Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 8.6.
Medard
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
kapky II..
Autor: andzi (Občasný) - publikováno 4.11.2009 (21:54:32)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Scene-girl (Občasný) - 4.11.2009 >
Body: 5
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 4.11.2009 >
Doporučil 
<reagovat 
atreb (Občasný) - 4.11.2009 >
Body: 5
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 5.11.2009 > naprostej souhlas
<reagovat 
cvakal (Občasný) - 4.11.2009 >

Díval jsem se i na jiné tvé fotky a podle mého názoru by´s měla prohloubit své znalosti kompozice. Nejde o to, že by´s měla mechanicky aplikovat či dodržovat nějaká pravidla. Kompozice je od toho, aby ti pomohla soustředit pozornost tam, kde ji chceš mít.

Fotka nahoře se jmenuje Kapky, bezva, ale ...Žluté a oranžové pruhy na pozadí modré oblohy dokonale odvádějí pozornost od kapek, které by měly hrát hlavní roli. Rušivých prvků a barev je tam vícero. Když něco fotíš, v tomto případě kapky, soustřeď se na kapky, všechno ostatní musí ustupovat do pozadí. Na této fotce kapky bojují o pozornost s jinými prvky, což není dobré.

Obecně bych ti doporučoval hodně o fotce přemýšlet ještě než zmáčkneš spoušť. Snaž se vyhmátnout, co tě na fotografovaném motivu zaujalo, uvědom si, že na tebe působí i jiné vlivy, třeba vůně zvuky a já nevím co ještě a to všechno může mít vliv na to, že tě něco zaujme. Klasická ukázka je fotka z dovolené. Ty víš, jak tam krásně šumělo moře a jak se ti tam líbilo, bylo tam hezky teplo atd., ale jiný člověk, který se fotku kouká vidí jen trochu nudnou mořskou hladinu, žádné vzpomínky to v něm nevyvolává, proto se mu ta fotka, na rozdíl od tebe nelíbí a nudí ho .  

 


<reagovat 
 andzi (Občasný) - 5.11.2009 > cvakal> 

Ahoj, děkuju, tvuj postřeh se mi moc líbí. .-) Zřejmně je už v nahledu poznat, že jsem se tím delší dobu zabívala jak vlastně fotku pojmenovat, protože přesně jak píšeš, těch rušivých prvků /taky svým spůsobem zajímavých/ je víc. Barevnost levýho horního rohu, /v nahledu/ tedy dominantnější část jsem spojila s kapkami.. ne a ne se vzdát těch prvku :-) pak jiný název by spusobil to samé a boj o pozornost by sváděli jiné prvky. Původně jsem chtěla dosáhnout /co se mi nepovedlo/ rozostřenější pozadí, /když mužu být konktrétní :-) jako u některých tvých fotek, kde je dominantní prvek v popředí, pak to ostatní jako v mlze../ pak i ta barevnost pozadí je zajimavější, nerušivá.

 

..No kdybych teď mněla státní zkoušku, tak pohořím :-)) autor se vůbec nehájí, právě naopak .-) jsem ráda za usměrnění, vždyť votom to je :-) učit se učit se, jak pravil L. .. .-))

hezký den


<reagovat 
Věza (Občasný) - 5.11.2009 >
Body: 5
<reagovat 
oleandr (Občasný) - 5.11.2009 > líbí moc
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Aine (Občasný) - 5.11.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 5.11.2009 > mě se tvůj snímek líbí..je čistý,průzračný..a nedej se splést ikonkou..tohle jsem fakt já:-) Mb
Doporučil 
<reagovat 
 andzi (Občasný) - 5.11.2009 > Mbonita> ahoj Mbonitko :-) neboj, Tobě bych si nespletla .-) a děkuju za zastavení
<reagovat 
SatyamJ (Občasný) - 6.11.2009 > pekna fotka
Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 6.11.2009 > prima
Body: 5
<reagovat 
Rayer (Občasný) - 5.11.2009 > Tá je super, kompozičně, barevně a technicky. Tu fotku bych si dokázal přestavit ve velíkém a i na papíru. Nic bych neřezal, nechal tak včetně pozadí a názvu. To pozadí a okolí dotváří celkově ty kapky. Povedlo se ti to foto.
A tady jeden s dlouhými komentáři rozumí jak focení a kompozici, tak i kritice jak koza petrželi. (-:
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 andzi (Občasný) - 5.11.2009 > Rayer> 

Ahoj, :-) děkuju to poteší, ale ten boj o dominanci dvou prvku jsem taky dlouho sváděla :-) jak jsem psala i víš.. nejen kapky na fotce :-)) takže bych si věděla uplně přesně představit, jak by ta fotka vypadala, kdyby je pozadí víc rozostřenější.

P.S. Taky děkuju za ten postup k pozadí, kouknu se na to..


<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 5.11.2009 > Rayer> Rajere, necancej nesmysly a nemať ji hlavu !
<reagovat 
 Rayer (Občasný) - 6.11.2009 > cvakal> dobrá, pronechám to matení jen na tebe.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 6.11.2009 > Rayer> Bezva nápad .
<reagovat 
bída (Občasný) - 8.11.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 12.11.2009 > Nádherný záběr...po všech stránkách!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Džajata (Občasný) - 12.11.2009 > Ten obraz utišuje žízeň. Já bych si to ve velkém formátu dala na zeď. (a není to tím, že jsem měla k večeři slanou rybu :-)
Body: 5
<reagovat 
 andzi (Občasný) - 12.11.2009 > Džajata> to je moc milé a taky zajímavé, jak lidičky tenhle záběr různě vnímají, děkuju
<reagovat 
kouzelný človíček (Občasný) - 16.11.2009 > moc pěkný postřeh...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
le.papillon (Občasný) - 3.1.2010 > Džjata: Mám podobný názor - ten obraz hladí, uklidňuje :o)
Moc hezké, Andzi :o)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Sartori (Občasný) - 3.4.2010 > Zajímavé, jak může uklidňovat obraz, ve kterém je tolik povrchového napětí :-) :-) Líbí..
Body: 5
<reagovat 
 andzi (Občasný) - 9.4.2010 > Sartori> děkuju :-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter