Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
"mamíííí"
Autor: ich (Občasný) - publikováno 30.3.2010 (18:05:51)

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

"...že já se tenkrát od toho kocoura nechala ukecat ..."

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
ich (Občasný) - 30.3.2010 > (o přepalech vim a nevaděj mi tam......)
<reagovat 
Amáta (Občasný) - 30.3.2010 > Dobrá fotka, dobrej koment! :-)
Body: 5
<reagovat 
S.z.i. (Občasný) - 30.3.2010 >
Body: 5
<reagovat 
Ovečka (Občasný) - 30.3.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lennys (Občasný) - 30.3.2010 >

 


Body: 3
<reagovat 
klara126 (Občasný) - 31.3.2010 >
Body: 5
<reagovat 
ariel (Občasný) - 31.3.2010 >
Body: 5
<reagovat 
Navždy už bez tebe (Občasný) - 31.3.2010 > líbí foto i komentář
Body: 5
<reagovat 
Věza (Občasný) - 31.3.2010 >
Body: 5
<reagovat 
patafyzik (Občasný) - 31.3.2010 >
Body: 5
<reagovat 
Aine (Občasný) - 31.3.2010 > hezká kočičí fotka :-)
Body: 5
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 30.3.2010 > fotka by měla mluvit sama za sebe, pokud potřebuje nějaký podobně vtipný komentáře, je asi někde něco špatně...
<reagovat 
 ich (Občasný) - 31.3.2010 > sempull tampush> nemluví sama za sebe? (komentář je něco navíc, není součástí fotky)
<reagovat 
 ich (Občasný) - 31.3.2010 > wisteca> já vim, že ta fotka nejspíš stojí za prd, ale tady se toho člověk fakt moc nedozví - maximálně od lidí, co (jak sám píšete jinde) sází déčka k výcvakům, což vypovídá o zkušenostech a vkusu....
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 31.3.2010 > wisteca> No... jedna věc je, že já osobně tyhle zvířátkový fotky moc nemusím; když to vezmu nezaujatě, pak to až takovej průšvih není - stačilo by asi fotit z trochu jinýho úhlu, aby to kotě nebylo zakrytý, taky proostřit až k němu (a dávat pozor na rušivý prvky, ale to se rozumí samosebou). Název fotky je v pohodě, uvádí do děje, abych tak řekl. Ke komentáři pod fotkou: šlo mi především o to, že pokud něco sděluje sama fotka, je už komentář (podle mě teda) úplně zbytečnej - a třeba pro mě i rušivej. Divák by měl být schopen něco podobnýho si na základě fotky "dotvořit" sám (a výraz kočky je v tomhle směru dost výmluvnej, řekl bych :)) a měl by pro to taky dostat prostor.
Pokud je fotka špatně, stejně to většinou ani ten komentář nezakryje, pokud je dobrá sama o sobě, je zase škoda ji dopovídat a ochuzovat tím diváka (samozřejmě určitě existujou i výjimky).
<reagovat 
 ich (Občasný) - 31.3.2010 > sempull tampush> ok to jsem potřebovala slyšet, hloupého kopni že :-), máte recht, proč dělat z diváka nedomýšlivého hlupce :-), fotka má mouchy to vim, přesto jsem chtěla znát názor někoho dalšího, téma holt neni pro každýho, tak dík :-)
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 31.3.2010 > wisteca> ;)
<reagovat 
Mima (Občasný) - 31.3.2010 >  líbí, ta bílá " aura" srsti vypadá zajímavě, u mámy i u řvounka....
Body: 5
<reagovat 
jisl (Občasný) - 31.3.2010 >
Body: 5
<reagovat 
Gabra (Občasný) - 31.3.2010 >
Body: 5
<reagovat 
sikatka (Občasný) - 4.4.2010 >
Body: 3
<reagovat 
pavouk66 (Občasný) - 2.4.2010 > Je jasný, že jsi chtěla rychle zachytit ten okamžik, není to jednoduché, tady stačil aspoň malý krok doleva, přepalům by ses nevyhla, ale kompo by byla lepší. Nicméně téma je supr a kvalitu asi řešit už nemá cenu, třeba to příště vyjde líp.
Body: 3
<reagovat 
 ich (Občasný) - 6.4.2010 > pavouk66> dík za radu
<reagovat 
Sartori (Občasný) - 11.4.2010 > No mazeeec :-)
Body: 5
<reagovat 
Gogin (Stálý) - 21.4.2010 > dobrý - a kapku jiný pojetí než bývá zvykem - určitě zajímavý
Body: 5
<reagovat 
cvakal (Občasný) - 23.4.2010 >

Dost často bývám nepříjemný a někdo si myslí, že mě baví kritizovat (záporně), nebaví, jen se chci vyjádřit k něčemu, co se mi líbí nebo nelíbí.

Tato fotka je moc krásná, je to nádherná momentka, bezvadná kompozice, neměnil bych na ní vůbec nic. Je dobře, že koťátko je neostré, jde přece o kočku a její výraz. Krásná fotka, hřeje u srdce :-). Líbí se mi i komentář pod fotkou, je vtipný. Jen tak dál, tato fotka je na Totemu vzácná výjimka, bohužel.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 ich (Občasný) - 23.4.2010 > cvakal> no dík moc, vážím si... mouchy tam teda ale nějaký jsou no...
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 23.4.2010 > wisteca> Nebuď skromná :-).
<reagovat 
rybizus (Občasný) - 25.5.2010 > miluji kocky ... kvalitni ... vtipne ...
Body: 5
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 21.8.2010 > ahoj. tak ty jsi fotografka a výtvarnice. velmi dobré
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 ich (Občasný) - 22.8.2010 > Montrealer> Jsem jenom amatér, baví mě to, díky.
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 30.8.2010 > Moc se mi to líbí. Fotka i komentář. Krásný přáníčko k svátku, narozeninám, nebo tak podobně.
V obchodech bývají mnohem, mnohem horší.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter