Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 23.11.
Klement
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
...scapes
Autor: sempull tampush (Občasný) - vloženo 10.6.2010

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

смена символ



Poznámky k tomuto příspěvku
kretén TOTEMu (Občasný) - 19.7.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 19.7.2010 >
<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 19.7.2010 > http://technet.idnes.cz/nefotte-na-dovolene-jako-mamlas-12-tipu-pro-paradni-fotky-s-kompaktem-115-/tec_foto.asp?c=A100714_114006_tec_foto_nyv
Opravila jsem ti pro povzbuzení z 1 na 5 a Déčko :D .
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 19.7.2010 > JARO> Novidíš. A  já myslel, že už ses tu shodilo dost. Do prdele tě posílat nebudu, stejně bys to nepochopilo...
<reagovat 
 kretén TOTEMu (Občasný) - 20.7.2010 > sempull tampush> "Ingeltní" gentlemane, díky   - asi víš, že je tam lepší prostředí jak pod tvou fotkou, co  ?
<reagovat 
ich (Občasný) - 11.6.2010 > Tak koukám, že jste musel rozepsat výraz lomotomie - ještě by se ho někdo snažil gůůůglit... Pořídila jsem si Dianu, akorát exponovaný film budu asi nosit dlouho v tašce, protože vyvolat svitkový film umí asi jen nějaký Velký Mák v matičce Praze....U mě vede první - úplně cítím ten chlad a vlhkost vzduchu...Druhá mi připomíná plakáty krajin, co jsme měli na chalupě...
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 11.6.2010 > wisteca> tak tak, ale jak vidíte, stejně to bylo prd platný :))
gratuluju k Dianě (od milé jsem k Vánocům dostal Dianu Mini - moc krásná věcička)! jsou to velmi zábavný cvakátka tyhle "toycamery" (tohle konkrétně je "echt" lomo - smena symbol)
co se týče vyvolávání svitku, je to problém, no, ale pokud v labu odmítají svitek přijmout, tak jsou to líný vši, protože ty svitky se stejně tak jako tak většinou posílají na vyvolání jinam.

<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 11.6.2010 > wisteca> ještě jsem se chtěl ujistit ohledně těch plakátů z chalupy - to asi není pozitivní asociace, co? :)
<reagovat 
 ich (Občasný) - 11.6.2010 > sempull tampush> A ta Diana mini je taky na svitkovej film? To asi ne co... Ale je to fakt hračka no, sice se mi každej směje, že mam jen maketu foťáku, ale to sranda. Supr je odnímatelnej blesk, kam se dají dávat i malinký barevný filtříky. No s vyvoláním svitkového filmu mi přijde, že u nás ve fotolabech vůbec nepřišli do kontaktu nebo nevim, každopádně mě uklidnili, že když ten film přinesu vyvolanej, tak fotky mi z něj udělaj.....zajímavý...
<reagovat 
 ich (Občasný) - 13.6.2010 > sempull tampush> Ale joo, nádech nostalgie přece, bleskla mi hlavou vzpomínka na staré časy a to je dobré.
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 11.6.2010 > wisteca> Diana Mini je na kinofilm, právěže, a umí taky čtvercovej formát - opravdu v podstatě jen miniaturizovaná diana (to by se známí teprve nasmáli :)).
Praktiky některých fotolabů moc nechápu...

<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 13.6.2010 > wisteca> aha, tak to mě těší :)
<reagovat 
 ich (Občasný) - 11.6.2010 > sempull tampush> No jo, koukla jsem na ní a prej až 72 fotek z jednoho filmu, pánejo. A tohle je focený tou Dianou? Fotolaby se snažej donutit normální lidi, aby si filmy a fotky vyvolávali sami...
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 11.6.2010 > wisteca> ... psal jsem výš :), tohle je Smena Symbol
<reagovat 
 ich (Občasný) - 11.6.2010 > sempull tampush>  A joo, dik.
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 19.7.2010 > sempull tampush> fotky fajn, ale místo symbol tam máš simvol...taky mám jednu Smenu ve skříni, ale nikdy jsem tím nefotil. Jinak ale v podstatě "lomuju" už asi od osmi :))
Body: 5
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 20.7.2010 > hloupy ivan> 

to je právě to, ivane, ono se to tak parúski fakt píše, s véčkem :)

viz http://rafcamera.com/images/sc/smenasymbol.jpg

 

jj, taky jsem míval nejlepčí lomografie jako malej capart :) 


<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 20.7.2010 > sempull tampush> no tak to vidíš, jsem línej podívat se do skříně, poučit Tě ale ne! Vida, tedy simvol...
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter