|
|
|
|
| whispermoonlite (Občasný) - 21.5.2010 > invisible> to ne :D. - mám i pocit, že vzduch zas o něco zhoustnul.zde mě nejvíce zasáhlo bušení do studených ohňů, mám takové období, kdy slyším na jednoduché symboly s přímým tahem na bránu. :) - vedle toho jsem se pokroutil i nad kolejnicemi - zajímavá figura.
vnímám i to, že žádný z obrazů není jen na okrasu, ostatně to nikdy u Tebe není, pouze mě místy odrazuje, jak se pohled zužuje. - proud se tenčí a je z něj nitečka. - tady potom záleží na jeho poměrném rozložení v celku. - kdyby měl být text převážně jen nitečka, no, nevim, možná by sám sebe dobře nenesl. - ale tyhle rysy jsou pro autory vidět až z odstupu. představuji si, že jsi teď slovům o něco blíže.
| | | <reagovat |
|
| invisible (Občasný) - 21.5.2010 > whispermoonlite> Dík za Tvůj úhel pohledu.... jak poznamenáváš, text se místy hodně zužuje... ale mám pocit, že tady ještě snesitelně.
Možná to budu časem sama vidět jinak; kdoví.
| | | <reagovat |
|
|
| invisible (Občasný) - 22.5.2010 > paryb> u dna je zima a bezpečně neviditelno ,-) ... a pak Květen, však víš.
clocan opouští republiku v půlce července... tak pak vyplavu a bude pré
co Ty, jak je?
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|