|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
| |
Face
Ty už ses zase koupala? Bylas ve Varnsdorfu??? Vždyť to je hrozná dálka! Není třeba, abys byla nervózní, doufám, že tu s námi nějaký čas vydržíš... Píšeš básně?! Vypadáš, že jsi ve stresu... je to vidět na obličeji. Jste bez energie... minulý týden jste zářila...
A dost!!!
Jak to, že je člověk čitelnej, i když absolutně nestojí o to, dávat svému okolí najevo zrovna tyhle informace?! Uznávám, že poslední týden stoupla spotřeba teplé vody, a že mrazem to není. Uznávám, že odjet na otočku do Varnsdorfu není zrovna praktický nápad. Uznávám, že psát z ničeho nic básně, je divné. Uznávám, že vypadám vystresovaně..., ale kdo ne??? Uznávám, že působím na své okolí vyčerpaně a bez energie. Přiznávám však, že to je jen maska. Energie je ve mně hromada. Ta hromada se zvětšuje. Uvnitř sebe po ní skáču snožmo a snažím se co nejvíc oddálit blížící se výbuch. Až to bouchne, jako že už to dlouho nevydržím, někomu natrhnu prdel. Takhle nasraná jsem totiž už dlouho nebyla.
Člověk jedná podvědomě v zažitých stereotypech... díky existenci zvídavých otázek jsem dostala možnost, podívat se na sebe zvenčí. Musím se smát (ale ještě pořád jsem nastartovaná a pěkně to ve mně bublá) a ulevilo se mi, když jsem si uvědomila svoji diagnózu. Na druhou stranu teď jsem to opravdu nečekala a netušila jsem, že i takhle se to může projevovat. Víme tedy na čem jsme...
Rozum radí vysrat se na to a to totálně a úplně. Zaměstnat se. Koupit si prášky. Jenže to dělám už měsíc...
Čas činů nastal. Zalhala jsem...
Slyšíte ty fanfáry??? Tomu se říká rozhodnutí. Ještě před měsícem bych se k něčemu takovému nesnížila, já přece jednám fér. Jenže to neznamená, že ostatní jednají fér se mnou... Krok jedna učiněn. Krok dva znamená vyčkat, co bude, jestli něco bude – nějaká reakce nebo žádná...
Vždy jsem se hlásila k odpůrcům "tanečků". Jenže na tanečkách ujíždějí všichni, asi aby se nenudili. A tak, i když se mi fakt nechce a hodně se přemáhám, jdu do kola.
A pak se uvidí, kdo je tady chytrej, kdo se dělá chytrej a kdo si jen myslí, že je chytrej...
|
|
|