|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
| |
Potkal jsem se s prabábou mé vlastní prabáby. Řekla, že svět patří nám, co hrajem vrchcáby. Popadla mě pod svá křídla jako obr Goliáš odvezla mě v mercedesu ke "STONOŽCE" na guláš.
Naše řeč se zastavila až v tom známem hotelu, kde nás vrchní - Kleopatra- usadila ke stolu. Po gulášku přisedli k nám David s Donem Juanem společně nás provázeli vrchcábovým mejdanem.
Vrhli jsme se na hru v kostky jako blázni , věřte mi, při tónech Jackovy písně začalo nebe na zemi. Po nás ať přijde potopa A prohrát auto , ženu, dům? Bylo nám fuk, vždyť srdce prodali jsme jen a jen našim vrchcábům.
Pak se ale stala chyba, když porvali se nad ránem o krásnou babičku MARY David s Donem Juanem. Prali se jak osel s klaunem, i krev jim tekla po líci. museli je odtrhávat tři obecní strážníci.
Každé zlo má svoje dobro, každá mince líc a rub mě z té rvačky, můj ty světe, ozval se bolavý zub. Ze snu bolest vzbudila mě a svět byl náhle naruby, když mi v křesle znenadání , klepe zubař na zuby.
Jak se skončil ten můj divný, tmavomodrý ,zubní sen? Doktor řek: " Jdem na extrakci- Hej rup a můj zub šel ven. Prolét oknem otevřeným až daleko do dvora, kde jej smetla na lopatku paní Těžká Barbora.
|
|
|