Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 10.11.
Evžen
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Mischka - rozhovor
Autor: kretén TOTEMu (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
al-ash (Občasný) - 27.7.2010 > dost sentimentální, ale furt čitelné
...hlavně ale rozhovor myslím veden moc fádníma otázkama, takže mishka celkem pochopitelně neřekla nic konkrétního, je potřeba vědět, na co se chcu zeptat a nepředpokládat, že člověka naťuknu a on ze sebe vysype životní příběh (resp. u někoho to asi funguje, ale tady zřejmě ne a tomu bylo potřeba přizpůsobit rozhovor a klást konkrétní otázky, myslím, že se z mischky daly vytáhnou větší moudra)

a Austrálie skloubená s prací na dálku musela být dobrá:)


<reagovat 
g morr (Občasný) - 27.7.2010 > vřelý souhlas s předřečníkem. na druhou stranu oceňuju, že se dotazující raději nepouštěla do delších otázek... možná by to nebylo k lepšímu. zvlášť když si vybavím, jak Mishce olizuje kozačky pod pozvánkou na její vinohradskou výstavu... to by nebylo pro slabší žaludky.
<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 31.7.2010 > al-asch: Rozhovor vznikl po vzájemné domluvě.

g morr: Proto jsem si k rozhovoru vybrala právě Mishku - ty kozačky má fakt perfektní :D !
<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 31.7.2010 > al-ash:
Klást otázky můžeš i sám - od toho je tady diskuze.
<reagovat 
g morr (Občasný) - 2.8.2010 > Je vysloveně trapné, když někdo, je-li mu vyčtena odfláknutá práce, brání se: Tak si to můžete dělat sami, jen si to zkuste.

- Tady to máte nakřivo, mistře. - No dyk mi to můžete taky pomoct srovnat, ne? Nestujte tam jak tvrdý i.
<reagovat 
 kretén TOTEMu (Občasný) - 2.8.2010 > g morr> Tak jsem to přece nemyslela.  Já měla za úkol udělat krátký rozhovor s profilem prací. Je tu dost uživatelů, které by otázky než "obecné" třeba vůbec nezaujaly - tak je tady stručně nastíněno vše - můžeš položit otázku - jsi v diskuzi.
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 2.8.2010 > JARO> Mám neodbytný pocit, že jeden z nás je mimozemšťan. Počkám si, až se vymyslí nějaké funkční překladače. Do té doby se nebudu pokoušet s tebou dorozumět.
<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 8.8.2010 > hgtersckpuhuvhjnůkúojiogzufvijnlůvtzyxtvkjnůlků

mlask :)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter