Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
V metru
Autor: Day Romandy (Občasný) - publikováno 4.11.2002 (23:18:29)
 

   Seděli naproti sobě v jedoucím metru. Sami v prázdném vagónu. Jen oni dva a hučení zářivek. Jak muž tak žena se snažili nespočinout zrakem na svém protějšku. Znáte to.

   Souprava s kvílením brzd zastavila. Nikdo nepřistoupil. Kolos se dal opět do pohybu.

   Vjeli znovu do temného tunelu lemovaného nekonečnými kabely.

    Zdálo se jakoby se zastavil čas. Nikde se nic nedělo. Jen ho hučení a ubíhající kabely.

    Muž si našel odraz té ženy ve skle. Už si ji zhruba prohlédl, když nastupovala. Žádná kočka, něco kolem třiceti, obarvené blond vlasy…

    „Ahoj miláčku. Vracíš se z nákupu?“ řekl dost hlasitě, aby přehlušil lomoz a přisedl si ke své manželce.

   


Poznámky k tomuto příspěvku
jepice (Občasný) - 5.11.2002 >  S cizí ženou, v cizím metru?
Body: 3
<reagovat 
barlach (Občasný) - 5.11.2002 > Svým způsobem zajímavé.Délka by odpovídala pointě,ale přesto mi v tom zpracování něco chybí.Jenže jsem příliš hloupý,aby poznal co...
Body: 3
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 5.11.2002 > sice krátké, ale postačující.
Body: 3
<reagovat 
Igracek (Občasný) - 5.11.2002 > To hlavni mi zrejme uniklo,vubec to nechapu, tak mi nezbejva,nez se pitvat v blbostech: 1-sedi proti ni a v kterym skle si ji teda moh prohlidnout?
2-obarveny blond vlasy maj jakou barvu?
No,jestli to je naschval,tak se omlouvam za svoji omezenost.
<reagovat 
Day Romandy (Občasný) - 5.11.2002 > Ve vagonu vznikl zvlastni efekt, který způsobil ono zobrazení. Když jsem minulý rok pobýval v Praze, myslím, že sem neco podobného zažil...

Obarvenými blond vlasy jsem myslel zase blond vlasy.
Dik za postrehy.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter