Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 14.11.
Sáva
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Klánovický les
Autor: cvakal (Občasný) - smazáno


 cvakal (Občasný) - 28.10.2009 > Janahe> 

Bezva . Není to nic složitého ...asi ne, ale museli bychom oba mluvit o stejné věci. Nechci se nijak přeceňovat, ale číst snad umím. Podle tvého návodu jsem zatrhl vlevo příspěvek a ... marně hledal "nabídku" či "menu". Během toho laborování se mi "samo" změnilo datum a stejná fotka, neboli paskvil , jak roztomile píšeš, se mi nechtěně naplánoval na druhý den. Proto jsem "rezignoval" .

Pokud jsi tou "nabídkou" myslela políčko "Editovat z vybraných příspěvků jejich základní data" (snad si název pamatuji dobře, ale určitě chápeš o čem mluvím), tak z tohoto slibně vyhlížejícího políčka jsem tebou slibovanou nabídku nevydoloval. Pouze mi Totem ochotně, aniž bych si toho byl nějak vědom, slíbil publikovat druhý den stejnou fotku, jak už jsem ti psal, tedy paskvil, abychom měli stejné názvosloví .

Prostě se domnívám, že se koukám na jiné okno, nebo jak bych to nazval, než ty. V tom je celý problém, podle mého názoru.

Kde je ten roztomilý modrý obličejíček, který´s mi slíbila? Určitě tady někde je , ale ňouma jako já ho neumí najít, že. S tupými lidmi je těžké pořízení .


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli cvakal
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter