Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Klánovický les
Autor: cvakal (Občasný) - publikováno 27.10.2009 (23:54:56)


Poznámky k tomuto příspěvku
atreb (Občasný) - 28.10.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 28.10.2009 >
Body: 5
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 28.10.2009 > parádní...
Body: 5
<reagovat 
rohe (Občasný) - 28.10.2009 >
Body: 5
<reagovat 
dadik (Občasný) - 28.10.2009 > pěkný
Doporučil 
<reagovat 
NEMINI (Občasný) - 28.10.2009 > poměrně nuda, nechalo by mě to úplně chladným, ale vzhledem k břitkosti kritik si trochu šťouchnu (doufám že s minimálním zlým úmyslem, kritikování je tu asi třeba...:) co nám tím autor chce sdělit? a jak rozšiřuje obzory a obohacuje život? ...pokusím si odpovědět, autor tím pravděpodobně sděluje, že je podzim...fascinující :)
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 28.10.2009 > NEMINI> Výborný postřeh. Je snad malým obohacením života zjištění, jak je (podzimní) příroda krásná? Snad ta fotka tak nudná není, když k tomuto závěru diskutér Nemini došel. Klidně kritizujte, autor často nevidí věci, kterých si jiní hned všimnou. Kritika, polemika tříbí názory. Nikde není psáno, že má kritik pravdu, třeba polemikou s autorem změní názor, anebo nezmění .
<reagovat 
 NEMINI (Občasný) - 28.10.2009 > cvakal> ...ano
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 28.10.2009 > příjemná fotka, cítím, jak mě trochu obohacuje
Body: 5
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 28.10.2009 > Janahe> 

Ještě že mám v garáži připravené pytle cementu (přes víkend budu betonovat, to se mi chce), hned jsem si je po jednom přivázal k nohám, abych se nevznášel, tak se nadýmám pýchou .

 

Zadané úkoly jsem snad splnil, s napětím čekám jestli to dobře dopadne, ale několikrát jsem se díval, jestli je to zkopírované, i mezírky jsem vložil. Pozadí raději nechám "žádné".

Není mi jasné, proč se objevuje čas publikování, tuším 22:58, nebo tak nějak, když jsem napsal 22:00 hod, ale nemusím všechno vědět, že

Něco bych ale přece jen rád věděl, nejsi náhodou učitelka? Nechci tě zpovídat, stačí mi ano/ne .


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 28.10.2009 > cvakal> 

Já tě chválím, je vidět, že se dokážeš vzchopit až k nadlidským výkonům, když jsi správně motivován.

Jen nevím, o jakých mezírkách hovoříš (teda možná mezírečkách, jestli jsi to dělal pomocí jednoho BR, tak to je málo - ale  už není problém nadělat jich víc)

Když si dole v Tvých příspěvcích nastavíš čas publikování, nastavuješ jen den a hodinu, minuty tam Totem frkne podle aktuálního stavu. Chceš-li, aby se příspěvek objevil v 15.20, pak mu můžeš změnit datum a hodinu sice v kteroukoli denní dobu, ale musí to být přesně ve čtvrt a pět minut.

Bližší informace o sobě cizím lidem nemám podávat, říkala maminka.


<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 29.10.2009 > Janahe> 

Hm, vypadáš na učitelku, ale díky za informace. Nechám totem ať si tam flákne čas podle toho jak se mu to hodí. Mezírky jsem vkládal entrem, dvakrát, ale html trošičku, ale jen nepatrně, také ovládám, potřebuji ho na blůčky na jednom webu.

Tvoje maminka byla/je moudrá žena, zapomněla ti ale říci jednu velkou pravdu, kterou rádi říkávali komouši (a měli pravdu): i apolitický postoj je politickým postojem .

Ještě k té motivaci, nemohu si dovolit riskovat, že by´s se mnou nekomunikovala, doufám ale, že už tě nebudu otravovat (okrádat o čas). Díky za školení .  


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 29.10.2009 > cvakal> Nezapomněla, neboj 
<reagovat 
Věza (Občasný) - 29.10.2009 > líbí, hlavně že stále "roste"...
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 29.10.2009 > kochejte se, kochejte...co nevidět tam bude vosumnácti jamkovej green...;)
<reagovat 
Mira (Občasný) - 19.11.2009 > levá strana
<reagovat 
čtenář osika - 19.12.2009 > barevnost pěkná, kompozice nedotažená.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter