovat .

Nouze naučila Dalibora housti a Janahe naučila cvakala mazat fotky. Obě jsou skvělé pedagožky .

To ostatní se pokusím naučit také, v případě nouze se na tebe s důvěrou obrátím a požádám o obrázky .


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 28.10.2009 > cvakal> Už mě to nebaví. Chtěla jsem podtrhnout, že všechno děláš ty a že se máš zajímat, jak to děláš, nikoli místo toho distancovat slovy "ono samo". Lhostejno zda s uvozovkami či bez nich. Ty uvozovky tam jsou jen proto, aby to lépe prošlo. Jako vtipnost. Já ti věnovala spoustu času, takže bych na oplátku očekávala věcnost. A vůbec, teď předveď, jak dobře jsem investovala - udělej větší mezery mezi obrázkem a nadpisem a obrázkem a poznámkami. Případně dej do jednoho příspěvku víc fotek. Obojí jsem ti taky popsala.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 28.10.2009 > cvakal> 

Co to meleš? Co se zobrazovalo ve velikosti poštovní známky? Paskvil jsi smazal správně, ale netuším, proč jsi smazal i to kopí, co bylo v pořádku. Ty sis nevšiml, že mažeš fotky dvě? Já ho chci zpátky!

(Vyčuhovala, nedíval ses do zrcadla. Chápu, že ses třásl strachy, protože, s kým já přestanu komunikovat, ten jako by ani nebyl )

.


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 28.10.2009 > cvakal> Většina věcí (prakticky všechny) mi nejde jako po másle. Proto soucítím s jinými podobnými a snažím se jim pomoci.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter