Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 23.11.
Klement
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
...scapes
Autor: sempull tampush (Občasný) - vloženo 10.6.2010


sadaf (Občasný) - 18.6.2010 >

No panečku, tejden tu nejsem a tady je rozprava :-)

Tak jsem byl sempiku doma, tam jsem sice prd nafotitl, ale včera jsem se vracel přes Prahu a měl jsme tam dvě hodiny tajmu tak jsem to zkoušel po Praze. Na 15 hodinu sem dávám jednu pražskou, neumim furt dát víc fotek najednou, ani je nijak posouvat, tak to holt musim dávat tak jak to umim :-)

Mrknu na to lomo.neska sem byl v Hradci vokouknout bazary a měl jsem ti tam chuť jít do starýho jednovokýho Zenita, ale to asi není to pravé ořechové což? Koukla jsem, máš tu novou věc, za chvíli na náí mrknu.

A ta rozprava tady? Víš, na mě musí fotka v první řadě nějak působit a musí mít příběh. Na kvalizu celkem seru jako na nějaké ty poučky a návody. Já říkám, že člověk by měl mluvit tak, jak mu zobák narost a stejně tak by měl fotit, psát, kreslit, souložit :-)

Sere mě, že je tady kolikrát nějakej hrůyzstrašnej paskvil vynášen do nebes a fotka s příbehěm zašlapána do prdelí...Kdyby aspoň ty kritiky byly nějakým způsobem konstruktivní a posouvající...napsat pod fotku: sračka, to je krásná ukázka debilismu a komplexu.

Minulej tejden si kámoš koupil nový auto, nějakjýho korejce, teď nevim esli Hyundai nebo Kiu, má to poznačení i-30. I povyprávěl mi o tom, jak jeho známí auto sepsuli, že tohle neměl kupovat, že tamto je lepší a že tohle jinak a tak dále. Ptám se ho, a má někdo z nich nový auto? Jářku nemá, povídá. Tak ať táhnou v prdel , rádci a kritici, to je prostě sprostá závist. Tím chci říci, ať nám tihle nepodepsaní kritici taky, a ať si táhnou svoje komplexy léčit do....léčebny:-))

Ufff, skoro sem se až rozčílil:-)))

 

Hezkej den a vlastně víkend...


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli sadaf
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter