Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Mé lékové snídaně
Autor: Montrealer (Občasný) - publikováno 4.2.2010 (09:41:30)

      Zavázal jsem se, že nebudu už psát o Efectinu, protože to tady čtenáře nezajímá a já se jim ani nedivím. Nevím však, zda to vydržím. Jenže s depresí chodím denně spát a dnes jsem se s depresí i probudil. Na Bohnice to zatím necítím. Posnídal jsem tedy nescafé a diazepam. Na rozdíl od Bohnic si do nescafé neliju teplou vodu v koupelně, ale studené mléko, protože teplé mléko jsem v životě nikdy nepozřel a ani v nescafeti ho mít nechci. Stačí mlíko o pokojové teplotě (ač si kafe dělám zásadně v kuchyni, jedná se tedy o "kuchyňskou teplotu", která je asi o stupeň nižší, ježto mi tam netěsní okna), kafe z mlíka z ledničky je už tak trochu surové pro můj ubohý, nesčetnými léky trvale zmítaný žaludek. Nyní jsem navíc začal brát Siofor, protože mi v sobotu na interně naměřili zvýšenou glykémii. Já nikdy nečekám, až mi nějaký MUDr řekne, co mám brát – když to mám doma, tak to beru. Když nemám, nechám si to předepsat. Výjimkou jsou léky z interny na srdce, tam není co stát o nějaké komplikace, tak beru přesně to, co mi nařídili. Je to Mono Mack Depot nevím na co, musel bych si to naštudovat, Anopyrin na ředění krve, Atorvastatin na úpravu cholesterolu a Lozap na vysoký tlak.
      Dnes ráno jsem zjistil 3 prázdné blistry a ty já nevyhazuju dřív, než je nahradím novými, aby proboha nějaký lék z tohoto hrozného kolotoče nevypadl. Co kdybych to na sobě náhodou nepoznal?



Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter