Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Potřetí v životě u bankomatu
Autor: Montrealer (Občasný) - publikováno 7.9.2010 (09:57:44)
      Pořád z toho stroje mám strach. Tentokrát jsem chtěl použít Konvalininu radu a vybrat neokrouhlou částku 2800 Kč. Vytáhl jsem kartičku ZTP a postavil se na čelo fronty. Pouze první zákaznice moji průkazku ignorovala, že prý děsně pospíchá. Jenže ta snad chodila k bankomatu denně – nezdržela se tam déle než půl minuty.
      Pak jsem šel na řadu já. Vložil jsem kartu, nacvakal PIN a zvolil si „Jiná částka“. Po chvíli bankomat řekl "shit" a vydal mi lísteček jakýmsi s chybovým hlášením. Když se to opakovalo i podruhé, zahalekal jsem do fronty o pomoc. Byl to v podstatě jednoduché. Jakmile jsem odmáčkl volbu „Jiná částka“, bylo třeba tuto částku ihned nacvakat na klávesnici. Jenže tohle mně ten tupý stroj neřekl.
      Částku 2800 Kč rozdělil bankomat do dvoutisícovky (zaplať pán bůh za ni) a do čtyř dvoustovek (zaplať pán bůh i za ně). Pobral jsem svou hrst lístečků a odplazil se od bankomatu s pocitem nakopnutého štěněte.
      Když už jsem byl v metru (žádný bližší bankomat neexistuje), rozhodl jsem se jet k Michaele místo taxíka metrem. Počítal jsem s tím samozřejmě už doma a nadopoval se řádně Neurolem. Cestu jsem zvládl, pouze když jsme projížděli pod Masarykovým nádražím, dostal jsem podobně jako loni chuť vystoupit a odfrčet vláčkem do dálav (dálavy = Rakovník a okolí). Jenže návštěva u Michaely byla nutná, docházely mi některé léky – jen ta čekárna, společná asi pro 8 ordinací, mi jako vždycky dělala problémy. Zašel jsem tedy na WC a za pomoci vody z kohoutku jsem spolkl další Neurol.
      Michaela vzala na vědomí, že mnou naordinovaný Remood mi dělá poměrně dobře a proto že ho zatím nebudeme měnit. Původně byla totiž plánována změna na Aurorix.
      Nakonec jsem pobral všechny recepty, i ty, které mi ráno dala obvoďačka a zamířil do lékárny Na Moráni. Tam už mě i moji kartičku ZTP skoro znají. Utratil jsem tam asi čtyři stovky a abych ušetřil za zpátečního taxíka, rozhodl jsem se, že i zpátky pojedu metrem. Kartičku ZTP jsem pořád držel v ruce, v metru je velice potřebná. Bylo časné odpoledne a v metru plno. Celkově vzato však byla čekárna u Michaely nepříjemnější než metro. Nepřijel jsem totiž pečovatelským autem, žádný řidič na mě nečekal a tak mě Michaela nevzala přednostně. Strávil jsem tedy v čekárně asi půl hodiny. V metru jsem pak už jen poklimbával a málem jsem vystoupil na nesprávné stanici. To určitě zavinil ten Neurol.



Poznámky k tomuto příspěvku
ich (Občasný) - 7.9.2010 > Dobrý, pěkně jsi to zvládl :-), bankomat je škodolibej krám no... ale to metro jsi zvládnul skvěle :-)
Doporučil 
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 7.9.2010 > bravo Petře
Doporučil 
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 7.9.2010 > Ahoj Montyyy, písničkujsemnenašel, ale tímhle jsi mě rozesmál.
Já když byl poprvé u bankomatu...tak jsem přišel o kartičku. Podruhé se za mnou vytvořila řada mnoha lidí
a potřetí jsem tam šel v noci.
A trénoval jsem. No...a dneska už jsem mazák.
Jen nemám co vybírat... :-))
<reagovat 
JanaM (Občasný) - 15.5.2011 > :-DDDD muhehe, tvůj styl se mi fakt líbí. odpočinkové čtení k nedělní kávě :-))))
Literární skvost v tom ale nevidím, nezlob se, tož nepuntíkuju :-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter