|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Zeanddrich E. (Stálý) - 24.11.2009 > Rayer> "... -no ale já zjišťuji, že mě (( ...někdy a někde, tedy...)) zajímá právě téměř vše... ...-a tím
pádem jsem vděčen i za tu druhou fotografii, že alespoň "vidím", co bylo "kousek" "vedle"...; ... .
."
| | | <reagovat |
|
Zeanddrich E. (Stálý) - 24.11.2009 > "... -byla to ale pěkná "náhoda", že to "sluníčko" zapadalo (( ...-vycházelo? )) zrovna
za tím stromkem, když jsi u něj fotila, že ... ?; ... :-)).
."
| | | <reagovat |
|
|
cvakal (Občasný) - 25.11.2009 > Chápu, že autorku zaujalo zvláštní světlo, za takovýchto podmínek je radost fotit.
Co ale naprosto nepochopím je důvod, proč autorka do fotek zahrnula příšerný stromek. Na první fotce to bylo autorce málo a proto tam ještě nechala zlevé strany a vlevo nahoře naprosto neorganicky vyčnívat větévky. Vůbec ti to nevadilo? Při focení jsi asi měla zavřené oči, ale co v počítači, tam sis toho také nevšimla?
Kdyby ....kdyby autorka kousek popošla a fotila jen trávu, hezky ze šikma, jak je naznačeno, byly by to docela hezké fotky.
U druhé fotky, nastojato by stačilo vypustit jen stromek a slunce mělo být více vpravo.
Autorka se dopustila tradičních chyb: při focení spěchala a neumí kompozici. Před focením je potřeba přemýšlet. Nemá žádný smysl nasekat hodně fotek s tím, že se z toho něco vybere. Jednak je otrava probírat desítky nepodařených záběrů a za druhé, když už se autorovi podaří najít přijatelný snímek, něco mu chybí a už s tím nejde nic dělat. Je lepší udělat méně záběrů, ale podařených . Se zavřenýma očima (autorka jinak nemohla fotit) dávám 3 body.
| Body: 3
| | <reagovat |
|
| andzi (Občasný) - 25.11.2009 > cvakal> Ahoj, dík za komentář. :-)
K tvé otázce, proč autorka do fotek zahrnula příšerný stromek odpovídám, že autorce se ten stromek líbí. Takže tady spíš platí, proti gustu... .-)
K tvému komentáři: "Na první fotce to bylo autorce málo a proto tam ještě nechala zlevé strany a vlevo nahoře naprosto neorganicky vyčnívat větévky." Tohle je odpověď, jak tu fotku vnímá někdo jinej.
K dalšímu komentáři: "..kdyby autorka kousek popošla a fotila jen trávu, hezky ze šikma, jak je naznačeno, byly by to docela hezké fotky." Jsou konspirace k jiným fotkám.
Naprosto souhlasím, že před focením je potřeba přemýšlet. Taky, že je lepší udělat méně záběrů, ale podařených.
| | | <reagovat |
|
| Zeanddrich E. (Stálý) - 25.11.2009 > cvakal> "...-já, ..."ze svého úhlu pohledu", musím říci, že mně se naopak ten
stromek líbí, a to tak, že si tam "jen stěží" dokáži představit nějaký lepší... :). ...-větévky se mi tam líbí také , a -...nejen proto - si, také "naopak", myslím, že "autorka "kompozici" umí...", a že tyto záběry jsou "velice povedené"... -etc. (( ...- ostatně, o "těch" "úhlech pohledu" jsem zde psal již také několikrárt ... -viz např. ". http://www.totem.cz/enda.php?fBShowOpi=1&a=245989 ))...; ... .
."
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|