Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ženský akt zezadu
Autor: huwik (Občasný) - publikováno 8.11.2009 (22:48:09)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
pablo (Občasný) - 8.11.2009 > neni to špatný, ale měla bys víc stínovat po směru, po skutečnym, když se snažíš stínovat po tvaru, a jde ta šrafura uplně mimo - lýtko,atd, vypadá to děsně deformovaně.
<reagovat 
pablo (Občasný) - 8.11.2009 > dobrá ta linka pravýho boku.
<reagovat 
oleandr (Občasný) - 8.11.2009 > líbí
Body: 5
<reagovat 
canamen (Občasný) - 9.11.2009 > )
<reagovat 
Věza (Občasný) - 9.11.2009 > jj i mě praštila do očí silná noha, která nepasuje ke kostnanému zadečku   (čtyři plus)
Body: 4
<reagovat 
davidhuge (Občasný) - 10.11.2009 > jinac kresba je to slusna, kdyz prehlednu tu jeji levou nohu
<reagovat 
davidhuge (Občasný) - 10.11.2009 > i ruku
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 12.11.2009 > "

."
Body: 5
<reagovat 
Dani (Občasný) - 16.11.2009 > 4-5
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 8.11.2009 > líbí se mi to až na levou nohu, je divná a přijde mi, že moc tlustá - roste skoro do půlky břicha
<reagovat 
 huwik (Občasný) - 9.11.2009 > sempull tampush> no právě, ale ať jsem to měřila jak jsem chtěla vycházelo mi to vždycky tak, že to pak vypadalo blbě. No na měření se asi nedá vždycky spolehnout :o( Zkusím to ještě spravit, ještě to není ani zafixované. :o)
<reagovat 
 huwik (Občasný) - 11.11.2009 > sempull tampush> tož už jsem tu nohu spravila, a přenahrála obrázek... Furt to není dokonalé, ale aspoň jí to neroste z břicha :o)))
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 10.11.2009 > huwik> no ono měření zrovna u perspektivních zkratek ti nezaručí vubec nic zrovna tady jde o místo kde člověk musí víc spoléhat na sebe a čumět na to co dělá a ne myslet že se v záplavě té nádhery nejakej ten detail ztratí..jinými slovy bojovat dokud to není ono
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 12.11.2009 > huwik> tys tam i nějak změnila to stínování, žejo? přijde mi to lepší, byť nemám možnost přímo srovnat - ale pocitově rozhodně
<reagovat 
 huwik (Občasný) - 10.11.2009 > caesarborgia> ještě dneska to překopu a nahraju až to bude spravené.
<reagovat 
 huwik (Občasný) - 12.11.2009 > sempull tampush> jj, měnila jsem stínování na noze (aby bylo víc po tvaru) a  pozadí trochu :o)
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 10.11.2009 > huwik> Zalezi jak meris. Pokud meris prespektivu proporcialne, tak nic nevymeris. Nauc se uhlove mereni, poptej se ucitelu. Pak nebudes mit problem. Takze timto bych chtel i vyvratit nazor, ze zkratka se neda vymerit a musi se citit.
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 11.11.2009 > davidhuge> vyvracej si co chceš to ty máš na všechno jasný směrnice ne zbytek světa osle..zrovna tebe to měření vede do prdele tak je jen rozdíl jestli je vubec člověk jako ty schopný něco dělat podle sebe a ne podle toho co "ví" nebo čemu a komu "věří"..možná bláhově věříš tomu že až se "všechno" naučíš začneš dělat to "svý" a to je přesně to co se ti nikdy nepodaří jak tomu čurákovi kterýho máš vedle sebe na škole ..hold vybral jsi si sám ale nedělej tu potom ramena když si furt jen věčnej studentík a navíc se tím chlubíš..aspoň ne na mně prosim tě ;)
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 12.11.2009 > caesarborgia> proboha c. proč tolik zloby, ta tvá první připomínka byla naprosto zvonící - tedy oko ničím - ani měřením nenahradíš. proč proboha teď ta žluč?
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 13.11.2009 > Luk Malér> protoze je to debil, nijak jinak se to vysvetlit neda. Uplne si do dakazu predstavit, jaky je to posuk, ktery si umi takhle komunikovat, jen pres net. Pak nekde jde a cumi si akorat pod nohy, nuvka jedna :D
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 15.11.2009 > davidhuge> hele kámo, ale teď reaguješ přesně jako von, sakra, to je na prd, v tuhle chvíli nejde vo to kdo má pravdu, ale jak spolu komunikovat.....
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 31.12.2009 > davidhuge> no vidíš přesně na tohle stačí tvoje představy mrzáku ..jakmilě ti dojde pevná půda pod nohama je lepší z toho druhýho dělat představu něčeho na co ještě stačíš :D cha ty holčičko se nedivím že si musíš promýšlet odpovědi aby ti život nedal na tlamu stejně tak vypadaj ty tvý promyšlený veledíla ale pravdu slyšet to vás na tom vašem institutu odnaučili že? umění je improvizace stejně jako život a ne nacvičený představení ty pse chodící po dvou ..klaun je oproti tobě génius proto raděj budu blázen což je vubec největší klaun ty cvičená opičko ;)
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 15.11.2009 > Luk Malér> Samozrejme. S prasetem se musis bavit jako prase. Navic ja prvotne reagoval normalne, takze pokud se mnou bude nekdo mluvit jak s nevim cim, tak nebudu delat chytraka a reknu mu to, co bych mu rekl i normalne do oci. Promyslet si odpovedi abych pusobil slusne nema v tomto pripade cenu. Zatim
<reagovat 
 huwik (Občasný) - 31.12.2009 > caesarborgia> Nikdo tady není na tebe zvědavý :o) Jestli se ti na totemu nelíbí a štvou tě zdejší autoři, tak v pravém horním rohu je tlačítko odhlásit...
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 31.12.2009 > caesarborgia> moc kecas sracko
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 16.11.2009 > davidhuge> nemusíš se bavit s prasetem jako prase, nejsi-li, i když je to první běžná reakce, paxy ani nemusíš promýšlet odpovědi, to ani neznamená, bejt slušňák
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 31.12.2009 > davidhuge> já vím ale ty zas zasíráš svět zbytečným bordelem z cizí hlavy to je mi tě docela líto že sám dokážeš vymyslet leda vietnamskou batiku ubožáčku obkreslovací nadělil ti ježíšek omalovánky když si tak šikovná opička?
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 31.12.2009 > huwik> tak se to tlačítko nauč používat kundo zrzavá páč mě tu sereš hlavně ty a autory nech na pokoji ti narozdíl od tebe aspoň neco dělaj zmrde línej
<reagovat 
 huwik (Občasný) - 1.1.2010 > caesarborgia> Tak a dost! Osobní útoky piš třeba do soukromých zpráv, ale pod příspěvky se mluví o obsahu příspěvku a ne o osobních sporech.
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 8.1.2010 > caesarborgia> dyť ty neděláš nic, aspoň to tu neni vidět - což je vlastně líp - ale fakt, ty lidi sou ta blbí, že tě eště nezabili....
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 2.1.2010 > huwik> aha tak mi vysvětli jak se toto "Nikdo tady není na tebe zvědavý " týká toho obrázku ty kundo zasraná.
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 8.1.2010 > Luk Malér> chachá a to mi říká takové hovno jako seš ty? :D asi nechápeš jak zrovna od tebe mne pobavilo číst že nic nedělám ..a ty jsi tu proč kamaráde můj he? mám mrknout do tvý "galerie" nebo jak tý svý ožralý existenci tady říkáš zmrde hm?
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 9.1.2010 > caesarborgia> klidně se mrkni, protože věci takový kvality jako sem dáváš, i lepší vyhazuju, teď jen hledam čas na dodělní dvou multimédií, na což ty byses nezmoh ani za boha ty uslintané chuďátko ;-))) ježíš s tebou je sranda, ty až tady nebudeš, to tvý zlobinkání mi bude chybět....
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 9.1.2010 > caesarborgia> souvisí to s tím tak, že tvé osobní útoky, které byli první tady nemají co dělat.
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 9.1.2010 > Luk Malér> a už ses chytil taky...to co vyčítáš tomu maníkovi nahoře...;)
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 9.1.2010 > Luk Malér> "dodělní dvou multimédií" a já jsem tu srandovní jo? to se jednou objeví ve výtvarných dějinách hned vedle potápěče do akvárka? ty chudáku
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 9.1.2010 > Max Bubakoff> :)
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 9.1.2010 > Max Bubakoff> kde?
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 10.1.2010 > caesarborgia> ty tam už seš jako odstrašující příklad, jak lidsky, tak umělecky,..
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 10.1.2010 > Luk Malér> no přišel jsi sem a nabádal jsi ke konnstruktivnímu dialogu..a jen proběh jeden zmrd, už si vytáh sintajícího blbečka...jako to já tě nekritizuju...jen sem se tomu chechtal...;)
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 11.1.2010 > Max Bubakoff> to je pravda, nachytals mě,  formulace neměla znít osobně, např. reaguješ jak uslintané chuďátko.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter