Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 27.5.
Valdemar
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Klánovický les
Autor: cvakal (Občasný) - publikováno 7.12.2009 (00:58:32)


 cvakal (Občasný) - 7.12.2009 > jaxxana> 

Z čeho chceš být moudrá? Proti středové kompozici jsem nikdy nebrojil, ani nemohu, protože ji často používám. Po ostrosti také nevolám, pokud fotka není opravdu vysloveně neostrá. Proti ostrosti nic nemám, naopak, je dobře, když je ostré to, co ostré má být, ale nedělal bych z toho tak velké drama. Bílá skvrna na listu je sníh, struktura není vidět proto, že to bylo foceno při zatažené obloze. Z tohoto důvodu je nejlepší fotit sníh za slunečního svitu, protože jinak je to prostě bílá plocha bez struktury, jak správně podotýkáš.

Píšeš, že z toho nejseš moudrá, ale z čeho? Posuzuješ fotky podle nějaké šablony? To jest, středová kompozice je špatná, sníh musí mít strukturu a fotka musí být ostrá jak břitva. Klidně si tato pravidla uplatňuj, je to jen tvoje věc, ale děláš chybu. Zajímat by tě mělo, jestli se ti fotka líbí, jestli ti něco říká.

Můžeš mi napsat: fotka by byla pěkná, kdybys byl býval nezvoral kompozici, může být. Když bude zvoraná kompozice, nemůže se ti ta fotka líbit, to je jasné! Kompozice je technická záležitost, stejně jako správné zaostření, kontrast, barevné podání. Tyto technické záležitosti samozřejmě mají větší nebo menší vliv na výpovědní hodnotu fotky.

Jen tak mimochodem, před pár dny jsi dala bez rozpaků 5 bodů jedné fotce, která zrovna moc ostrá nebyla, z toho zase po tvém dnešním vyjádření nejsem moudrý já .


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli cvakal
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter