Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Divoška z ostrova Moa z kolekce Ostrov Moa
Autor: cvakal (Občasný) - publikováno 3.1.2010 (00:43:48)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Navždy už bez tebe (Občasný) - 3.1.2010 > ..vážně divoška? hm,tak jo :D

(a kdeže to vlstně je ten ostrov?)
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 3.1.2010 > germanica> ...to mě jen tak zkoušíš, viď? Ten ostrov přece každý zná. Strávil jsem tam Silvestra, bez televize, internetu, mobilu a jak mi bylo blaze :-). Panuje tam věčné jaro, prostě nádhera .
<reagovat 
Navždy už bez tebe (Občasný) - 3.1.2010 > Hm, to věčný jaro ti skoro závidim.. ale nevim, esli by mě to za nějakej čas nevomrzelo..jako že asi jo.

Tam bych si dycinky vodskočila dyž bych si potřebovala vodpočinout vod famílie a vůbec tutoho šílenýho světa..pidlivizace.
<reagovat 
Navždy už bez tebe (Občasný) - 3.1.2010 > No jo, tak tosem zas asi jedinej, kdo ten ostrov nezná.

V tomhle životě, milý Cvakale, sem už toho moc nenacestovala,víš.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 3.1.2010 > germanica> Tak to´s mě potěšila! Víš, že jsem velmi sdílný, co na srdci, to na jazyku, ale tentokrát bych o tom kouzelném místě bez televize a internetu pomlčel. Možná ten ostrov nezná více lidí a já bych byl rád, kdyby zůstal takový, jaký je .

Tato domorodkyně je patrně potomek nějakého námořníka, Švéda, či Vikinga, co já vím :-).

<reagovat 
 Navždy už bez tebe (Občasný) - 3.1.2010 > cvakal> Obávám se pro tebe i pro ostrov, že už je pozdě. Na totemu se pohybuje docela dost lidí...

a tys to tu už vykvačil..no nevim,Cvakale, nevim...

Dlouho už tam klid asi nebude.

..sis to nejspíš pěkně zavařil..


<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 3.1.2010 > germanica> To teda jo .

...´s mě tak vyplašila, že už na Totem z toho ostrova žádnou fotku raději nedám.

<reagovat 
Navždy už bez tebe (Občasný) - 3.1.2010 > Ta domorodkyně na to do určitý míry fakt vypadá, že by mohla bejt potomkem nějakejch těch seveřanů.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 3.1.2010 > germanica> No to dá rozum, podívej se na ty modrý voči a světlou pleť.
<reagovat 
atreb (Občasný) - 3.1.2010 > pekna...
Body: 5
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 3.1.2010 > atreb> Ani mne nepochvalis za protisvetlo? Pekna ..., myslis holku nebo fotku ?
<reagovat 
 atreb (Občasný) - 3.1.2010 > cvakal> myslim celkove, fotka, divoska i divenka
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 3.1.2010 > atreb> Tak to je bezva .
<reagovat 
 atreb (Občasný) - 3.1.2010 > cvakal> tak mam pocit, ze jsem ji tu jiz videla nebo aspon jeji cast, nemylim se?
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 3.1.2010 > atreb> Tuto fotku ani žádnou její část jsi nikdy nikde nemohla vidět.
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 3.1.2010 > Nevím, proč si někdo myslí, že divoška musí vypadat jako debil, tohle je inteligentní divoška, takový surový diamant. Pěkný portrét.
Body: 5
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 3.1.2010 > Janahe> No to mi spadl kámen ze srdce, že to konečně někdo řekl. V dobách Emila Holuba snad výraz divoch mohl mít hanlivý nádech, ale dneska to už snad jen znamená člověka spjatého s přírodou, žijícího v souladu s ní. Snad ani nemusím dodávat, že se divošky s bílými barbary nijak nekamarádily, myslím ty současné divošky a barbary, tedy i sebe .  
<reagovat 
stínostín (Občasný) - 3.1.2010 > co to meleš za bláboly... ta mdelá nebo delala urcite
vysku a do divosky má daleko... neznámená ze jsi ji osukal ze musí byt divoska... skolit devuchu se dá i v civilizovaném svete... (v zahranicí se mluví i jinou reci... pokud jsi ji nerozumel neznamená ze musí být divoska)
Body: 2
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 3.1.2010 > stínostín> Byl´s tam, ze tomu tak rozumis ?
<reagovat 
 stínostín (Občasný) - 3.1.2010 > cvakal> 
jo byl jsem tam s tebou ty vole...

ostrov Moa
Oblast výskytu - Nový Zéland.
Mezi dnešními ptáky žije celá řada nelétavých druhů které řadíme do pravděpodobně vývojově nejednotné skupiny běžců. V dávné geologické minulosti a na velkých ostrovech docela nedávno žilo velké množství těchto ptáků. Z nichž mnozí dosahovali úctyhodných rozměrů. Rod Dinornis z Nového Zélandu byl až tři metry vysoký. Mnoho druhů tohoto ptačího obřího rodu popsal v četných pojednání Richard Owen. A ve sbírkách Britského muzea v Londýně jsou uchovány kosti, obrovská vejce a dokonce i zbytky mumifikovaných těl těchto ptáků. K jejich vyhubení přispěli i novozélandští Maorové, kteří je s oblibou lovili. Ve čtvrtohorách žilo na Novém Zélandě několik dalších rodů nelétavých ptáků. Jejich jediným dochovaným zástupcem je vzácný kivi (Apteryx). Ale podobní ptáci žijí i na Madagaskaru - rod Aeropyornis.
Ale i v současnosti jsou velice vzácně z odlehlých částech ostrovů Nový Zéland hlášeny pozorování či křik těchto ptačích obrů třikrát vyšších než člověk. Přestože měli být všichni vybiti při děsivých čistkách před 150 lety. Odlehlý ostrov se ještě v 19 století mohl honosit exotickými formami života. Můžeme váhavě připustit možnost přežití několika moa a to proto, že dodnes existují místa velice odlehlá, kam civilizace zatím nemohla vstoupit. Tento tvor se podobal pštrosu a očividně to byl pták který neuměl létat. Vycpané kolosální exempláře můžete vidět ve významných muzeich, jako další z důkazů bezohlednosti člověka.

Mihirung paringmal

Domorodci žijící v australském vnitrozemí občas hlásí vzácné pozorování obrovských pštrosovitých monster nazývaných mihirung paringmal. Vzhledem velmi připomínají pštrosa emu, ale jejich velikost přesahuje tři a půl metru výšky. Mají světle šedé zbarvení peří. Mihirung by mohl být potomek gigantických pštrosovitých ptáků kteří obývali Austrálii v průběhu posledních patnácti milionů let. Na stěnách jeskyní v Cape York byly nalezeny kresby s tímto ptačím obrem. Což dokazuje, že lidé a tento tvor žili určitý čas vedle sebe.
Kosti tohoto monstra jsou vědě známy již přes sto let díky vykopávkám. V roce 1896 byl popsán jako Genyornis newtoni. Je skutečně pozoruhodné, že zprávy o jeho pozorování pochází pouze 300 km od naleziště vykopávek.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 3.1.2010 > stínostín> To je dobře, že´s tam byl se mnou, je vidět, že ti nějaké vědomosti uvízly v hlavě .
<reagovat 
krispinaa (Občasný) - 3.1.2010 > modelka je pěkná
Body: 3
<reagovat 
klein (Občasný) - 3.1.2010 > příjemná tvář a pěkné světlo ve vlasech, líbí  fajn změna
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 3.1.2010 > Rakshi 55> Domorodci jsou tam velmi příjemní , slunce už bylo dost nízko.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 4.1.2010 > Rakshi 55> Ty jediná mi rozumíš .
<reagovat 
lila.lina (Občasný) - 3.1.2010 > Pěkná, sympatická, má divoké vlasy a mírné oči. Fotka se mi líbí, jen jsi ji trochu moc "vyžehlil" bradu...
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 3.1.2010 > Bernardetta> Nic ti neunikne . Musel jsem to vyžehlit, protože tam měla něco zavěšeného, přívěsek jsem nechtěl a tu díru jsem tam nemohl nechat. Měl jsem si s tím dát větší práci, ale já jsem lajdák. 
<reagovat 
 lila.lina (Občasný) - 4.1.2010 > cvakal> Z toho si nic nedělej, mně zase komplikuje život přílišné puntičkářství..
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 4.1.2010 > Bernardetta> Ano, všeho moc škodí .
<reagovat 
Thumb (Občasný) - 4.1.2010 > světlo nelíbí
<reagovat 
danuwaanalihi (Občasný) - 4.1.2010 > je ruda jak paprika. celej ksicht ma ve stinu. na moa asi zhne slunce. ma krasny voci a vyraz tvare... jen to nekaz svym fotakem ;)
Body: 2
<reagovat 
Vasil (Občasný) - 22.2.2010 >
Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter