Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 21.9.
Matouš
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Světlo a tma
Autor: anakonda (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Navždy už bez tebe (Občasný) - 2.8.2010 > strom je úžasnej!
<reagovat 
 anakonda (Občasný) - 2.8.2010 > Neexistující> díky...
<reagovat 
 Navždy už bez tebe (Občasný) - 2.8.2010 > anakonda> 
<reagovat 
Věza (Občasný) - 3.8.2010 > ..zkoušej dál
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 8.8.2010 > Ahoj, právě jsi se setkala, jako nová, nebo nový, s těmi ,,úžasnými" kritiky. Snaží se tě odradit, proto si nevšímej jejich slov a zavítej na jejich stránky. Pak uvidíš, co sami dovedou. Pokud uznáš, že jsou opravdu dobří a mohli by tě něčemu naučit, chtěj po nich vysvětlení a radu. Pokud to udělají a poradí, drž se jich a naslouchej jim. Když ne, neposlouchej je a ignoruj co říkají. No a pokud to budou jedinci kteří nedokáží ani to, co ty, potom....!!! ty víš co!!! A hlavně procházej fotografie ostatních a neboj septát. Určitě se najde někdo kdo ti poradí. A víc než kvalitně. Jsou tu i opravdoví machři. Zvláště na makro. Ale to poznáš.
HODNĚ ŠTĚSTÍ...A VYDRŽ!!!
<reagovat 
čtenář blbecek - 3.8.2010 > :( mam se smat nebo brecet?
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 3.8.2010 > čtenář> To je jedno, obojí je zdraví prospěšné.
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 8.8.2010 > čtenář> Ahoj čtenáři blbečku, jak je již napsáno:,,OBOJÍ JE DŮLEŽITÉ!!!" Velmi rád zavítám na tvé příspěvky...Zatím ahoj.
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 8.8.2010 > A ty, Anakondo, neboj se opravdové, poučné kritiky. Určitě bude někdy dost ostrá, ale budeš vědět o co jde.
V naprosté většině to jsou skuteční machři co něco dovedou A CHTĚJÍ TI POMOCT. Třebaže pomocí ostré kritiky.
<reagovat 
 anakonda (Občasný) - 13.8.2010 > Bajata> Já sem ráda za kritiku aspoň se něčemu novému přiučim a třeba se někdy naučím pořádně fotit...
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 2.8.2010 > to nemysli autor vazne, ze ne?!
blesk do tmy... uf... a prej "makro"... :)
jako vtip pobavilo, snad je to vtip...
<reagovat 
 anakonda (Občasný) - 2.8.2010 > Mishka> každý jednou začíná....
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 8.8.2010 > Mishka> Ahoj Mishko, nevím jak makro,to bych chápal, ale myslím, že jsi pravděpodobně přehlédla název snímku: SVĚTLO A TMA" Pokud ne, mohla by jsi mi říci, jak splnit tyto dva požadavky bez použití blesku do tmy? Určitě poradíš Anakondě, jak to udělat. Je to nový autor, na rozdíl od nás. Čímž nechci vůbec říci, že naše ,,díla" jsou proto úžasná, dokonalá a bez chyby.
Díky moc a hodně štěstí.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 9.8.2010 > Bajata> Co to je za otazku zase?! :/

1/ cvaknout fotakem do tmy a dat tomu nazev, ktery ma tu silenost obhajit... promin, tak to nefunguje

2/ " Pokud ne, mohla by jsi mi říci, jak splnit tyto dva požadavky bez použití blesku do tmy? Určitě poradíš Anakondě, jak to udělat."
Uf... Ono prece nejde vsechno vyfotit, jak chceme!
Nemuzu si rict, ze ted a tady v noci chci tu zahradu vyfotit rychle a jednoduse na tema "svetlo a tma"...
Pokud by to chtela fotit v noci a cast mit osvetlenou, tak urcite je prijatelnejsi tam mit nejake externi svetlo. Ale obecne se mi neco takoveho na tomto miste zda hodne nevhodne.

Proc asi fotografove vstavaji za svitani, misto si nekolikrat prohlidnout za ruznych svetelnych podminek behem dne... pak teprve zjisti, jestli je to vubec hezky vyfotitelne. Fotka neni jen "cvak", pokud to neni dobra momentka. Dobre fotky chteji zpravidla premysleni, pripravu...

3/ makro to rozhodne neni, makro vypada zcela jinak, tento zaber za makro byz povazovan vubec nemuze, ale ja ho nehodnotila vubec dle zarazeni do zanru, na to vubec nekoukam, to kvalite fotek neubere ani neprida

4/ doporucuju vsem foto nadsencum kupovat foto casopisy, knihy, sledovat na netu galerie... neustale si tim rozsirovat obzory, cvicit si vkus a sebereflexi...

Za chvili se autor sam bude smat, jak toto mohl vyfotit a dat dokonce ven. ;)


<reagovat 
 xmark (Občasný) - 9.8.2010 > anakonda> Obvykle se začíná studiem, teoretickou přípravou, nejlépe pod vedením zkušeného instruktora, praktickými pokusy... Mačkat spoušť fotoaparátu ještě není totéž, co fotit.
<reagovat 
 anakonda (Občasný) - 13.8.2010 > Bajata> Děkuji za podporu....
<reagovat 
 anakonda (Občasný) - 13.8.2010 > xmark> Budu se snažit polepšit se a myslím že instruktor by se nějaký našel,ale díky za radu...
<reagovat 
 anakonda (Občasný) - 13.8.2010 > Mishka> Díky za kritiku,ale každý se nenarodí s uměním fotit,někdo na to potřebuje víc času než se to naučí nebo zjistí že focení mu opravdu nejde...tvé fotky sou pěkné ale některé taky ne a určitě si nezačala fotit hned od začátku kvalitně...já vím že potřebuji více zkušeností a proto si tu kritiku ráda vyslechnu...a za makro se omlouvám ani nevím jak sem to tam mohla nastavit,budu příště dávat pozor co tam píšu...ale dík za tvou reakci...
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 13.8.2010 > Mishka> Ahoj Mishko, perfektní dodatek. Nyní ti dávám zcela za pravdu a jsem si jistý, že Anakonda se tomu snímku časem určitě zasměje...ale začíná...proto myslím, že jsi jí TEĎ posunula dopředu. Kritikou, kterou jsi napsala a upřenila tu předcházející. Díky . Myslím to opravdu vážně a pokud se tě dotklo co jsem ti napsal, vyvěšuji bílou vlajku a nabízím usmíření, procházel jsem tvé příspěvky. Snad by jsi mohla Anakondu ještě více ,,postrčit."
Takovou to věcnou, přesnou a účelovou, byť třeba ostrou, kritikou. Ještě jednou...díky.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 13.8.2010 > anakonda> si tady protirecis. jakoby me napadas, ze kritizuju a pak priznavas pravdu, ze bez zpetne vazby a kritiky se nepohnes z mista...

musis se rozmyslet, jestli se chces ve foceni zlepsovat a chces k tomu kritiku ostatnich (doporucuju ale k tomu studovat knihy, casaky, galerie na netu!), byt jiste nebude vzdy prijemna (hele, prosla jsem si tim taky a kdyby se se mnou okoli mazlilo, nehnu se...) nebo jestli Ti staci pocit, ze na internet vlozis fotku a je tam, pak doporucuju Flickr, Rajce, Picasa nebo Facebook

Jinak me bavi, jak po me neprijemne kritice zdejsi publikum okamzite shodnoti kvalitu mych fotek a nezapomene opomentou, ze to zadna velka slava taky neni.
1/ promin, ale od lidi, kteri ocividne o fotkach zatim nic nevi, nemaji zakladni foto vkus ani technicke znalosti se to neda brat nijak smerodatne

2/ tyhle poznamky spise ve stylu urazenych vykriku by bylo vhodnejsi priste podat formou samostatnych hodnoceni pod jednotlivyma fotkama, at se dozvim vice...

Dobre svetlo!

<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 13.8.2010 > anakonda> Ahoj, pokud to budeš brát takhle, nebudeš se bát věcné, výstižné a hlavně ostré kritiky, určitě to dotáhneš mnohem dál. Mnohem, mnohem dál. Podívej se určitě k Mishce na příspěvek o čaji z pouště. DOPORUČUJU !!!!
Dobře sity fotky prohlédni. Zachycují atmosferu, která mluví. Hodně mluví. A to právě dělá fotku fotkou.
Hodně štěstí...a drž se!!! držím ti palce... :-)
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 13.8.2010 > Mishka> Myslím, že takhle je to správné...jestli Anakonda bude chtít, určitě ji dostaneš dopředu. No, apokud by jsi jí psala veřejně, myslím že nejen jí. Například já nevím o technice focení VŮBEC NIC...o to víc se rád dívám na pěkné fotky. Zkusím každému doporučit XMARK. Publikuje také na Totemu a je to nádhera. Prostě opravdový profík. Jeho obrázky posuzuju z přírodovědeckého naučného hlediska. Ale samozřejmě je tu spousta dalších. Např. Jaro, tam zase hodnotím ,,vnitřní" kouzlo jejích fotek. Ale nedovedu to popsat a vyjádřit profesionálně. Takže...omlouvám se. :-) a hodně krásných fotek...
<reagovat 
 anakonda (Občasný) - 14.8.2010 > Bajata> Děkuji za doporučení kam se podívat,ale takový fotograf ze mě nikdy nebude...oni fotí užasně...:-)
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 17.8.2010 > anakonda> NEZNÁM TĚ, ALE MUSÍM TI VYNADAT.

1) KAŽDÝ Z NICH NIC NEUMĚL, VŠEHO DOSÁHLI JEN A JEN TVRDOU PRACÍ A UČENÍM

2)KAŽDÝ Z NICH MĚL STRACH Z NEÚSPĚCHU

3) STRACH, KTERÝ BYL VELICE SILNÝ, VŠAK PŘEKONALI

4) TEPRVE PAK SE DOSTAVIL ÚSPĚCH

5) BOJUJ A NIC NEVZDÁVEJ..JINAK NIKDY NIČEHO NEDOSÁHNEŠ

6) POKUD MÁŠ SVŮJ SEN, BĚŽ ZA NÍM !!!
BEZ OHLEDU NA PŘEKÁŽKY.

7) VŽDY SE NAJDE NĚKDO KDO TĚ:
POVZBUDÍ, PORADÍ, A POMŮŽE NA CESTĚ ZA TVÝM CÍLEM

8) POKUD TY SAMA BUDEŠ CHTÍT

9) NEREAGUJ NA STRACH, KTERÝ SE PROJEVUJE:
a) SVÍRAVÝM POCITEM V HRUDI
B) POCHYBNOSTMI,KTERÉ SE TĚ BUDOU SNAŽIT ODRADIT

1O) JEN TY SAMA ROZHODUJEŠ A URČUJEŠ:
a) KÝM BUDEŠ
b) CO Z TEBE BUDE
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 17.8.2010 > Ahoj Anakondo,nikdy se úspěch nedostaví okamžitě!!!
ALESPOŇ NE TRVALEJŠÍHO RÁZU ČI DOKONCE TRVALÝ !!!

Vím nejen z vlastní zkušenosti, jak moc se musí bojovat o něco, co chce člověk dokázat, naučit se a nebýt

TUPOU OVCÍ VE STÁDĚ !!!

Chceš vylézt na horský štít a vidět krásu dole pod sebou???

Vem na záda těžký bágl... a vyraž na cestu.

Jestliže dorazíš až nahoru a nevzdáš to, poznáš střípeček námahy, kterou vyžaduje něco se naučit dokonale. Nebo alespoň:

DOBŘE !!!

Hodně štěstí... vše máš jen a jen ve svých rukách.

CELÝ SVŮJ ŽIVOT.. a jen na tobě záleží... :-)

<reagovat 
 anakonda (Občasný) - 21.8.2010 > Bajata> Budu se snažit...
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 22.8.2010 > anakonda> ...moc ti držím palce... :-)...a věřím že to dokážeš.
Že budeš bojovat...o cokoliv ve svém životě.
Hodně štěstí...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter