Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Část 8. - tuhá zima z kolekce Labutí příběh
Autor: Martin (Stálý,Redaktor) - publikováno 18.1.2010 (10:13:01)

Část 8. - tuhá zima

 

 

 

 

Ve velkých mrazech se labutě stěhují ze stojatých vod do vod, které rychle proudí a nezamrzají tak snadno. Pokud naleznete zejména poránu zamrzlého ptáka v ledu, ze kterého se nemůže dostat a vidíte, že by bylo i pro vás nebezpečné ptáku pomoci se vyprostit, obraťte se například na jednu ze stanic pro handikepované živočichy Českého svazu ochránců přírody.

 

Kvůli nebezpečí uváznutí labutě v ledu proto nekrmte labutě na podzim a v zimě na rybníčkách atp., aby na těchto stojatých místech v mrazech nesetrvávaly.

 

 

celý příběh zde

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
sadaf (Občasný) - 18.1.2010 > Nevím co a vlastně ani nemám co dodat....
Body: 5
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 18.1.2010 >
Body: 5
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 18.1.2010 > pěkný, ale chtělo by to mezery,je to nahňahňaný
Body: 5
<reagovat 
 Martin (Stálý,Redaktor) - 18.1.2010 > jaxxana> To měl být umělecký efekt s těmi úhly sněhu na břehu:-) Tak nic, mno:-))
<reagovat 
S.z.i. (Občasný) - 18.1.2010 > Jen počkej, Janahe Tě zrichtuje!
Body: 5
<reagovat 
 Martin (Stálý,Redaktor) - 18.1.2010 > balvan> Proč pak?:-))
<reagovat 
 S.z.i. (Občasný) - 18.1.2010 > Martin> Miluje labutě, budu tam pro ní muset zase nějakou šoupnout. Tebe může zachránit jen to, že snímky zrovna nehýří barvami.
<reagovat 
 Martin (Stálý,Redaktor) - 18.1.2010 > balvan> 

Jo tak Moc slunce doposud nesvítilo, alespoň tady v Praze, každý se musí prostě spokojit s těmi barevnými zobáky:-)


<reagovat 
sikatka (Občasný) - 18.1.2010 > Krásný záběry, mám labutě a kačeny ráda a chodím je tady u nás na řeku krmit, u nás nezamrzá, tak tady žijí už léta.
Body: 4
<reagovat 
lila.lina (Občasný) - 18.1.2010 > Líbí.. Mám Prahu moc ráda!
Body: 5
<reagovat 
Věza (Občasný) - 18.1.2010 > Jj,  ještě dodám, pokud nebudete mít číslo na Maritnem zmiňované, můžete rychleji zavolat hasiče, nebo policii...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Martin (Stálý,Redaktor) - 19.1.2010 > Věza> Díky:-)
<reagovat 
cvakal (Občasný) - 18.1.2010 > Fotky by měly mít mezi sebou mezery, jak zde zaznělo, ale to je to nejmenší. Podle mého názoru mají prachmizernou kompozici a je tam toho moc. Člověk ani vlastně neví, co´s fotil. 
Body: 2
<reagovat 
 sikatka (Občasný) - 18.1.2010 > cvakal> No labutě a kačeny fotil :-)), tos nepoznal???? :-))))))Tak to jsi asi jediný:-)
<reagovat 
 Martin (Stálý,Redaktor) - 19.1.2010 > cvakal> 

Šlo mi o to pravdivě nafotit labutí zimní bydlo...i když neříkám, že to nešlo lépe:-)


<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 18.1.2010 > sikat> Děkuji za nápovědu.
<reagovat 
 sikatka (Občasný) - 18.1.2010 > cvakal> Není zač, ráda pomůžu, když můžu :-))))))
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 19.1.2010 > tak tohle je ta pražská sněhová kalamita? :-D
...a jak pravil cvakal, je tam málo větviček ;)
<reagovat 
 Martin (Stálý,Redaktor) - 19.1.2010 > sempull tampush> Je mi jasný, pokud jsi odněkud z hor, že máš na sníh jiný nároky:-)), ale tady v Praze ho tolik nebývá:-)
<reagovat 
Thumb (Občasný) - 18.1.2010 > 1. by se mi líbila jako panorama, s trochou šoupnutí
Body: 2
<reagovat 
 Martin (Stálý,Redaktor) - 19.1.2010 > Thumb> Celkem jsi Thumbe vystihl, s čím jsem měl na tom místě starost. Měl jsem obejktiv 18' a když jsem to bral více na jednu stranu, nevypadalo to pěkně, protože tam nebyl celý most, když jsem hýbl foťákem na druhou stranu, bylo tam moc bíle planiny. Za každý nápad v tomto budu vděčný...prostě, nevěděl jsem si s tím moc rady...
<reagovat 
 Thumb (Občasný) - 19.1.2010 > Martin> panorama se dá dělat také jako výřez.. když vyřízneš dlouhý pruh z fotky.. u té první by to bylo o 100% lepší, ale volil bych prostě jiné uspořádání=ten most by tam snad nemusel být ani celý.. nevím musel bych to porovnat
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 20.1.2010 >

To Ti davam za pravdu, ze by asi nejak slo. Jen toto je celorocni pribeh o labutich, tak ty by tam musely vsechny se vi zustat:-)


<reagovat 
 Thumb (Občasný) - 20.1.2010 > Martin> nojo.. zkus založit novo kolekci
<reagovat 
jisl (Občasný) - 21.1.2010 >
Body: 4
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 22.1.2010 >

"

 

."


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý,Redaktor)   Zařazeno v Galerii  
 
 
3 6 7 7 8 9 10 (11)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter