Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
SÁM
Autor: wizigot (Občasný) - publikováno 14.7.2010 (14:13:57)


Poznámky k tomuto příspěvku
cvakal (Občasný) - 14.7.2010 > Květ je krásný, moc hezky jsou tam zachyceny barvy, různé odstíny žluté. Nepříjemné je pozadí, pletivo plotu evokuje pixely, s tím nic neuděláme. 
Body: 4
<reagovat 
 sédy (Občasný) - 15.7.2010 > cvakal> cece ty hodnotis snad podle barvy fusekly co si vyberes na den
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 15.7.2010 > sédy>  Jak´s to uhodla ?
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 14.7.2010 > na té fotce mě zaujalo jen to pozadí.. je dost šílený
<reagovat 
 wizigot (Občasný) - 14.7.2010 > sempull tampush> Tak pletivo to není,pardon,když je to pozadí ostrý je ´to špatně,když je rozostřené je to šílené-tak co je mezi, nevím?Ptám se vážení???
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 14.7.2010 > wizigot> no ten foťák, kterým jsi to fotil, dělá hnusný rozostření (je mi jasný, že to není žádný pletivo), v tom je ten problém - a vzhledem k tomu, že je to dáno technikou, těžko s tím něco zmůžeš (leda snad fotit normálně na větší clonu a pak to rozostřit softwarově, ale před tím bych tě alespoň za sebe spíš varoval...)
fotka jako taková by mě nezaujala ani s bokehem jako z "fotočítanky", ale to už je zase druhá věc...
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 15.7.2010 > wizigot> Nejlepší je, když je ostré jen to co je důležité, to platí obecně. V tomto případě celý květ, případně jeho část. Opravdu jsem netušil, že nějaký digitál může vyrábět takto protivně rozostřené pozadí. Jak se  zdá, budeš muset fotit motivy, kde bude všechno ostré, aby ses vyhnul tomu děsnému rozostření. Vzhledem k tomu, že bude všechno ostré musíš hlavní objekt zdůraznit nějak jinak. Tuto kytku bych ořezal skoro do čtverce, aby tam byl prakticky jen květ, který je krásný, barvy jsou tam také krásné. 
<reagovat 
 wizigot (Občasný) - 14.7.2010 > sempull tampush> A když to rozostřím softwarově tak mi řekneš ,že jsem mazal???
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 14.7.2010 > wizigot> "...ale před tím bych tě alespoň za sebe spíš varoval..."
či-li, pokud to půjde poznat (a většinou to poznat je, protože málokdo má tu zručnost a trpělivost udělat to pořádně), tak samozřejmě
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter