Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Řez myslí z kolekce F's
Autor: Abstt (Občasný) - publikováno 25.7.2010 (03:19:10)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
patafyzik (Občasný) - 25.7.2010 >
Body: 5
<reagovat 
Archeon (Občasný) - 25.7.2010 > hukot ...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 25.7.2010 > Archeon> dík :)
<reagovat 
Navždy už bez tebe (Občasný) - 25.7.2010 > pěkný, líbí. Ostré, jasné myšlenky
<reagovat 
oleandr (Občasný) - 25.7.2010 >
Body: 5
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 25.7.2010 > vidím samý srdíčka nač asi myslí ?
Body: 5
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 25.7.2010 > jaxxana> Srdíčka? Těch jsem si sám opravdu nevšiml, jsem rád že se opět dokazuje jak může každej vidět v jedný věci něco jinýho :)
<reagovat 
Hrouda (Občasný) - 26.7.2010 >
Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 26.7.2010 > ostnaté mušle mi to trochu připomíná,ale to není podstatné, je tam pohyb, víření.......více líbí pravá polovina, protože cílí ke zjednodušení,prolínají se tam prostory, což je mi sympatičtější než mnoho zdrobnělinek vlevo, je jich tam příliš a sklouzává to právě do toho ornamentu, což je asi krok zpět, podle mne...tak za tu pravou polovinu bodíky...
Body: 5
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 26.7.2010 > Mima> Jj dík, s levou polovinou jakoby krokem zpět souhlasím, ona je totiž pravda že tenhle obrázek skoro skončil v mojí složce nepovedených ( nebo přinejmenším nedostatečně dobrých ), ale pak jsem si řekl že zas tak špatný není a že ho zkusím uploadnout a uvidím :)
<reagovat 
nicemice (Občasný) - 27.7.2010 > poslední dobou jsi nějak upnutej ke spirálkám a rádoby kytičkám... ty jsi zamilovanej?  jinak barevně i obsahově se mi to líbí... (ale připomíná mi to spíš "holčičí" styl, jako je to u těch reklam v telce... máš alespoň dva druhy reklam... odpuzující a tudíž si je i přes nevoli zapamatuješ, nebo sladké a podmanivé - právě pro ženské osazenstvo, jelikož hrajou na city )
Body: 5
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 27.7.2010 > nicemice> Hah..vedle..dost.. Zamilovanej opravdu nejsem, a kytičky v tom já nevidím, nejsi ty zamilovaná? :D
Jak tvrdím pořád dokola, je na každym jednotlivci co v mojí tvorbě vidí, nikdy nepočítám s tím že ostatní uvidí to samý co já, a vždycky se mi to potvrzuje.
Ale co v tom vidím já je vždycky nastíněno díky názvu( který je většinou ostatními nepochopen což mi nevadí ), který značí co pro mne to které dílo znamená, nebo co pro mne symbolizuje. + nemusí být na škodu přečíst si mou odpověď pro Mimu u tohodle příspěvku, původně sem to málem ani neprezentoval jako můj nový výtvor..
<reagovat 
 nicemice (Občasný) - 27.7.2010 > Abstt> četla jsem všechny názory, neboj se  a zamilovaná? snad do vzduchu, páč bez něj nedokážu žít, překvapivě  
<reagovat 
 nicemice (Občasný) - 27.7.2010 > Abstt> a nejsou to přímo kytičky ale takový ty sněhový vločky z krystalů  http://www.mujmac.cz/images/LotsaSnow_01.jpg
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 27.7.2010 > nicemice> Ok, pak je to teda opravdu jen o tom že co člověk to jiný obsah mojí tvorby ( v což jsem zas až tak moc stejně nepochyboval :) )
Mimochodem, i to jestli dělám na první pohled světlou tvorbu nebo tmavou vůbec neznačí jestli to bylo tvořeno s náladou neutrální, nebo negativní..
I světle modrá může být negativní z určitýho úhlu pohledu.
Ale to je tak vše, už tě nebudu nudit mejma výkladama ;)
<reagovat 
 nicemice (Občasný) - 27.7.2010 > Abstt> 

za 1) nenudíš mě

za 2) o barevném vyjádření a jejich vlastnostech jsem se vůbec nezmínila...

za 3) a o tom, že co člověk to názor ... souhlasím (a trochu pintlichářsky si dovolim sdělit ti... pořád se v tom neopakuj a neutápěj  )


<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 27.7.2010 > nicemice> 1) to se divím
2) já vím, ale já jo, protože lidem bežně připadá světlá pozitivní a tmavá negativní
3) Vím že se opakuju, ale taky vím že to vypadá že málokdo to u mě pořád bere v potaz a tak mi nic moc jinýho nezbývá.

<reagovat 
stanislav (Občasný) - 6.1.2011 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 8 9 11 13 14 15 17 18 (22) 23 24 25 26 28 29 30 31 32 33 34 35 37 38 39 40 41 43 44 45 46 47 48 53 54 55 56 57 58 59
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter