Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Autonomní Tibet?
Autor: Aine (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
anae (Občasný) - 10.3.2010 >

bylo by to hezký, ale asi neexistuje cesta z područí Číny .. snad jednou taky vznikne AU (Asian Union :-) ...

 http://www.youtube.com/watch?v=6GAHFrLAxzM&feature=fvst


<reagovat 
ich (Občasný) - 10.3.2010 > Jojo, pod to se klidně podepíšu, Free Tibet...
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 10.3.2010 > p74> nechtěla jsem opouštět svůj projev
<reagovat 
čtenář Literární agent - 10.3.2010 > Jo, já to podpořil tak, že sem si udělal Pět tibeťanů a teď držim palec! Free Aine, doufám, žes tam astrálně dnes byla! fučí tam, žejo!? Teď vážně: esli je to ještě vůbec možný...
<reagovat 
oleandr (Občasný) - 10.3.2010 > souhlas
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
oleandr (Občasný) - 10.3.2010 >
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 10.3.2010 >

"

 

."


Doporučil 
<reagovat 
moře (Občasný) - 10.3.2010 > jo
Body: 5
<reagovat 
PanNikdo (Občasný) - 10.3.2010 > A co jako? K čemu ventilovat názor, který je sice třeba pěkný, ale jinak nic... Čím tím Tibetu pomůžeš?:D
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 11.3.2010 > Mazionek> 10.3. je den, kdy se připomíná povstání proti čínské okupaci, po této neblahé události byla tibetská kultura zamordována - tvoje otázka, k čemu to, je naprosto zbytečná - možná tím ničemu nepomůžu, možná tím nikomu neublížím - mě osobně to nedělá problém, mám ve věci jasno, na čí straně je právo - mnoho lidí bude obhajovat čínské komunisty jako pokrok - já jako jednotlivec jsem vyvěsila vlajku okupované a ponižované země, které kdyby nebylo, je naše civilizace v náboženských sračkách
<reagovat 
alice (Občasný) - 12.3.2010 > to Aine No ať se zamýšlím, jak se zamýšlím, nějak to nechápu, nezdá se mi totiž, že bychom na tom byli na západě morálně zase tak moc dobře a že by se tu budhismus (i když se mi jinak svou podstatou líbí víc než jiná náboženství)nějak uchytil?
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 13.3.2010 > alice> nejsme na tom dobře, ale buddhismus a jeho ideje byly v našich končinách neznámé, na začátku 20. století se sice objevily pod vlivem kolonizace Indie v Anglii určité myšlenky o reinkarnaci atd., ale to byl jen předvoj. Opravdový boom buddhismu na západě přišel až s hippies, po okupaci Tibetu se tibetský buddhismus dotsla do Evropy a Ameriky. Buddhistické ideje u nás nechytily ve velkém, ani si nemyslím, že by to mělo tak být. Ale rozhodně osvěžil naše náboženské vnímání a cítění, protože mnoho lidí má víru splácanou z mnoha vlivů, včetně těch buddhistických a ani si to třeba neuvědomují.
<reagovat 
alice (Občasný) - 12.3.2010 > Okupace Tibetu se mi také nelíbí, ale vůbec nechápu tu poslední větu, že kdyby nebylo Tibetu je naše země v náboženských sračkách?
<reagovat 
 čtenář literární agent - 12.3.2010 > alice> bacha, z astrálu se na tebe snese pěst! :) tady je aine - spasitelka! :0) Sračky, aine, vyléčíš jen sračkama, aneb stejné - stejným, ale musíš dávkovat!!!
PS: Jo, a co jet do Tibetu pomáhat vlastnoručně obdělávat políčko, než tu plkat na Totemu!
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 12.3.2010 > alice> protože buddhismus /nezkažený podstatou narozdíl od křesťanství, tedy má smysl/ .... se do evropy a ameriky dostal aý po okupaci tibetu - zkus se nad tím trochu zamyslet, jo?
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 12.3.2010 > čtenář> hele ty debílku, tobě by stačilo se aspoň pžihlásit, tak nemoralizuj a táhni v jasnou prdel
<reagovat 
 čtenář litkerární agent - 12.3.2010 > Aine> pravý astrální hrdina a spasitel se nikam nepřihlašuje, nenadává druhým, neb ví, že všichni JEDNO jsou, a Filip ti kyne, tak jako tobě hýždě, páč furt trávíš čas tu a časoprostor trávíš!!! :0)
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 13.3.2010 > čtenář> nech si svý předsudky, protože máš pravdu, že kdo astrálně cestuje, by se tady na tu verbež z vysoka vysral, ale já se to teprve učím, jsem ve stavu iniciace a lidi jsou hajzlové a nepřipadá mi, že jedno jsou. V celkovém rámci statisíců let jistě, neboť statisíce let jsou ve věčnosti jak kapička v moři, jenže v lidském měřítku jsou rozdíly veliké - a proto, hajzlové se nesmí navážet do lidí, co vědí o astrálních tematikách, jen tak beztrestně, protože i astrálně cestující se mohou docela lidsky bránit a ksicht hajzlovi rozšvihat, ju?
<reagovat 
 čtenář literární agent - 13.3.2010 > Aine> Vyšší bytost nemá chuti někomu rozšvihat ksicht, milá aine, jestlis nevystoupala ani na tuto nejnižší příčku zasvěcení, tak je to velice smutné. Pracuj na svém políčku, neb ta negativní energie, kterou kolem sebe šíříš, se ti vrátí.
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 13.3.2010 > čtenář> ty kreténe, obrana je obrana, možná to je negativní, ale provokace, který tady děláš, jsou taky negativní. O tématu víš píču, ty hajzle anonymní, tak si vyber jinou oběť. A nejsem vyšší bytost, jsem obyčejný člověk ve velice náročném životním úkolu, šmejde. kurvo, co ty o tom víš.
<reagovat 
 čtenář literární agent - 13.3.2010 > Aine> Z tvých projevů soudím, že jsi opravdu v obtížné situace, možná spíš v pekle, tak co ti brání odcestovat někam mezi lepší lidi? Ty se bráníš útokem, oháníš se Tibetem: není tam hlavní mírumilovnost, násilí čelit klidem a soucitem? Mám s tebou soucit, proto ti nebudu oplácet stejnou mincí.
<reagovat 
čtenář Soudce - 15.3.2010 > Aine, to je teda uroven, souhlasim s literarnim agentem, clovek by nerekl, ze se nejak ispirujes Tibetem, kdyz pises, ze lidi jsou hajzlove?
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 15.3.2010 > Jo a mně se to líbí.Má to smysl!
Body: 5
<reagovat 
čtenář Soudce - 15.3.2010 > Tomu bych ani snad neříkal přímost, ale žumpa...:))
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 15.3.2010 > čtenář> otipoval ses dobře
<reagovat 
 Čtenář - 17.3.2010 > Aine> Soudce:Já se snad vyjadřuji slušně, nebo máš dojem, že ne? Literární agent má recht, když píše, že se to jaksi nesrovnává s tvým proklamovaným přesvědčením....
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 17.3.2010 > čtenář> poslouchej, 10.3. je Den Tibetu a já si přeju svobodu té země, jaké jsou moje ostatní názory, ti ksakru může být jedno.
<reagovat 
 čtenář literární agent - 18.3.2010 > Aine> Není mi to jedno, protože pokud se bereš za Tibet, předpokládám, že máš nějakou duchovní úroveň, ale tvé reakce ukazují spíše na to, že na sebe chceš upozornit...Jen doufám, že nejsi tak zlá, jak se prezentuješ...
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 18.3.2010 > čtenář> poslouchej, Tibet je země, ze které pochází mnoho filosofií, které naši kulturu výrazně obohatily. Dále je to země, kde do té doby lidé žili v nesrovnatelně jiných podmínkách než my a tedy podle toho i mysleli. JAK nevim. Já tam nebyla. Ale myslím, že to, co se tam stalo od doby vpádu čínských komunistů, stojí aspoň za ten obrázek, který koukám vzbouzí mnoho reakcí. Hlavně anonymních. Nechápu tě a to doopravdy.
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 15.3.2010 > Ještě jedna věc...Tibet mám ráda...ale pozor tvá vlajkověda s mírem na srdci nemá co dočinění s černými bytostmi.Jsi až moc přímá asi jako já.
<reagovat 
 čtenář literární agent - 16.3.2010 > zochrova> vy dvě a čas :p, přímost nerovná se hloupost! Světlé bytosti nešíří kolem sebe nenávist a zlobu!
<reagovat 
 Aine (Občasný) - 18.3.2010 > čtenář> když procházíš iniciací a jsi vděčný/á za život převtělenému tibeťanovi a jeho učení, tak si prostě na Tibet 10.3. vzpomeneš. Popravdě nevím, co má potírání lidských práv společného s "vysokou duchovní úrovní". Jedině to, že to nejde. Jestli tu někde potírám lidské právo, tam mi to ukažte. :-D
<reagovat 
dr. Wojtek (Občasný) - 8.6.2010 > ano, souhlasim

ale to je malo, maloucko to jen zyde vyjadrovat ..
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 12.12.2012 >

"P

 

."


<reagovat 
mystikus (Občasný) - 8.9.2014 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter