Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 14.5.
Bonifác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Svítá
Autor: S.z.i. (Občasný) - publikováno 10.12.2009 (00:32:37)


Poznámky k tomuto příspěvku
Navždy už bez tebe (Občasný) - 10.12.2009 > až na tusilnici s autem nádhera..ne..ještě víc..nedá se to vyslovit :-)
Body: 5
<reagovat 
cvakal (Občasný) - 10.12.2009 > Pěkný.
Body: 5
<reagovat 
lila.lina (Občasný) - 10.12.2009 >
Body: 5
<reagovat 
Věza (Občasný) - 10.12.2009 >
Body: 5
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 11.12.2009 > super-to auto je tam naopak úplně skvělý
Body: 5
<reagovat 
ariel (Občasný) - 11.12.2009 > ta fotka prozrazuje dobrý smysl pro detail
<reagovat 
boval (Občasný) - 11.12.2009 > méně slov a více fotek by nám slušelo
Body: 5
<reagovat 
forerunner (Občasný) - 10.12.2009 > Odpočíváš od "své" fauny a flóry? Jistě nejsem sám, kdo už se zas na nějakou těší.. ;)
<reagovat 
 S.z.i. (Občasný) - 10.12.2009 > forerunner> No abych řekkl pravdu, tak po Tvé zdrcující kritice větvičkářů(mezi něž se rovněž počítám) jsem si uvědomil, že je potřeba trochu odbočit. Jde to jen částečně, neboť na akty já bych si nikdy netroufl. Brzy stejně zase sklouznu k živočichům, ale pokusím se to trochu ředit
<reagovat 
 forerunner (Občasný) - 10.12.2009 > balvan> Já tě mezi větvičkáře rozhodně nepočítám. Tvé fotky totiž mají obsah, nikoli pouze formu, a zároveň vynikají i po technické stránce.
Už dávno se tě chci zeptat jakým sklem (a popř. další technikou) fotíš svá makra?
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 11.12.2009 > forerunner> 

ÓÓÓ, jakým sklem? Hele "předskokane" ty jsi ale "větvičkářský ďábel"! Vy jste ale dvojka, jako datel  a sojka .


<reagovat 
 forerunner (Občasný) - 11.12.2009 > cvakal> Tak hezky už mě tu dlouho nikdo netituloval. Vážím si jich o to víc, že ta slova zazněla z úst hvězdy klánovické reportáže. ;D
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 11.12.2009 > forerunner> 

ty se tak hezky tituluješ sám. Protože jsem prostý člověk, angličtina není mou rodnou řečí, dovolím si tě od této chvíle i nadále nazývat hezky česky předskokanem. Jména se nepřekládají, u přezdívky mi to snad bude odpuštěno.

Kritizuješ "větvičkářství", to je opravdu hezký výraz , bez jakékoli ironie. Jestli se nebudeš zlobit, považuji tě za větvičkáře, podle měřítek, která jsi mi sám napsal. Potvrzuje to i tvá starost o to, jakým "sklem" kdo co fotí. Větvičkář totiž může mít více skel než sklenář, ale stejně nic pořádně nevyfotí. Ve sklech ten problém netkví . Možná bychom tě z větvičkáře a předskokana mohli povýšit na sklenáře .


<reagovat 
 forerunner (Občasný) - 11.12.2009 > cvakal> K titulování: šlo mi spíše o tvůj expresivní výraz "větvičkářský ďábel".
K mé přezdívce: Jde o anglický ekvivalent českého "předchůdce", neboli označení Svatého Jana Křitele, který je mým patronem.
Nazývej mě, samozřejmě, jak uznáš za vhodné.
Ohledně skel jsi se sám poněkud shodil. Není ale divu, vždyť je příznačné, že větvičkaření chodívá ruku v ruce s nedostatky v technických vědomostech.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 11.12.2009 > forerunner> 

Mohl bys mi vysvětlit, proč jsem se ohledně skel shodil? Podle čeho soudíš, že mám nedostatky v technických vědomostech? Snad nemáš na mysli kompresi? Dopátral jsem se toho, že jeden můj vytrvalý "kompresní" kritik má velký monitor a fotky si zvětšuje. Pokud má jeden pixel velký jako poštovní známku, tak holt fotku kvalitní mít nebude, dívá-li se ze vzdálenosti 30ti centimetrů.

Pro jeden anglický výraz je běžně vícero výrazů českých, často dost odlišných. Nebylo by jednodušší zvolit si českou přezdívku? 


<reagovat 
 forerunner (Občasný) - 11.12.2009 > cvakal> Jsem z generace, pro kterou angličtina není ničím zvláštním, proto v ní nevidím žádný problém. Zároveň nemám žádné komplexy ze svého češství, proto mi klidně říkej jakkoliv česky, pokud je to pro tebe z nějakého důvodu důležité.
Proč jsi se shodil? Svou hloupou kritikou mé technické zvídavosti. Máš sice pravdu v tom, že skla dobrého fotografa nedělají, zároveň ale platí, že dobrý fotograf nevystačí pouze se základním objektivem.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 11.12.2009 > forerunner> 

Je s tebou legrace. Pro mě angličitna také nepředstavuje nic zvláštního, ale anglicky jako česky, tedy svou mateřštinou, v žádném případě nemluví a nikdy mluvit nebudu. Prostě to nejde. Nechci ti sahat do svědomí, ale i když nějakým jazykem plynně mluvíš, nic to neznamená. Rodilému mluvčímu se nikdy nevyrovnáš.

Jako moderní fotograf máš přece dneska zcela běžný objektiv s proměnnou ohniskovou vzdáleností,

 nebo snad ne? I kdybys měl pouze základní objektiv, uděláš s velmi mnoho.

O objektivech a vývojkách vždy mluvili ti, kteří toho moc neuměli. Dneska ti samí mluví o objektivech a pixelech. 


<reagovat 
klein (Občasný) - 16.12.2009 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter