Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
jízda svítání
Autor: Lennys (Občasný) - publikováno 26.5.2010 (21:15:12)


Poznámky k tomuto příspěvku
S.z.i. (Občasný) - 26.5.2010 >
Body: 5
<reagovat 
akačka (Občasný) - 26.5.2010 > Paráda, je vidět že kůň se neplíží krokem,takže bylo nutno zareagovat v pravou chvíli..
Body: 5
<reagovat 
Vasil (Občasný) - 27.5.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 27.5.2010 > první byl hezčí !
Body: 4
<reagovat 
huwik (Občasný) - 27.5.2010 >

bych to prodala nějakému prodejci cigaret, ten by byl určitě nadšen. Já jsem asi zvyklá na jiný typ fotek,ale stejně máme všichni jiný vkus. Pokud bych to měla hodnotit jako reklamní fotografii, tak bych řekla, není to nejhorší - přesně takový typ fotek reklama hledá byť by tam mohlo být za koněm o cm víc prostoru, ale co už. Měla-li bych to hodnotit jako uměleckou fotografii, pak bych řekla, že umělecká fotografie potřebuje ještě něco jiného. Teď je na tobě, co jsi chtěl a očekával :o)


<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 27.5.2010 > huwik> Je od tebe hezké, že chceš autora povzbudit, ale jdeš na to špatně. Reklamní fotografie je velmi náročná disciplína a výrobce cigaret, který míval/mívá na svých reklamních fotkách honáky kraviček podceňuješ. Jeho reklamu jsem už delší dobu nezaznamenal, ale byly inteligentní a vkusné, což i já jako nepřítel kuřáků, tím i výrobců cigaret, uznávám.   
<reagovat 
cvakal (Občasný) - 26.5.2010 > Povrchní, romantický blívajz.
Body: 1
<reagovat 
 Lennys (Občasný) - 26.5.2010 > cvakal> Děkujiiiiiiiiii!
<reagovat 
 ps//T (Občasný) - 27.5.2010 > cvakal> a co ty tvoje sračky....kterejma zamořuješ t.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 26.5.2010 > Lennys> Máš za co, nikdo jiný tak jako já upřímný nebude .
<reagovat 
 TheThing (Občasný) - 27.5.2010 > cvakal> ledaže bych napsal, že je to sračka... což taky je
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 27.5.2010 > TheThing> Máš samozřejmě pravdu.
<reagovat 
Věza (Občasný) - 27.5.2010 > Tahle je taky nádherná!
Body: 5
<reagovat 
kouzelný človíček (Občasný) - 28.5.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Sartori (Občasný) - 29.5.2010 > Je to takový ten kýč přesně na puzzle.. ale líbí se mi to. Akorát mi docela vadí ten uřízlej ocas..tam by to fakt chtělo ještě nějaký místo.
<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 8.6.2010 > Líbivka přehezkaná, přepal, ořez.
Body: 2
<reagovat 
 čtenář Jerra - 16.6.2010 > JARO> u nas se tomu prepalu rika Slunce :)
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 1.7.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter