Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 2.7.
Patricie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Klánovický les
Autor: cvakal (Občasný) - publikováno 26.12.2009 (00:21:22)


 danuwaanalihi (Občasný) - 29.12.2009 > cvakal> Neustale Ti nedavam najevo, ze Ti nerozumim. Je to stale o vymene nazoru. Nevim co bych rikal cloveku co by kazdy den delal portrety. Az ho uvidim, tak uvidim. Neni portret jako portret a hypoteticky sa bavit o niecom nema zmysel. Tvoje listy sa podobaju ako vajce vajcu. Keby clovek fotiaci portrety fotil stale toho isteho cloveka, tak by som mu najskor hovoril to iste (az na skutocne velmi vydareny portret). To je to co robis ty. Fotis to iste dokola (toho isteho cloveka, ked uz mam pouzit tvoje analogie). Ziadna snaha o rozsirenie nametov a zmenu ponimania obrazu. Je to skutocne obycajne a nepotrebne ramovanie prirody do hladaciku a co je najhorsie - tak stale rovnakym sposobom a postupom... Kto foti dookola ten isty ksicht alebo rovnake listy potrebuje nakopnut o rozsirenie nahladu na svet.. Zatial ta nepovazujem za nic a uvidim za co ta budem povazovat. Keby si bol uplne lavy, tak by som tu svoj drahocenny cas nestracal...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli danuwaanalihi
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter