Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Comics
 > Comics
 > Big dýl
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí obrázek Zatmění (3): Cover z kolekce ZATMĚNÍ
Autor: butch (Občasný) - publikováno 29.1.2010 (10:23:14)
další obrázek>


Poznámky k tomuto příspěvku
Petr Měrka (Občasný) - 29.1.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 29.1.2010 > :)
Doporučil 
<reagovat 
Věza (Občasný) - 29.1.2010 >
Body: 5
<reagovat 
huwik (Občasný) - 29.1.2010 > něco ano, něco ne. Množící se kočky, ta holka v pozadí, architektura, obrázek na triku - to mě nadchlo. Dávala bych si ale pozor na oči, zvlášť z profilu jsou takové žárovkovité (,,moc vyboulené - možná ale je to záměr). Potom když děláš komixy, neboj se dělat věci výrazně ať už jde o barvy nebo o výraz nebo charakteristické rysy postav. Klidně to nalaď to 3 barev. Spolužačka to dělala jen v černé, bílé a červené. Sice klasická ,,emo" kombinace, ale pořád se drží. Nebo má někdo orlí nos? Udělej mu ho třeba jak zobák :o)) Neboj se to přehnat :o)
<reagovat 
 butch (Občasný) - 30.1.2010 > huwik>  díky za připomínky.
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 30.1.2010 > huwik> to nejsou připomínky...to jsou slinty...koukám, že má asi ceasarborgia recht...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 31.1.2010 > huwik> já si myslím, že kdyby tě butch poslechl, tak by jeho kresba ztratila svůj charakteristický půvab, který já osobně mám tak ráda, ale hádat se nechci, on si to butchóza stejně přebere sám :)
<reagovat 
 huwik (Občasný) - 30.1.2010 > Max Bubakoff> 

učený z nebe nespadl. Snažím se poradit tím, co si myslím, že by mohlo pomoct. P.S Asi nejsem čech, ale nevím, co znamená výraz slinty :o)


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 30.1.2010 > huwik> rada...pokud se domníváš, že se jako redaktorka MUSÍŠ vyjádřit ke všem příspěvkům v rubrice, tak nemusíš...jinak nic ve zlým...ráno jsem asi nebyl moc příjemnej...;)
<reagovat 
soliska (Občasný) - 13.2.2010 > Tohle je nádhera! ;-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
0 0 1 3 (5) 9 10 11 12 15 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 30 31 32 33 34 35 36
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter